הדרכים היעילות והפשוטות לגבות תשלום מלקוחות

העולם הדיגיטלי בו אנו חיים מחייב עסקים לספק את מרב האפשרויות לתשלום, אחרת יפספסו לקוחות רבים. הדור הצעיר של היום עושה שימוש בכלים דיגיטליים לתשלום ועסקים צריכים להתיישר עם הביקוש לקדמה. מדוע זה כל כך חשוב ואילו אפשרויות תשלום כדאי להציע היום ללקוחות? כל התשובות בהמשך. 

יתרונות האפשרויות הדיגיטליות לתשלום בעסקים

בעולם המתקדם בו אנו חיים, צעירים כמו מבוגרים עושים שימוש באמצעים דיגיטליים שונים כדי לרכוש מוצרים, החל מקנייה בסופר ובקיוסק השכונתי ועד לרכישה מרחוק של מוצר ותשלום עבור טיפול יופי. השימוש במזומן הולך ופוחת עם השנים וכל הזמן יש חוקים נוספים שמגבילים את השימוש בו עוד. הטלפון הנייד הופך לכלי העיקרי ממנו אנו מבצעים את התשלומים השונים שלנו, אנחנו רואים את זה בכל מקום ואפשר לומר שעבור צעירים האמצעים הדיגיטליים הם כלי התשלום המרכזי.

יש לכך יתרונות רבים, הבולט בהם הוא הרחבת האפשרות לתשלום עבור כולם – גם עבור מי שהגיע רק עם הטלפון הנייד. במיוחד בקרב צעירים, לעיתים קרובות האפשרות לתשלום דיגיטלי מהווה את ההבדל בין תשלום לאי תשלום, ומכך ניתן להסיק כמובן שאי מתן אפשרות כזו פשוט גורמת לפספוס לקוחות. בין אם זה ביט לעסקים ובין אם אפל פיי, פתיחת כלל האפשרויות רק תטיב עם העסק. 

סליקת אשראי

העולם הדיגיטלי כולל אין ספור אפשרויות תשלום. צורת התשלום המוכרת ביותר הנה סליקה של אשראי. זו יכולה להיות סליקה בחנות עצמה, בהצמדת הכרטיס לקורא כרטיסים, או הצמדת הטלפון הנייד. זו יכולה גם להיות גם סליקה בחנות אינטרנטית המאפשרת תשלום מרחוק בחנות. בכל המקרים הללו חברת סליקה היא זו שעושה את החיבור בין בית העסק ובין חברות האשראי, היא גם זו שמספקת את המכשירים לביצוע הסליקה בפועל ויש גם צורך לוודא שישנה אבטחת מידע גבוהה מספיק כדי לשמור על מידע הלקוחות והעסק כאחד. 

תשלום בביט

אחת מצורות התשלום המקובלות כיום בה רבים מהעסקים עושים שימוש הנה באמצעות ביט. מדובר על אפשרות להעברת כספים מכרטיס האשראי לחשבון ביט אחר המחובר לחשבון בנק. האפשרות נוחה במיוחד כיוון שרבים עושים בה שימוש, מבוגרים, צעירים ואף בני נוער. במסגרת ביט לעסקים ניתן לקבל תשלום באשראי גם כאשר מדובר על עסק לו אין סליקת אשראי מקומית עם חברת סליקה. ניתן לראות שבעלי עסקים קטנים רבים עושים בשיטה שימוש, וגם נותני שירות רבים מתחומים מגוונים שלא מעוניינים במערכת לסליקת אשראי. אפשרות זו מעניקה להם סוג של סליקת אשראי שהיא לא סליקה בפועל אך היא מדמה את השיטה והדרך כמעט אחד לאחד.  

שיטות תשלום נוספות

מלבד ביט לעסקים וסליקת אשראי מקוונת או פיזית, קיימות אפשרויות דיגיטליות נוספות ובהן פייבוקס, פפר פיי, משולם ואפל פיי. ההטמעה שלהם במערכת העסקית פשוטה במיוחד ואינה מצריכה הוצאה כספית כמעט בכלל או הוצאה קטנה במיוחד, והיתרונות שלה כאמור רבים מאוד. בסופו של דבר כל עסק רוצה לפתוח לעצמו מגוון אפשרויות רחב על כמה שניתן כדי לזכות וליהנות מהכנסות מכולם – גם מי שלא מחזיק כרגע ארנק בידו וגם מאותו אדם שנמצא במרחק. 

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.