הדפסות על קנבס בשוהם

 

הדפסה על קנבסחושבים על מתנה מקורית לבן הזוג? רוצים להפתיע את האירועים לכבוד יום הנישואים הקרב? הדפסות על קנבס הפכו למתנות פופולריות בקרב לקוחות רבים. ההדפסה על קנבס מעניקה לנו גוון שונה מהנוף של התמונות הרגילות שיש לנו באלבומי התמונות. ניתן למצוא מקומות רבים המציעים הדפסות על קנבס בשוהם, אבל לא כל כך פשוט למצוא מקום איכותי. מציאת מקום איכותי מצריך מחשבה רבה, הרי מדובר על מתנה שלא נותנים בכל יום ואתם לא רוצים שאיכות התמונה תפגע או שהמוצר יהיה בעל בלאי גבוה.

 

הדפסה על קנבס בשוהם – מה זה קנבס בכלל?

כמה פעמים שמעתם על המילה קנבס? הדפסה על קנבס בשוהם, הדפסה על קנבס בקניון וכו'… מה זה קנבס בכלל? קנבס הוא למעשה בד שונה מעט מבדים אחרים כיוון שעשוי מחומר אחר וצורת ההכנה שלו שונה. האריגה של הקנבס היא הרבה יותר גסה מאשר כל בד כותנה או פשתן אחר. עם קדמת הטכנולוגיה מצאו לנכון להדפיס תמונות על קנבס, מיד נפרט איך זה עובד.

 

הדפסה על קנבס בשוהם – מה זה הדפסה על קנבס?

הטכנולוגיה של היום מעניקה לנו מגוון רחב של אפשרויות, ביניהן גם הדפסה על קנבס. בעזרת ציוד מודרני ניתן לבצע הדפסה על גבי הבד ולאחר מכן למתוח אותו על מסגרת עץ בגודל כזה או אחר. אין צורך לצלם את התמונה מתוך איזו מצלמה מיוחדת, גם תמונות שקיימות לכם כבר שנים במאגר ניתנות להדפסה על קנבס. כיום הדפסה על קנבס משרתת את הלקוחות בכדי לקשט את הבית ואפילו בתור מתנה מאוד מרגשת לימי הולדת ואירועים משמחים. יש להדגיש שעבור בד קנבס, ככל שיכיל יותר אחוזי כותנה גבוהים כך התמונה תהא בצורה טבעית יותר.

 

 

הדפסה על קנבס בשוהם – קנבס או קאפה?

שתי ההדפסות הבולטות ביותר בשוק כיום הן הדפסות על קנבס בשוהם או על קאפה, אך מה ההבדל ביניהם בכלל? כפי שכבר ציינו, קנבס הוא סוג של בד שונה מעט מבדים אחרים ואילו קאפה הוא חומר דחוס וקשיח, מעין קלקר. תמונה שמדפיסים אותה על קנבס נשמרת לאורך זמן ממושך יותר בהשוואה להדפסה על קאפה, יש רמות שונות של איכויות בשתי האפשרויות ואפשר להגיע לאיכות גבוה גם כאשר אתם מדפיסים על קאפה וגם כאשר אתם מדפיסים על קנבס.

 

הדפסות על קנבס בשוהם – שיטות

כיום יש שתי שיטות עיקריות להדפסה על קנבס, שיטת הסולבנט והפיגמנט, לפניכם הסבר קצר על כל אחת מהשיטות.

 

פיגמנט – שיטה בעלת סוג דיו המאפשר לנו ליצור במגוון רחב של גוונים, מדובר על שיטה בעלת דיוק גבוה בהדפסה והיא מאוד מומלצת עבור תמונות קנבס למקומות סגורים. החיסרון העיקרי של הפיגמנט הוא שסוד הזה לא עמיד בתנאי מזג אוויר שונים. אם תרצו להגן על התמונה תוכלו לצפות את התמונה בלכה המיועדת לדיו פיגמנטי.

 

סובלנט – סולבנט היא שיטה שעובדת על צבע עם בסיס שמן, שיטה זו מיועדת בעיקר לתמונות קנבס המיועדות למקומות פתוחים. אם אתם רוצים להדפיס תמונה על קנבס ולתלות אותה במרפסת זו השיטה המתאימה לכם. הסולבנט עמיד בפני שמש ולחות כאחד, אך הבלאי שלו יותר גבוה מאשר הפיגמנט שיכול לשרוד לעשרות שנים. כמו כן הסובלנט יותר ידידותי לסביבה.

 

הדפסה על קנבס בשוהם – כמה אני משלם?

