הדפסת קנבס בשרון

 

הדפסת קנבס בשרוןהדפסת קנבס בשרון היא בין התחומים אשר כבשו את עולם העיצוב, הלבשת הבית והסטיילינג. אם עד לא מזמן היינו שוברים את הראש לגבי התמונות שנתלה בביתנו והיינו משלמים כל כך הרבה כסף על פוסטרים, ציורים של ציירים מפורסמים או תמונות מוכרות ומשוכפלות שחוזרות על עצמן בכל מיני מקומות בעולם, מעכשיו כל אחד ואחת מאיתנו יכול באמצעות תוכנת מחשב פשוטה, אתרים ואפליקציות העוסקים בתחום ההדפסה להדפיס איזו תמונת קנבס שהוא רק רוצה ולהפוך את הבית למעוצב ומרהיב. הדפסת קנבס יכולה להתאים לכל חלל שרק נרצה החל מהסלון, דרך הכניסה לבית, המטבח ועד חדרי השינה והילדים.

 

עיצוב הבית באמצעות הדפסות קנבס מיוחדות

למעשה, לכולנו חשוב להרגיש בבית, לכולנו חשוב תהליך העיצוב של הבית ולכן הדפסת קנבס בשרון היא דרך נפלאה ליצור אווירה מדויקת בהתאמה להעדפות האישיות שלנו ויחד עם זאת לעצב את הבית בדיוק איך שאנחנו רוצים. אפשר לשלב תמונות נוף עם תמונות של הילדים ושלנו מכל מיני רגעים קסומים, ליצור קולאז‘ים עם הדפסות קנבס ועוד מגוון של רעיונות מקוריים. במדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על הדפסת קנבס בשרון, על שלבי הבחירה בתהליך, כמה זה אמור לעלות ואיך לבחור חברה מקצועית להדפסות קנבס.

 

 

הדפסת קנבס בשרון איך זה עובד?

בכדי להדפיס על קנבס, כל מה שצריך לעשות הוא לגלוש ברשת ולחפש הדפסת קנבס בשרון. מומלץ להשוות בין כמה אתרים ולחפש אתר עם הדפסות באיכות טובה, שירות לקוחות איכותי, המלצות מלקוחות אמיתיים, דוגמאות להדפסות שכבר הודפסו, אופציות לעיצוב ההדפסות, מגוון של גדלים וכמובן שירות משלוחים מהיר כדי שההדפסות שלכם יגיעו אליכם הביתה או המשרד כמה שיותר מהר. לאחר שמצאתם אתר מתאים או אפילו אפליקציה, תוכלו לבחור את גודל ההדפסה או ההדפסות ולהפעיל את היצירתיות.

 

זה הזמן להעלות איזו תמונה או צילום שאתם רוצים ישירות מהמחשב או הסמרטפון,  לבחור את גודל הקנבס שעליו אתם רוצים להדפיס, עם או ללא מסגרת לערוך את התמונה וקדימה, לשלם ולשלוח. כמובן שאם תרצו ניתן הרבה פעמים לשלב כמה הדפסות בהזמנה אחת וכך לחסוך זמן וגם להוזיל את עלות ההדפסה. שימו לב, המחיר של הדפסת קנבס בשרון לא מעיד בהכרח על האיכות של ההדפסה, זאת בשונה משירותים אחרים שמחיר נמוך או גבוה מדי, כן צריך להדליק אצלנו סוג של נורה אדומה. היום בהחלט ניתן למצוא הדפסות במחיר מאוד זול ויחד עם זאת להנות מאיכות גבוהה.

