קופון אלבום דיגיטלי של PIC: מבצע שאסור לפספס!

באם הינכם מחפשים מתנה מושלמת לאחד מיקיריכם – מאמר זה נועד לכם! בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, ענף הצילום עבר שינויים רבים. מצילום בשימוש בפילם, מרבית האנשים עברו לשימוש במצלמות דיגיטאליות. כמובן ששינוי זה גרר גם שינוי בנוגע לאופן בו בנויים אלבומי התמונות. בעבר, על מנת להרכיב אלבום תמונות היה צורך לפתח תמונות בחנות צילום, ולהדביקן באלבום התמונות. כיום, כל אדם יכול ליצור לעצמו אלבום תמונות מבלי להיות תלוי באיש וכן, מבלי לצאת מהבית. חברת PIC מציעה לכם אלבומי תמונות דיגיטאליים מיוחדים ואיכותיים – אותם תוכלו להכין בעצמכם או להיעזר באנשי מקצוע מהמובילים בתחום. אנו מציעים לכם קופון רכישה למימוש מיידי, באמצעותו תוכלו להכין אלבום במחיר שווה לכל נפש. 

מאמר זה יסקור את התפתחות תחום הצילום הדיגיטלי בימינו וכן תוכלו למצוא את התשובות לשאלות הבאות:

  • עבור מי מיועד אלבום דיגיטלי
  • טיפים לעיצוב האלבום
  • מחירים לאלבום דיגיטלי
  • רעיונות לנושאים לאלבום ועוד
צילום והדפסת תמונות

מהו אלבום דיגיטלי?

אלבום דיגיטלי, מכונה באנגלית Flush Mount Album  או Digital Album. מקור שמו נובע מהעיבוד הדיגיטלי שמתבצע טרם הדפסת האלבום. אלבום התמונות הדיגיטלי הינו אלבום אשר המורכב מתמונות שנסרקו למחשב, עיצובן באמצעות אפליקציה או אתר אינטרנט ייעודי לכך והדפסתן על גבי דפי פוטו איכותיים ביותר. הלקוח יכול להיות כל אדם המעוניין לעצב אלבום תמונות – ולא נדרש ממנו ידע נרחב בתחום. תוכלו למצוא מגוון עיצובים, סוגי גרפיקה ותכנים אשר יסייעו לכם בהרכבת האלבום המתאים לכם.

שימושים נפוצים באלבום דיגיטלי

מרבית האנשים אינם מסוגלים לזכור פרטים רבים מחיי היום יום שלהם. בין אם מדובר באירועים משמעותיים ובין אם מדובר בשגרה. הצילום מאפשר לבני האדם לתעד זיכרונותיהם באופן מוחשי ומדויק, כך שאילו, ילוו אותם לאורך החיים. 

באלבום דיגיטלי תוכלו לתעד זיכרונות מאירועים משמעותיים כגון:

  • חתונות- אלבום חתונה אוצר בתוכו זיכרונות מיום קסום שמסמל את חגיגות אהבתם של בני ובנות זוג אהובים. 
  • מסיבות בר \ בת מצווה– אלבומים המיועדים לתעד שלב חשוב ומשמעותי בהתפתחות האדם – המעבר מילדות לבגרות. בישראל נהוג גם לקיים טקס מתמשך של חקר השורשים של המשפחה וניתן לשלב את התהליך באלבום הדיגיטלי. 
  • הצעות נישואין– תיעוד אחד האירועים המרגשים בחייהם של זוגות הבוחרים לחיות את חייהם זה לצד זו לעולמי עד. 
  • ימי הולדת– אלבום שמתעד ימי הולדת טומן בחובו זיכרונות מצחיקים, משמחים ומרגשים של אדם המוקף בחברים ובבני משפחתו יקרים. 
  • טיולים – טיולים מסמלים יציאה מהשגרה לצורך חוויה מיוחדת ושונה, ותיעוד של רגעים אלו הינו חשוב ביותר על מנת ליצור רצף של זיכרונות שישארו לדורי דורות, על המקומות היפים בהם ביליתם בזמנים טובים. 

