ויזה נטען לחול

 

ויזה נטען לחולטסים לחו"ל וזקוקים למטבע המתאים ליעד אליו אתם נוסעים? יש לכם כמה אפשרויות. פעם אחת, תוכלו לבצע המרת מט"ח בצ'יינג' ולהצטייד בכסף מזומן. פעם שנייה, תוכלו לנסוע עם כרטיס האשראי שלכם בתנאי שמדובר בכרטיס אשראי בינלאומי ופעם שלישית תוכלו להזמין ויזה נטען לחול. מה זה בדיוק ויזה נטען ואיפה מזמינים כזה? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

איך נכון להצטייד במט"ח הדרוש לכם לנסיעה לחו"ל?

ובכן, ככלל תמיד כדאי שיהיה לכם מעט כסף מזומן במטבע הנסחר ביעד אליו אתם נוסעים. ישנם מקומות שאולי בהם תצטרכו לשלם בסכומים קטנים או במקומות שבהם לא מכבדים כרטיסי אשראי ולכן חשוב שיהיה לכם גם סכום קטן בכסף מזומן. יחד עם זאת, אתם לחלוטין לא רוצים להיגרר עם אלפי או עשרות אלפי דולרים או אירו בתוך הכיס ולכן מומלץ מאוד להגביל את היקף הכסף המזומן שאיתו אתם נוסעים. במקביל כדאי לנסוע עם כרטיס אשראי ולשם כך נדרש כרטיס בינלאומי המוכר גם בחו"ל, כמו למשל מאסטרקרד. אם יש לכם כרטיס בינלאומי כזה, תוכלו לנסוע איתו ליעד ולשלם באמצעותו עבור מרבית המוצרים והשירותים שתצרכו ביעד. יחד עם זאת, כרטיס האשראי שלכם מעניק לכם אולי מסגרת גדולה מדי שתגרור בזבוזים בהיקפים גדולים מעבר לתכנון המקורי שלכם, בעיקר כשהפיתוי הוא כל כך גדול וזה מביא אותנו לאופציה השלישית של ויזה נטען לחול.

 

מה זה ויזה נטען לחול ואיפה מזמינים ויזה כזאת?

ובכן, ויזה נטען לחול הוא כרטיס אשראי של חברת ויזה אותו אתם טוענים בסכום מסוים מראש ולאחר מכן יכולים לגהץ את המכשיר ולהשתמש בו עד גובה הסכום בו טענתם את הכרטיס. מודל זה מאפשר לכם את הנוחות של תשלום בכרטיס אשראי, חוסך לכם את החשש מאובדן הכרטיס האישי שלכם או מגניבת פרטיו במדינה זרה וגם מבטיח לכם שלא תחרגו מהתקציב שאותו אתם מייעדים לטיול. במידה ובכל זאת הסכום שטענתם מראש לכרטיס לא יספיק לכם, תוכלו לטעון אותו באמצעות שיחת טלפון או אתר האינטרנט של ספק ויזה נטען לחול ממנו הזמנתם את השירות. אם אתם בוחרים באופציה הזאת, תוכלו להזמין לעצמכם כרטיס ויזה נטען לחול כבר עכשיו בבנק הדואר או אצל ספקי שירותי מט"ח המציעים כרטיסי אשראי משלהם על בסיס כרטיסי האשראי של חברת ויזה. זוהי ללא ספק האופציה הבטוחה והנכונה ביותר בנסיעה לחו"ל והיא זמינה עבורכם אצל מגוון רחב של ספקים.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.