הדפסה על קנבס בשוהם או בכל מקום אחר בארץ משתנה בהתאם לגודל ההדפסה בדרך כלל. רוב המחירים נמצאים אחידים בין כל החנויות, המחירים משתנים באופן מזערי ממקום למקום. אם אתם רואים מקום שדורש יותר מדי או פחות מדי יש מיד לחשוד. המחירים מתחילים מעשרות שקלים בודדים ויכולים להגיע עד לכמה מאות שקלים עבור הדפסה בודדת.

 

הדפסות על קנבס בשוהם – מתנות וזהו?

ישנם עוד מספר דברים שניתן להדפיס עליהם וליצור איתם דברים מקוריים, סביר להניח שכבר פגשתם תמונות קנבס במקומות שונים או תמונות שונות ולא שמתם לב. הדפסות על תמונות קנבס לא חייבות להיות מתוך תמונות אישיות שלכם, ייתכן ויש איזו דמות שאתם מעריצים ורוצים תמונה שלה באופן איכותי וזמין. זוכרים את הפוסטרים של פעם? אז תמונות הקנבס מחליפות אותם כיום. מלבד לכך, הדפסות על קנבס בשוהם הפכו להיות קישוט די נפוץ בבתים פרטיים, ניתן ליצור עיצובים אשר משותפים בהם מספר תמונות קנבס עד ליצירת הרמוניה. לפני שאתם בוחרים את התמונה תוכלו למצוא עיצובים שונים באתר המעניק שירות הדפסות או דרך קבוצות בפייסבוק של אמנים.

 

הדפסות על קנבס בשוהם – גודל תמונה

לא משנה עד כמה התמונה איכותית, כל עוד לא תבחרו את הגודל המתאים לא תוכלו להנות ממקסימום איכות התמונה וההדפסה. כל עוד התמונה עשירה יותר בפרטים ככה נרצה שהתמונה תהיה גדולה יותר, וההפך. כמו כן, לפני שאתם מדפיסים יש לדעת את המיקום בו תרצו לתלות את התמונה, תמונה גדולה לא תתאים לחלל קטן או חלל צפוף. עלינו לבחון את המיקום דבר ראשון, בנוסף שימו לב אם הקיר מלא בתמונות או ריק, האם צבע הקיר מתאים לגווני התמונה וכו'.

 

הדפסות על קנבס בשוהם – איפה מדפיסים?

הדפסות על קנבס בשוהםבכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר עליכם לבחור את המקום באופן קפדני, הרי הדפסה על קנבס מצריכה חוש אומנותי והבנה של 100% בתחום. לא מדובר רק על בחירת תמונה ושליחה להדפסה. בתור בעלי מקצוע עליכם לדעת אם התמונה אותה שלח הלקוח מתאימה להדפסה על קנבס, אולי עדיף על קאפה, האם כדאי לשלוח דרך המייל או וואטסאפ, מה יהיה הצפי האיכות? במקומות מקצועיים ניתן לצפות את טיב התמונה באמצעות מחשב ולהראות ללקוח את התוצאה הסופית לפני שמתחילים בתהליך.

 

נכון, חשוב לנו גם למצוא מחירים שיתאימו לכל כיס, אך אם התקציב שלכם דל עדיף לכם לבחור בתמונה במימדים קטנים יותר מאשר לשלם מחיר נמוך ולא להנות מהתמונה בכלל. תוכלו לעשות השוואת מחירים בין החנויות השונות, וכן לבדוק את טיב השירות של כל חנויות שהרי השירות הוא מה שקריטי פה, המחירים הם די זהים כפי שציינו.

 

מסקנות

אם אתם רוצים להפתיע את היקר לכם במתנה חגיגית או שאתם פשוט רוצים להדפיס תמונה על קנבס כדי ליצור אווירה אומנותית בבית, הדפסה על קנבס היא הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. יש שיטות הדפסה שונות מלבד לקנבס, אך קנבס נחשב לסוג ההדפסה האיכותי ביותר.

 

הבעיה נוצרת כאשר אנו רוצים לבחור את מקום ההדפסה בשביל המתנה שלנו, כיום יש היצע די גבוה של מקומות המציעים שירותי הדפסה על קנבס. כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר עליכם לבחון את השירות ואת הידע המקצועי של הנמצאים בחנות. תוכלו גם להיכנס לאתר הבית של המקום ולבחון את התמונות שכבר נעשו בעבר בחנות.

 

לסיום, הדפסה על קנבס היא במקרים רבים עדיפה על הדפסה על קאפה אך כל מקרה לגופו, גם אם אתם רוצים לתלות את התמונה בתוך הבית במקום סגור או בחצר הבית הדפסה על קנבס מעניקה לכם את כל האפשרויות. זכרו, לא מדובר על הוצאה גדולה, אך הבחירה היא מאוד גדולה.

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.