הדפסה על קנבס אונליין

 

הדפסות קנבס אונלייןמחפשים דרך מהירה, מקורית ולא פחות חשוב איכותית לבצע הדפסה על קנבס אונליין. עם המערכת של PIC הדפסות על קנבס זה מעולם לא היה קל יותר. תוך מספר דקות בלבד, יש לכם קנבס מהמם ביופיו לעיצוב הבית או המשרד. בנוסף, ניתן לבצע משלוח של הקנבס ישירות לביתכם או למשרד שלכם עם שירות המשלוחים שלנו מהיום להיום, מהיום למחר ועוד.

 

הדפסה על קנבס אונליין איך זה עובד?

  1. נכנסים לאתר PIC הדפסות על קנבס
  2. בוחרים גודל
  3. בוחרים את סוג הקנבס שאתם רוצים
  4. מעלים תמונה מהמחשב או מהסמרטפון
  5. מעצבים
  6. שולחים
  7. מבצעים תשלום מאובטח
  8. זהו
  9. תוך 3 דק יש לכם יצירת קנבס מדהימה

 

למה בכלל להדפיס על קנבס?

בד הקנבס הוא למעשה אותו בד בו עושים שימוש ציירים מקצועיים ואמנים לצייר את הציורים שלהם. בשנים האחרונות תחום ההדפסות עבר שינוי של ממש כאשר אנו יכולים לעשות שימוש באותו בד קנבס ולהדפיס תמונות ייחודיות שצילמנו בעצמנו או אפילו יצירות שעיצבנו על גבי המחשב שלנו.

 

באופן כזה אנו משיגים יתרון חשוב מאוד והוא המקוריות. עם אותו תהליך הדפסה, לא נראה באף בית ובאף משרד יצירה כמו שלנו, זאת בשונה מהדפסות שאנו רוכשים בחנויות ובשווקים כמו למשל צילומים של לונדון, פריז, רומא ומנהטן שניתן לראות כמעט בכל מקום אליו אנו הולכים. יחד עם זאת אם אתם אמנים בעצמכם ומציירים על קנבס, תוכלו לבצע שכפולים של הציורים שלכם ולא תאמינו כמה התוצאה מרהיבה, מדויקת וזהה ליצירת המקורית. מצד אחד הדפסה על קנבס מאפשרת לנו לעצב את החללים השונים בביתנו כמו המטבח, חדר השינה, הסלון וחדר הילדים ומצד שני זו דרך מדהימה לפתח תמונות של המשפחה בכל מיני רגעים קסומים. אפילו ניתן ליצור קולאז‘ של אותם רגעים.

 

 

מה זה הדפסה על קנבס אונליין בסגנון מתיחה?

קיימים שלושה סגנונות מתיחה בהדפסה על קנבס:

  1. קלאסי – מדובר למעשה בהדפסה רגילה עם מסגרת לבנה על גבי הקנבס.
  2. עיטוף המשכי – התמונה ממשיכה על גבי המסגרת עמה.
  3. מתיחה צבעונית בלי המשך – בהדפסה זו לתמונת הקנבס יש מסגרת בצבע שהוא נפרד המותאם באופן מושלם לצבעים של התמונה.

 

הדפסה על קנבס לכמה זמן זה מחזיק מעמד?

אנשים רבים שואלים אותנו האם הקנבס מחזיק מעמד לאורך זמן ולמעשה זו אחת ההתלבטויות לגבי האם לבצע את ההזמנה או לא. אז האמת היא שמכיון ומדובר בטכנולוגיה סופר חדשנית, לא רק שהתוצאה מרהיבה ואיכותית, הצבע נשמר לאורך שנים וכאשר תנאי התאורה מתאימים, למעשה שום דבר לא קורה לתמונה המודפסת.

 

הדפסה על קנבס אונליין דגשים חשובים

  1. העלו לאתר רק תמונות באיכות טובה
  2. בחרו תמונות שאתם מתחברים אליהם
  3. חשבו על גודל הקיר ועל זווית התמונה כאשר נכנסים לחלל
  4. נסו לדמיין איך התמונה תיראה לאחר ההדפסה ולאחר התלייה שלה

 

מה זה קולאז‘ על קנבס?

קולאז‘ על קנבס זה בעצם כמה תמונות שאנו ”שותלים“ על אותו בד. ניתן לערוך את הקולאז‘ ממש בעצמנו או לחילופין ליצור קולאז‘ בהתאמה אישית בתשלום נוסף.

 

האם ניתן לבצע שינויים בתמונה שאנו מעלים?

כן. ניתן למשל לשנות את הצבעים, להדגיש משהו מסוים, או להמיר את התמונה מתמונה בעונית לשחור לבן.

 

הדפסה על קנבס אונליין איך לבחור את התמונה?

אנו מצלמים בחיי היום יום שלנו כל כך הרבה תמונות שנכנסות ישירות לסמרטפון שלנו. אם לא נעשה איתן משהו, הן יישארו שם. לכן, כדי שתוכלו לבחור את התמונה או התמונות שאתם רוצים להדפיס, חשוב קודם כל להתייחס לסוג התמונה- האם אתם מעוניינים בנוף שצילמתם או בבני המשפחה שלכם? לאחר מכן חשבו על איזו אווירה אתם רוצים ליצור בחלל ושימו דגש על גודל הקיר. למשל, אם אתם רוצים שהתמונה תהיה גדולה, מומלץ לבחור דווקא בתמונת נוף שאפשר אפילו להדפיס בהמשכים.

 

הדפסה על קנבס אונליין כמה זה עולה?

המחיר של הדפסת על בד קנבס משתנה ותלוי בכמה מאפיינים כמו גודל הקנבס שאתם בוחרים, סוג ההדפסה וכמובן האם יש באתר שלנו מבצע באותו רגע. בכל אופן, דאגנו עבורכם למחירים הטובים ביותר בעולם ההדפסות כך שתוכלו להדפיס על קנבס החל מ-59 שקלים.

 

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.