 

 

הדפסת קנבס בשרון יתרונות

  1. אינספור אפשרויות – כשאתם בוחרים להדפיס על קנבס, יש כל כך הרבה אפשרויות שעומדות לנגד עיניכם. אתם יכולים להעלות תמונות שצילמתם מחופשה משפחתית או מחוויה שחוויתם. זו יכולה להיות תמונה מתחת לים כשעשיתם צלילת חוויה באילת, תמונת נוף שצילמתם בחוף מרהיב במקסיקו או תאילנד או סתם תמונה מצחיקה של הילדים ברגע שאי אפשר לשכוח אותו ורוצים להנציח. זו גם יכולה להיות תמונה מדהימה שמצאתם באינטרנט ואתם פשוט עורכים אותה. שחור או לבן, פסיפס, מבריק, מט, ממש כמו שאפשר לערוך את התמונות שאתם מעלים לאינסטגרם, ככה אתם יכולים לערוך את התמונות שלכם בתוכנה מיוחדת ואחר כך מודפסת על קנבס. באמצעות הדפסות על קנבס, ניתן ליצור תמונת קולאז‘. מה זה אומר? זה אומר שהקנבס הוא סוג של משטח לבן ועליו אנחנו מחברים כל מיני תמונות שיוצרות סוג של שטיח בו משתלבות כל התמונות. אופציה נוספת היא להדפיס על קנבס בהמשכים. כלומר בוחרים תמונה אחת, לרוב הגודל כאן מהווה פקטור וגם גודל הקיר והתוכנה בעצם מפרקת את התמונה לשלושה או ארבעה חלקים ואז כשתולים את התמונות על הקיר מקבלים תמונה בהמשכים.
  2. נשמר לאורך שנים – הקנבס הוא בד איכותי וחזק מאוד. לא סתם בחרו הציירים כבר לפני שנים רבות לצייר בשמן או בצבעי אקריליק או מים על הבד הזה. ככה גם התמונה עצמה נשמרת לאורך שנים רבות וגם הצבעים לא דוהים. לכן, שאתם משקיעים בהדפסה על קנבס, אתם יכולים להיות בטוחים שההדפסות יישמרו לכם לאורך שנים רבות. ניתן גם למסגר את הקנבס באיזו מסגרת שאתם חפצים בין אם זה מסגרת לבנה שמעניקה לתמונה מראה קלאסי, מסגרת עץ בגוון טבעי להענקת מראה אותנטי וחמים או מסגרת צבעונית שיכולה לשבור את המראה המונוטוני של הקיר.
  3. מקוריות – מכירים את זה שאתם מגיעים לבית של קרובים לכם או משרד לצורך שירות שאתם מחפשים ואתם נתקלים בעיצוב שכבר ראיתם במקום אחר? זו יכולה להיות תמונה של אייפל בפריז, הביג באן בלונדון, הגשר המפורסם בסאן פרנסיסקו או אפילו תמונה של אריה באמצע הסוואנה בספארי. אז זה כבר לא חייב להיות ככה. עכשיו יש אינספור אפשרויות שעומדות בפניכם וגם ניתן לערוך את התמונה איך שרק רוצים. אתם גם יכולים להדפיס צילום בלעדי שלכם ואז בכל פעם שמישהו ייכנס אליכם הביתה הוא יתרשם מהתמונה.
  4. עיצוב לכל קיר ולכל חלל- כאמור, הדפסות על קנבס יכולות להתאים לכל סוג של קיר – קטן או גדול, במקלחת או בחדר הילדים, בחדר השינה או במטבח ואפילו במרפסת. כן חשוב שתהיה התאמה בין בחירת התמונה לבין המיקום שלה.
  5. עיצוב הבית במחיר שווה לכל כיס – מעכשיו אפשר להדפיס על קנבס במחירים נוחים מאוד ולא לקרוע את הכיס בכל פעם שרוצים לעצב את הבית מחדש. זה קל, זה נגיש וזה גם זול.

 

כמה יעלה לי להדפיס על קנבס בשרון?

המחיר להדפסה על קנבס משתנה ותלוי במגוון רב של משתנים כמו גודל הקנבס, כמות ההדפסות שאתם מבצעים בהזמנה אחת (יש אתרים שמספקים הנחה משמעותית שמדובר בכמה הדפסות), סוג הקנבס שאתם בוחרים, סוג ההדפסה, עריכה, משלוח וכדומה. הנה טבלה של מחירים ממוצעים בשוק להדפסות על קנבס.

