המתנה המושלמת: הכל על הדפסה על קנבס

צילום:freepik

מחפשים מתנה מקורית לבן או בת הזוג? הגעתם למקום הנכון, הדפסה על קנבס היא הפתרון המושלם עבורכם.

אז מה זה הדפסה על קנבס, איך בוחרים תמונה להדפסה ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים? כל התשובות.

הדפסה על קנבס – מה זה בכלל?

הקנבס הוא למעשה בד טבעי וגמיש שמאפשר לצבע להיספג בצורה מושלמת, כך שבסופו של דבר אתם תקבלו תמונה בעלת חדות ועומק יוצאי דופן. את הבד מותחים על גבי מסגרת מעץ וכך שומרים על חדות התמונה והפוקוס שלה לאורך שנים.

את ההדפסה על הקנבס מבצעים באמצעות התזת צבעים ולאחר שמותחים את הבד מכסים אותו בחומר מונע חמצון.

כך תבחרו תמונה להדפסה

על בד הקנבס תוכלו להדפיס תמונות מהמאגר הפרטי שלכם, תמונות של המשפחה, הילדים, החתונה או כל אירוע אחר שתרצו להפיק עבורו מזכרת שתישאר אתכם לאורך שנים.

בין היתר תוכלו לבחור להדפיס על קנבס קטן עם מעמד לשולחן, קנבס חתונה זוגי עם שעון, קנבס קולאז' עם שעון, קנבס שקיעה עם הקדשה וקנבס בעיצוב אישי.

תחום פופולרי נוסף בכל הקשור להדפסה על קנבס הוא תמונות של טבע ונוף, כאשר האופציה הנפוצה ביותר כיום בקרב לקוחות היא הדפסה של נוף אורבני בלב המרחב העירוני.

תחומים נוספים שתופסים תאוצה ומשתלבים בתחום ההדפסה על קנבס הם אמנות קלסית, אמנות מודרנית, אמנות פוסט מודרנית ואפילו נושאים שקשורים בהשכלה ומפות העולם, במיוחד במשרדים וחדרי עבודה.

אגב, אם בעבר לא היה ניתן להדפיס תמונות איכותיות שצולמו בטלפון נייד, כיום מדובר באופציה דיי נפוצה שתופסת תאוצה. כיום הטלפונים הסלולאריים מצוידים במצלמה איכותית ביותר, רק שעליכם לוודא שאתם שולחים אותן בגודל המקורי שלהן ולא באמצעות תוכנה שמורידה את האיכות (נדבר על זה בהמשך).

סוג הגימור – מה האופציות ואיזה כדאי?

מסגרת שחורה – מסגרת שחורה היא המסגרת הנפוצה ביותר בקרב לקוחות, שכן שהיא מתאימה למעשה לכל סוג של תמונה ולכל גוון ומשתלבת היטב בכל תאורה.

מסגרת מראה – בהדפסה בגימור מראה הבד עולה למעשה על המסגרת ועוטף אותה, כך שלמתבוננים בתמונה זה נראה כאילו התמונה ממש גולשת החוצה. היתרון בשיטה זו הוא בכך שהיא מעניקה תחושה של תמונה גדולה שלא נגמרת.

מסגרת לבנה – אם אתם מחפשים הדפסת תמונה עם טאץ' ייחודי ויוקרתי, המסגרת הלבנה מיועדת עבורכם. מצד אחד היא נחשבת לעדינה מאד, אך במקביל משרה תחושה של אור ויוקרה.

לפני שמזמינים – חשוב לדעת

בררו מה סוג הבד – בבדי קנבס יש למעשה שתי אופציות, בד העשוי מכותנה טבורה ובד העשוי מכותנה המשולבת פוליאסטר. כמובן שקנבס שעשוי מכותנה טהורה נחשב לאיכותי הרבה יותר אך גם יקר יותר.

לכן ההמלצה שלנו עבורכם היא לבחור בספק שעובד עם הבד היוקרתי, על מנת לקבל הדפסה שנותנת תחושה של ציור קורי.

בררו מה סוג הדיו – דרשו הדפסה באמצעות דיו פיגמנטי מקורי שלא דוהה. בנוסף, בחרו בספק שעובד רק עם חומרי גלם מקוריים ואיכותיים, כמו אלה של חברת HP. כל אלה יקנו להדפסה שלכם עמידות ארוכת טווח של 100 שנה ויותר בכל הקשור לצבעוניות והדהייה של הצבעים.

שלחו תמונה מתאימה – ככל שרזולוציית התמונה שלכם תהיה גבוהה יותר, כך גם איכות ההדפסה תעלה. כלומר, מומלץ לשלוח תמונה ברזולוציה של 150 DPI לפחות על מנת שהיא לא תהיה מפוקסלת ושלמעצב הגרפי יהיה חופש משחק איתה.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.