כמובן שאלבום תמונות נועד גם לתיעוד חיי היום – יום, השגרה, האהובים והיקרים שלנו. 

https://www.youtube.com/watch?v=H28Z1n0wXRk

דוגמאות לסוגי אלבומים שונים

  • ספר זיכרונות –מטרתו לרכז תמונות שצלמתם לאורך החיים. תמונות בהן הינכם מצולמים, חברים ובני משפחה, תמונות מנסיעות ומטיולים וכן תמונות מאירועים שונים. אין אדם שלא ישמח להיזכר באירועים מן העבר הרחוק אשר יעלו בו חיוך ותחושת נוסטלגיה מתוקה.
  • אלבום שורשים- אלבום שטומן בחובו את ההיסטוריה של בני המשפחה. בישראל נהוג לבנות אלבום שורשים כחלק מטקס בר או בת המצווה, לציון המעבר מילדות לבגרות. 
  • אלבום משפחה- המשפחה הינה אחד העוגנים החשובים שיש לאדם. משפחה היא מקום להתרפק עליו, בסיס ותחושת ביטחון. אלבום משפחתי המתעד חוויות משפחתיות יהיה מתנה מרגשת עבור כל בני המשפחה.
  • אלבומי תיק עבודות- אלבום שמיועד להציג תיק עבודות, מצריך הדפסה של העבודות באיכות גבוהה וכן ידע מעמיק בתחום הניתן על ידי אנשי מקצוע. מדובר בעבודות שמצריכות דיוק רב ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד. 

יתרונות האלבום הדיגיטלי

  • האלבום הדיגיטלי נשמר לאורך זמן להבדיל מאלבומים כמו של פעם, מהן נקרעות תמונות ונתלשות. 
  • האלבום הדיגיטלי יכול להכיל כמות תמונות גדולה מאחר וניתן להתאים את התמונות מבחינה עיצובית כך שיכנסו כמות תמונות גדולה יחסית בכל עמוד. 
  • בעת הדפסת התמונות על גבי נייר איכותי, התמונות המודפסות יקבלו מראה איכותי, מרשים ונקי. 
תמונת קאנבס של לילה

סוגי כריכות שונות

  • כריכה מודפסת סטנדרטית
  • כריכה עשויה בד קנבס עליה מודפסת תמונת הנושא של האלבום
  • כריכה עשויה חומרים אקולוגיים כמו דפי פשתן
  • כריכה עשויה אפוקסי 
  • כריכה קשה או רכה, עשויה חומרים שונים וטקסטורות ייחודיות
  • כריכת בד עם רקמה עדינה
  • כריכה עשויה צמר נעים

סוגי דפים שונים

  • דפים המצופים סיליקון המעניקים מראה "מט" שאינו מבריק
  • דפים העשויים מ100% כותנה, מגע בהם מחוספס ונעים
  • דפים אקולוגיים מיוחדים המעניקים מראה אומנותי ומיוחד לאלבום ועוד

טיפים לעיצוב אלבום תמונות דיגיטלי

על מנת ליצור מצב בו המדפדפים באלבום ירגישו צורך להמשיך ולהתבונן בו, בפליאה ובהתרגשות מהתוצר הסופי המרגש, הקפידו על הצעדים הבאים:

  • הקפידו לא ליצור עומס של תמונות, מלל וקישוטים שיגרמו לאלבום להיראות מסורבל ועמוס
  • בחרו תמונות נוגעות ללבכם המדגישות תנועה, נופים בעלי משמעות או רגע חשוב שהצלחתם לתעד. 
  • נסו לבחור תמונות באיכות גבוהה שימוקמו במרכז העמוד ובהגדלה, וכן הקפידו למקם תמונות באיכות נמוכה יחסית בצידי העמוד ובהקטנה. 
  • השתדלו לבחור תמונות המבטאות הבעה ורגש, של מצבים אנושיים אשר עימם קל להזדהות. 
  • לכל אדם, סגנון וטעם ייחודי לו ולכן בחרו לעבוד עם חברת גרפיקה המציעה מגוון עשיר של רקעים, צבעים ומלל. 
  • מומלץ מאוד להתבונן בתיקי עבודות של החברה עימה הינכם מעוניינים לעבוד ולקרוא המלצות וביקורות אודותם. כך תוכלו להימנע ממפח נפש ממנו ניתן להימנע. 
אלבום דיגיטלי מבצע

