איך לבחור תמונות עבור הדפסות שונות כך שהתוצאה תהיה יפה במיוחד?

מהפכת הסמארטפונים מאפשרת לכולנו לתעד כמעט כל רגע בחיים. במקביל העידן הדיגיטלי והטכנולוגיות שמשתכללות באופן קבוע מאפשרים לנו להדפיס תמונות מכל הסוגים באיכות גבוהה מאוד, על מגוון רחב של מוצרים: קנבסים, ספלים, לוחות שנה, מגנטים וגם חולצות מודפסות הן פריט נפוץ. המפתח החשוב ביותר בדרך למוצר שיספק מקסימום שביעות רצון הוא בחירה נכונה של התמונה – ובעמוד זה תמצאו המלצות שיעזרו לכם לבחור תמונה מתאימה באמת.

 

הדפסה על קנבס

הדפסות על קנבס הן דרך משתלמת מאוד לשדרג כל חלל – חדר ילדים, חדר עבודה, סלון, משרד ועוד ועוד. הקנבסים שעליהם מודפסות התמונות הם גרסה מודרנית ועמידה של הבדים שעליהם ציירו בתקופת הרנסנס, כך שהתוצאה היא סינרגיה מוצלחת במיוחד בין המצע, כלומר הקנבס, לבין התוכן. סינרגיה נוספת היא בין הקנבס עם התמונה לבין המיקום המיועד לו, ולכן השיקול המרכזי בבחירת התמונה הוא התאמה מושלמת לחלל שבו היא תיתלה.

ההתאמה צריכה להיות גם מבחינת הגוונים וגם בהיבט התוכני. עוד כדאי לקחת בחשבון שכשמדפיסים תמונה על קנבס, ניתן למתוח אותה אל השוליים וכך ליצור אפקט תלת ממדי.

 

הדפסה על חולצה

הדפסה על חולצות מחייבת בעיקר חידוד של המסר שמועבר באמצעות ההדפס – בין אם מדובר על חולצה לחתונה שהמטרה שלה היא לשעשע (למרות שבכל בדיחה יש גם גרעין של רצינות…), בין אם זו חולצה שנושאת עליה מסר פוליטי או אידיאולוגי, בין אם זו חולצה לתינוק או להורים הטריים (מסורת חביבה שהתפתחה בשנים האחרונות) ובין אם מטרת ההדפסה היא קידום של עסק כזה או אחר.

בנוסף הדפסת חולצות חייבת להתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת במיוחד כך שההדפס יישמר גם לאחר כביסות רבות.

 

יצירת לוח שנה

לוח שנה עם תמונות הוא מתנה נהדרת לכל אחד או אחת, ובפרט לבני משפחה אהובים. האופציה הנפוצה ביותר היא בחירת צילומים מחיי המשפחה עבור 12 הדפים שמרכיבים את הלוח, אבל כמובן שאפשר לבחור גם נושא אחר – בכל מקרה מומלץ להקפיד על קו מקשר בין כל התמונות כך שמעבר למידע על ימי השנה והמועדים השונים, יהיה ללוח ערך מוסף. עוד דגש הוא בחירת תמונות ברזולוציה גבוהה מספיק כדי שהן יישארו חדות גם כשמדפיסים אותן במידות המתאימות ללוח השנה הנבחר.

 

אלבום תמונות

הדפסה על חולצות בעיצוב אישי היא מתנה מוצלחת מאוד, ובאופן דומה גם אלבום תמונות מהווה מתנה – כולל אלבום דיגיטלי. הערך המוסף של אלבומי התמונות הדיגיטליים הוא כפול: ראשית, סינון מתוך אינספור התמונות שהצטברו בסמארטפונים ובמחשבים, והצגת אלה היפות ביותר והמעניינות ביותר; ושנית, סדר מסוים שמספר סיפור. בנוסף ניתן לעבד את התמונות באופן מקצועי כך שהן יהפכו לעוד יותר מרשימות, כך שהדפדוף באלבום הוא חוויה שלמה ומהנה במיוחד.

המאמר באדיבות פונגו הדפסה על חולצות

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.