 

מידות מחיר מחירון מחיר מבצע מתיחה על מסגרת עץ
15X20 40 ש“ח 35 ש“ח בתוספת תשלום
20X20 55 ש“ח 40 ש“ח בתוספת תשלום
20X30 70 ש“ח 60 ש“ח בתוספת תשלום
30X30 85 ש“ח 70 ש“ח בתוספת תשלום
30X40 100 ש“ח 80 ש“ח בתוספת תשלום
30X45 120 ש“ח 100 ש“ח בתוספת תשלום
40X40 140 ש“ח 120 ש“ח בתוספת תשלום
40X50 160 ש“ח 140 ש“ח בתוספת תשלום
40X60 180 ש“ח 160 ש“ח בתוספת תשלום
50X60 190 ש“ח 170 ש“ח בתוספת תשלום
50X70 200 ש“ח 180 ש“ח בתוספת תשלום
60X80 220 ש“ח 200 ש“ח בתוספת תשלום
60X90 300 ש“ח 280 ש“ח בתוספת תשלום
100X70 380 ש“ח 360 ש“ח בתוספת תשלום
80X100 450 ש“ח 430 ש“ח בתוספת תשלום
80X120 550 ש“ח 530 ש“ח בתוספת תשלום
100X100 650 ש“ח 620 ש“ח בתוספת תשלום
120X90 750 ש“ח 700 ש“ח בתוספת תשלום
100X120 850 ש“ח 790 ש“ח בתוספת תשלום
100X130 950 ש“ח 890 ש“ח בתוספת תשלום
100X150 1,050 ש“ח 900 ש“ח בתוספת תשלום
100X180 1,100 ש“ח 950 ש“ח בתוספת תשלום
100X200 1,200 ש“ח 999 ש“ח בתוספת תשלום
100X250 1,300 ש“ח 1,100 ש“ח בתוספת תשלום

 

 

איך כדאי לבחור את הגודל, התמונה והקנבס המתאים?

יש כמה שלבים בתהליך הבחירה. השלב הראשון הוא להסתכל קודם כל על הקיר שעליו אתם רוצים לתלות את הקנבס ולמדוד אותו. כמה מהקנבס אתם רוצים שיכסה את הקיר והאם אתם רוצים שהתמונה תהיה תלויה במרכז הקיר או בצד? האם מדובר בתמונה שלמה או בתמונה מפוצלת בהמשכים? נסו לעצום את העיניים, לדמיין את התמונה על הקיר ואז לפתוח אותן ולראות איך זה משתלב לכם. מאוד חשוב שתהיה התאמה של בחירת התמונה מבחינת הסגנון העיצובי של החלל וכמובן מבחינת הצבעוניות.

 

אם אתם רוצים ”לזרוק“ קצת צבע בחלל שכולו מונוטוני, בחרו תמונה קצת יותר קלילה וצבעונית, לעומת זאת אם אתם רוצים לאזן את החלל משום שהוא כבר צבעוני, אפשר ללכת על תמונה בצבעים קלאסיים או אפילו לבחור תמונה בהדפסה של שחור לבן. בנוסף, שווה לשאול את עצמכם איזו אווירה אתם רוצים ליצור באמצעות התמונה: שובבה? אינטימית וחמימה, רומנטית? יש כל כך הרבה רעיונות שאפשר לשלב בתוך התמונה וכל מה שצריך זה קצת להפעיל את הדמיון ולחשוב מחוץ לקופסא.

 

לסיכום, הדפסות על קנבס הן עולם שלם שמשלב בין יצירתיות, דמיון ועיצוב. אם גם אתם נמצאים לפני או בזמן שיפוץ, רוצים לעצב את הבית שלכם מחדש ומחפשים דרך מקורית וייחודית לעשות זאת, הדפסות על קנבס הן הפתרון המושלם.

 

לפרטים נוספים אודות הדפסות על קנבס, צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה לכל שאלה או בקשה.

 

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.