עיצוב אלבום דיגיטלי על ידי מקצוען

כפי שציינו מעלה, כל אדם יכול לעצב לעצמו אלבום ייחודי ומרגש. יחד עם זאת, כמו בכל תחום, באם העבודה תיעשה על ידי מומחה בתחום, התוצאה שתתקבל תהיה מקצועית הרבה יותר. אלבומי תמונות דיגיטאליים המעוצבים על ידי גרפיקאי, יודפסו במרבית המקרים באמצעות שימוש בכימיקאלים אשר יוצרים תמונות באיכות גבוה מאוד. כמו כן, תוכלו לבקש הדפסה על דפים עבים שיקנו מראה יוקרתי ומרשים לאלבום שלכם. בנוסף, תוכלו לבחור סוגי כריכות מעוצבות באופן שישאיר את המתבוננים באלבום פעורי פה. האלבום, מטרתו להיות מזכרת לכל החיים מרגעים שאינכם רוצים לשכוח לעולם ולכן קיימת חשיבות רבה בעיצוב מקצועי על ידי מיטב המומחים בתחום הגרפיקה. 

 אודות חברת PIC

חברת PIC, הינה חברה ותיקה אשר נותנת מענה למאות לקוחות מידי חודש. החברה בעלת ניסיון עשיר בתחום הגרפיקה והפקת אלבומים מסוגים שונים, ומציעה ללקוחותיה מענה הוליסטי ורחב באמצעותו כל אדם יוכל ליצור אלבום מושקע במהירות ובקלות. חברת PIC מספקת מגוון עצום של רעיונות עיצובים, גרפיקה מרשימה ומגוונת וכמובן, הדרכה ותמיכה לאורך כל התהליך באם יעלו לכם שאלות. מבחינתנו, התהליך מסתיים אך ורק כאשר הלקוח קיבל את המוצר לידיו והוא מרוצה מהתוצאה. 

לסיכום, חברת PIC מציעה לכן אלבומי תמונות דיגיטליים באיכות גבוהה ביותר. את האלבומים תוכלו להכין בעצמכם וכן, תוכלו כמובן להיעזר באנשי מקצוע מן השורה הראשונה! החברה מציעה לכם קופון הנחה לרכישת אלבום דיגיטלי – במחיר מעולה.  

הינכם מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות ונציג\ה מטעימנו יחזור אליכם בהקדם!

PIC- אלבומים דיגיטליים באיכות גבוהה

הספקתם כבר לצבור אלפי תמונות בטלפון, במחשב, בחשבון אחסון הענן ובכל הדיסק און קי בבית וכעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להפוך את כל התמונות האלה לאלבומים מסודרים עם התמונות החשובות לכם באמת? באמצעות שירות אלבום דיגיטלי במבצע, תוכלו לבנות לעצמכם אלבום מעוצב לצפייה על גבי כל מסך עם אפשרות להדפיס אותו ולהפוך אותו לאלבום תמונות פיזי אותו תוכלו לשמור בספרייה ואף לחלק לבני המשפחה והחברים. מה זה אלבום דיגיטלי? האם הכנת אלבום דיגיטלי אומרת שאתם צריכים עכשיו לשבת ולעבור על כל אלפי התמונות שצילמתם? איך נכון לבחור את התמונות שתשלבו בתמונות כך שהאלבום יכיל תמונות שהן באמת חשובות ומשמעויות עבורכם? האם ישנם כלים טכנולוגיים שיכולים לסייע לכם במשימה? לאחר שתכינו את האלבום הדיגיטלי, האם תוכלו גם להדפיס אותו? בשורות הבאות מספרים לכם המומחים של חברת PIC את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להכין לעצמכם אלבום דיגיטלי מנצח ואפילו להוריד אותו לדפוס.

תמונת קאנבס של לילה

מה זה אלבום דיגיטלי?

