כל מה שצריך לדעת על תכשיטי גולדפילד

עולם התכשיטים הוא ללא ספק עולם רחב ומגוון ביותר, כאשר ניתן למצוא בו לא מעט אלטרנטיבות וכן מגוון רחב של עיצובים שונים ומרשימים. בין כל התכשיטים שניתן למצוא כיום ניתן למצוא גם תכשיטי גולדפילד שמהווים בחירה פופולארית ביותר בקרב רבים. התכשיטים הללו מגיעים במגוון רחב של עיצובים מרהיבים ביופיים ובמחירים מצוינים. הם מהווים את המתנה המושלמת בכל עת. אם אתם תוהים מה צריך לדעת על תכשיטי גולדפילד, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

מה ההבדל בין גולדפילד לבין תכשיטי זהב?

אם את מעוניינת לרכוש טבעת ואת תוהה מה ההבדל בין טבעת גולדפילד לטבעת זהב, חשוב שתדעי כי הגולדפילד מרמז בשמו על מהותו. כלומר, מדובר על מילוי זהב. תכשיטי גולדפילד לרוב ייבדלו מתכשיטי זהב מלא בכך שבתכשיטים הללו הזהב מהווה רק את הציפוי של התכשיט וטוהר הזהב בתכשיטים הללו ינוע בין 10 ל14 קראט. השכבה הפנימית עשויה מפליז או נחושת, אך עצם זה שהשכבה העליונה עשויה מזהב, היא מציעה תכשיט עמיד ביותר ובעל מראה יוקרתי ומרשים. השכבה העליונה מונעת התחמצנות, השחרה או קילוף של המוצר והמחיר של התכשיט יהיה מאוד אטרקטיבי הרבה יותר מתכשיט שכולו עשוי זהב.

 

מדוע דווקא תכשיטי גולדפילד?

אם אתם תוהים מדוע דווקא תכשיטי גולדפילד, כדאי שתדעו כי מדובר על תכשיטים איכותיים הרבה יותר מתכשיטים בציפוי זהב וזאת בשל העובדה שהם בעלי שכבה עבה של זהב אשר לא נחשקת או מתקלפת. מעבר לכך ניטל להנות כך מתכשיט בטוח ונטול אלרגיות, כלומר: התכשיט בטוח לכל סוגי העור וגם עבור מי שלרוב חוטף פריחה או מדווח על רגישות בשל ענידה של תכשיטים שאינם עשויים זהב. הגולדפילד ללא ספק מהווה אלטרנטיבה נפלאה.

השכבה העבה של הזהב מעניקה לתכשיט הגנה כך שהמתכת הפנימית בין אם עשויה מפליז, נחושת אל כל מתכת אחרת לרוב לא תיחשף אם התכשיט יישרט או במקרה של נפילה או מכה. התכשיטים הללו גם עמידים בפני פגעי מזג אוויר וזמן והם נהנים מתוחלת חיים ארוכה להפליא. העמידות של התכשיט קשורה לעובי השכבה העליונה אשר חובקת את המתכת הפנימית. שכבת הזהב נצמדת למבנה הפנימי באמצעות חום ולחץ בתהליך שמאפשר מיזוג הרמוני וקבלת מקשה אחת של התכשיט וזאת הסיבה למעשה שתכשיטים מצופי זהב יהיו לרבו פחות עמידים מגולדפילד. הציפוי יהיה דק וחלש בעוד השכבה העליונה העבה של הגולדפילד מעניקה את המראה היוקרתי והעמידות הגבוה.

 

עיצובים מרשימים ומיוחדים

אם את מעוניינת לרכוש טבעת גולדפילד כדאי מאוד שתרכשי אותה במקום הנכון. אצל עדיא תכשיטים תמצאי מגוון רחב של תכשיטים מרהיבים ביופיים, בעיצוב מרשים וייחודי ובאיכות גבוהה. אם את רוצה לרענן את קולקציית הטבעות שלך אך בד בבד לא לצאת בנזק כלכלי, אין ספק כי טבעות הגולדפילד של עדיא תכשיטים מהוות את הבחירה המושלמת עבורך.

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.