איזה אוכל הכי טוב לחתולים

חתולים הם לא חיות המחמד שהכי קלות להאכיל. יש להם מערכת מאוד ספציפית של דרישות שיש לעמוד בהן כדי שהם ישגשגו.

חשוב לדעת מה החתול שלכם צריך ולהיות מסוגל לספק אותו בזמן. זה יבטיח שהחתול שלך יישאר בריא ומאושר לאורך כל חייו.

 

מזונות המומלצים על ידי וטרינרים:

  • בשר עוף או הודו עם ירקות
  • תוספי שמן דגים

חתולים הם טורפים והם זקוקים להרבה חלבון בתזונה שלהם. הם צריכים לאכול בשר, דגים, עופות וביצים.

חתולים יכולים להיות בררנים בכל הקשור לאוכל. ידוע שהם מקימים את אפם למשמע הרעיון של אכילת שימורים או אכילה יבשה. המזון הטוב ביותר לחתולים הוא מזון טרי ומלא טעם.

מזון לחתולים יכול להיות יקר ולכן חשוב לוודא שאתם מאכילים את החתול שלכם בסוג המזון המתאים לצרכיו.

חתולים ידועים בטעם שלהם לבשר. הם טורפים וזקוקים לחלבון בתזונה שלהם. חלק מהמזון הטוב ביותר לחתולים כולל עוף, בקר וסלמון.

מחקר שנערך על ידי האיגוד האמריקאי של מתרגלי חתולים מצא שתזונה של חתול צריכה להיות מורכבת מ-40 אחוז חלבון, 30 אחוז שומן ו-30 אחוז פחמימות.

המזון הטוב ביותר לחתולים נקבע לעתים קרובות על פי מה שהם אוהבים לאכול ומה הם היו אוכלים אילו ניתנה להם הבחירה.

 

איך לבחור אוכל לחתולים

חתולים הם יצורים פרוותיים וחביבים שניתן למצוא כמעט בכל בית. ידוע שהם אכלנים בררנים ויאכלו רק סוגי מזון מסוימים.

לפני שקונים כל סוג של מזון לחתול שלכם, חשוב שתדעו מה הם צריכים וממה עליהם להימנע. על מנת לעשות זאת, עליך לשאול את הווטרינר שלך לגבי הצרכים התזונתיים שלהם והדברים שהם צריכים להימנע מהם.

בבואכם לבחור את המזון הטוב ביותר לחתולים, חשוב לקחת בחשבון את גילו של החתול, ההיסטוריה הרפואית, וכל אלרגיה.

כאשר אתה מחפש מזון חדש לחתולים, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, עליך לשקול את גיל החתול שלך. אם חיית המחמד שלך עדיין חתלתול, אז חפשו אוכל לחתולים שמיועד לגורי חתולים. שנית, אם לחיית המחמד שלך יש אלרגיות או מצבים רפואיים, הקפד לבחור משהו היפואלרגני ולא עשיר מדי בחלבון או שומן.

באופן כללי, חתולים צריכים יותר חלבון ממה שכלבים צריכים, אז אולי כדאי לבחור במותג שיש לו פחות חלבון מאחרים בשוק. לבסוף, אם יש לך מספר חתולים, הקפד לקבל משהו שכולם יכולים לאכול בגלל זה

לא קל לבחור את המזון המתאים לחתולים עבור חיית המחמד שלכם. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון התזונה והמרכיבים, המותג וטעמים טבעיים או מלאכותיים.

 

למה חשוב לתת לחתולים לאכול חלבון

חתולים צריכים חלבון כדי להישאר בריאים. הם גם צריכים את זה כדי לשמור על מסת השריר שלהם. אם הם לא יקבלו מספיק חלבון, הם יחלשו ובסופו של דבר ימותו מתת תזונה.

חתולים הם טורפים, מה שאומר שהם צריכים בשר כדי לשרוד ולשגשג. ללא בשר, חתולים יסתיימו בתזונה של צמחים, וזו לא דרך טובה להאכיל אותם.

חתולים הם טורפים מחייבים והתפתחו עם הזמן כדי להיות מסוגלים לעכל בשר טוב מאוד. הם פיתחו אנזים ספציפי בשם קרניטין פלמיטוילטרנספראז 1A (CPT1A) שקיים רק ביונקים ומסייע בפירוק השומן בבשר לאנרגיה לגוף החתול.

 

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.