ובכן, אלבום דיגיטלי הוא בדיוק כפי שהוא נשמע – אלבום תמונות שבמקום להיות נוכח בעולם הפיזי, הוא נמצא כל כולו במרחב הווירטואלי וניתן לצפות בו על גבי כל מסך מחשב, טלוויזיה או טלפון. מצגת תמונות היא לא אלבום דיגיטלי, למרות שאפשר בהחלט להתייחס אליה ככזאת ולמרות שהיא יכולה בהחלט לשמש כפורמט לשמירת תמונות נבחרות. יחד עם זאת, אם אתם רוצים ליהנות מהחוויה האותנטית של צפייה באלבום תמונות, אלבום דיגיטלי במבצע נותן לכם הזדמנות לעשות את זה, ובזול. אבל עוד מעבר לכך, אלבום דיגיטלי הוא גם אלבום שניתן להוריד אותו לדפוס ולקבל אלבום פיזי שניתן לעיין בו ממש כפי שמעיינים באלבום תמונות רגיל, מה שלא ניתן לעשות עם מצגת תמונות. באלבום הדיגיטלי שלכם תוכלו כאמור לעיין באמצעות כל מסך מחשב, טלפון או טלוויזיה וכן תוכלו לשכפל אותו במספר עותקים לגיבוי ולשיתוף, לשתף אותו במייל, ברשתות החברתיות או בווטסאפ ובסך הכל, תוכלו לעשות איתו הרבה יותר מכפי שניתן לעשות עם אלבום רגיל.

https://www.youtube.com/watch?v=w-Emi54Iq5E

האם אתם צריכים להכין את האלבום בעצמכם?

ובכן, התשובה היא כן, אבל זה לא הולך להיות קשה ומורכב כפי שאתם מדמיינים. מן הסתם, הדבר שמטריד אתכם כעת יותר מכל הוא איך אתם הולכים לסנן את כל אלפי התמונות שצילמתם בשלל המצלמות הדיגיטליות שלכם לאורך השנים כדי לתמצת אותן לכמות תמונות שניתן להכניס באלבום ושגם באמת נחשבות לתמונות חשובות, מרגשות, משמחות ומשמעותיות עבורכם. אז בהיבט הזה יש לנו בחברת PIC כמה בשורות טובות עבורכם. דבר ראשון, את המשימה הכבדה ביותר של סינון תמונות כפולות ותמונות שאינן חדות מספיק, תוכלו לבצע באמצעות כלים טכנולוגיים מיוחדים שמעמידה לרשותכם PIC בחינם (בהזמנת אלבום דיגיטלי במבצע כמובן). כלים אלה יודעים לסרוק במהירות את כל אלפי התמונות שלכם, לזהות בתוכן תמונות שאינן מפוקסות מספיק ותמונות כפולות ולסנן את הלא רלוונטיות מתוכן בצורה אוטומטית לחלוטין. תהליך זה צפוי להוריד ממאגר התמונות שלכם יותר מ-50% מהתמונות שבהן תצטרכו לטפל אתם עצמכם.

בשלב הבא, יהיה עליכם לעבור על התמונות ולסנן מתוכן את כל אותן תמונות שצילמתם בהתנהלות היומיומית שלכם, למשל כאשר צילמתם מסמך כדי לשלוח לחבר או לרואה החשבון שלכם, כאשר צילמתם פריט ריהוט שרציתם להראות לחבר או בן משפחה וכן הלאה. את זה כמובן, תצטרכו לעשות בעצמכם שכן אף כלי טכנולוגי לא באמת יכול לדעת שאלו הן תמונות שלא חשובות לכם דיין. בהמשך, עם התמונות שנותרו, יהיה עליכם לבחור את התמונות שתרצו לשלב באלבום התמונות שלכם, וגם כאן כמובן, זוהי החלטה לגמרי שלכם ולכן את השלב הזה תצטרכו לעשות בעצמכם. על כן, אם אפשר להגדיר את האתגר הגדול ביותר שעומד בפניכם כרגע, הרי שזהו האתגר של קבלת החלטה להזמין אלבום דיגיטלי במבצע. מרגע שתקבלו את ההחלטה, תוכלו להקדיש לכך את הזמן הנדרש, ועל פי הניסיון שלנו ב-PIC, אתם מהר מאוד תלמדו לאהוב את התהליך הזה, שיאפשר לכם כבר במסגרתו ליהנות מתחושה של נוסטלגיה והצפת זיכרונות מן העבר, זאת כמובן לצד תחושת העשייה והיצירה הכרוכה ביצירת אלבום דיגיטלי.
ראו גם: הזמנת ספר תמונות

