Site icon pic

בעל עסק? סליקת אשראי לעסקים זה חובה

 

התקופה הנוכחית הביאה את כל בעלי העסקים לחשב מסלול מחדש. הרבה מאוד מהם הבינו כי העתיד נמצא באינטרנט, וכי הם לא יכולים לאפשר לעצמם לדשדש במקום. אך עדיין הנושא של סליקת אשראי לעסקים לא קיבל מענה חד משמעי, ויש לא מעט בעלי עסקים שמתלבטים לגביו. בין אם יש לכם עסק גדול או קטן, אנו כאן על מנת להסביר לכם את החשיבות של הסליקה. כך שברגע הראשון שתהיה לכם אפשרות, תוכלו לבחור דווקא באפשרות הזאת.

 

תקלו על הלקוחות שלכם

הדבר הראשון שאמור לעניין אתכם בתור בעלי עסק זה טובת הלקוחות. בכל פעולה שאתם עושים, תמיד תחשבו כיצד זה מטיב עם הלקוחות שלכם. מהסיבה הזאת סליקה של אשראי בעסק תקל על הלקוחות בצורה מאוד משמעותית כאשר הם לא יצטרכו להשתמש במזומן. לכל אחת תהיה האפשרות לבחור האם לשלם באשראי או שמא לשלם במזומן, ופתאום זה כבר הופך את הרכישה להיות הרבה יותר נוחה עבורו.

 

מעקב אידיאלי יותר עבורכם

לא רק הלקוחות יוכלו להנות מהאפשרות של סליקת אשראי לעסקים. גם אתם בתור בעלי עסק יכולים להרוויח מהאפשרות הזאת, כאשר יהיה לכם מעקב אידיאלי יותר אחר ההכנסות. במקום שתצטרכו לספור את הקופה בכל ערב, תוכלו בלחיצת כפתור לראות את ההכנסות. האפשרות הזאת היא זאת שבאמצעותה תוכלו להיות עם יד על הדופק, ולדעת בדיוק היכן העסק עומד. כך שאם העסק לא מצליח להכניס את ההכנסה הנדרשת, תוכלו לדעת זאת מראש – ולא תדעו זאת רק כאשר יהיה מאוחר מידיי.

 

ניתן לחלק את העסקה לתשלומים

אם אתם מוכרים מוצרים יקרים בחנות שלכם, עליכם לקחת בחשבון כי לא כל הלקוחות יוכלו לבצע רכישה בתשלום אחד. ברגע שתאפשרו סליקה של אשראי בבית העסק, הלקוחות יוכלו לחלק את העסקה לתשלומים – ובכך אתם תקלו עליהם. זה יגדיל את הסיכוי לכך שהלקוחות שלכם יבצעו את העסקה, ולא יוותרו עליה רק בגלל שאין אפשרות לחלק אותה לתשלומים. מדובר על עניין שהוא מאוד משמעותי ומאוד חשוב להרבה מאוד מהלקוחות שלכם. אין שום סיבה שלא תאפשרו להם את האופציה הזאת בתור בעלי עסק.

 

תיישרו קו עם כל המתחרים שלכם

אומנם עליכם להיות תמיד צעד אחד לפני כל המתחרים שלכם, אך בפועל לא תמיד תוכלו לעשות זאת. אך מה שאתם כן יכולים לדעת זה שבאמצעות סליקת אשראי בעסק שלכם תוכלו ליישר קו עם כל המתחרים העסקיים. אם אתם לא תציעו אפשרות של סליקה, לא מן הנמנע כי לא מעט לקוחות פשוט יעדיפו לבצע את הרכישה אצל המתחרים. כך שלא רק שאתם תאבדו לא מעט לקוחות, אתם בעצם תחזקו את המתחרים שלכם. הגיע הזמן שתאפשרו ללקוחות שלכם לבצע עסקאות באמצעות כרטיס האשראי.

Exit mobile version