אמא ובת מסתכלות על אלבום תמונות

בתהליך בחירת התמונות, אתם רוצים להקפיד על כך שאתם בוחרים אך ורק תמונות חיוביות, משמחות, תמונות שמעוררות בכם רגש חיובי ולבטח לא תמונות שמעוררות בכם או בכל אחד אחר שצפוי לצפות באלבום הזה, איזושהי תחושה של מבוכה, בושה או הרגשה רעה. כמו כן, כדאי לבחור תמונות שבהן הדמויות מופיעות בצורה ברורה, לא קטועות בשולי התמונה ולא קטנות מדי עד כדי כך שאי אפשר לראות את תווי פניהן. ככל שהדמויות תהיינה גדולות יותר וברורות יותר, גם חוויית העיון באלבום תהיה מרגשת ומהנה יותר, ואם אתם כבר מזמינים אלבום דיגיטלי במבצע, כדאי בהחלט שתעשו את זה נכון.

מה אפשר לעשות עם אלבום דיגיטלי לאחר הכנתו?

אז הזמנתם אלבום דיגיטלי במבצע, ישבתם וטרחתם על עיצובו והכנתו, הוספתו לו אלמנטים גרפיים, כיתובים ואימוג'ים ואולי אפילו טרחתם והצבתם כל תמונה ותמונה במקומה. כעת מה תוכלו לעשות עם האלבום הזה? ובכן, הדבר הראשון שתוכלו לעשות הוא לשמור אותו לעצמכם ולדורות הבאות. תוכלו לשכפל אותו במספר עותקים ולשמור אותו על גבי מדיות אחסון שונות או בחשבונות ענן שאתם מחזיקים. יש הבדל גדול בין אוסף של אלפי תמונות שיותר ממחציתן הן סתמיות ולא רלוונטיות ובין אלבום תמונות מעוצב, שכיף לעיין בו ושכל תמונה בו נבחרה בקפידה. את האלבום הזה אתם כן רוצים לשמור לדורות הבאים וכן רוצים לשמור אותו לעתיד, אבל זאת כמובן רק ההתחלה. לאחר הכנת אלבום דיגיטלי במבצע, תוכלו גם לצפות בו עם כל בני המשפחה על גבי מסך הטלוויזיה או המחשב בערב משפחתי מהנה, תוכלו לשתף אותו עם כל מי שתרצו בכל מדיה דיגיטלית שהיא ועוד יותר מכך, תוכלו להוריד אותו לדפוס.

אצלנו בחברת PIC מסייעים לכם, לא רק בהזמנת אלבום דיגיטלי במבצע ובמחירים אטרקטיביים, אלא גם בהורדתו לדפוס ברמת איכות מקצועית ויוצאת דופן. תוכלו להזמין את האלבום בפורמט של אלבום תמונות אותנטי עם שדרת דבק מרכזית וכריכה קשה בכל סגנון שתרצו, ותוכלו להזמין אותו גם בתצורת ספר תמונות עם כריכה קשה או רכה. כל האפשרויות פתוחות בפניכם ואנחנו מבצעים עבורכם את כל העבודה של הדפוס, החיתוך והאיגוד לכדי ספר או אלבום תמונות פיזי שגם אותו תוכלו לשמור לעצמכם כמובן, וגם להעניק אותו למתנה לבני המשפחה והחברים.
ראו גם: הדפסה על קנבס מחיר

אצלנו ב-PIC לא רק שתוכלו ליהנות מהזדמנות יוצאת דופן להזמין אלבום תמונות במבצע, אלא גם תוכלו ליהנות מהכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר שיסייעו לכם גם בתכנון אלבום התמונות, גם בעיצובו והכנתו בפועל וגם, בסופו של דבר, בהדפסתו והפיכתו לאלבום פיזי אותנטי ומרגש שאותו תוכלו לשמור לעצמכם וכמובן לדורות הבאים. אנשי המקצוע של PIC עומדים לרשותכם בכל שאלה וישמחו לסייע לכם בקבלת החלטות לפני תחילת עריכת האלבום, תוך כדי עריכתו וכמובן גם לאחר מכן.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.