Site icon pic

כשאנחנו מקיימים אירוע, אנחנו רוצים שהאורחים ייהנו מכל שנייה. מה מתאים יותר מקייטרינג מיוחד, אלגנטי ומוקפד? קייטרינג גורמה – שדרוג אידיאלי לכל אירוע

קרדיט תמונה: freepik

מה אתם חושבים שאורחים באירוע זוכרים? הם לא זוכרים מה היה שיר הכניסה לחופה וגם לא מה אבא של החתן לבש, הם לא זוכרים אילו מלצרים הגישו להם את האוכל או האם הקוקטייל היה מוצלח – הם זוכרים אם הם נהנו ואם היה להם טעים.

התיאוריה הזו נכונה על כל אירוע באשר הוא: אירוע עסקי, אירוע משפחתי, חתונה, בר מצווה, בריתה, ובעצם – כל אירוע שאתם יכולים לחשוב עליו. קייטרינג גורמה מביא את כל מה שאתם אוהבים במסעדות הגורמה אל האירוע שלכם, וכל מה שיישאר לאורחים זה ללקק את האצבעות.

מה הקשר בין אופי האירוע לקייטרינג?



כאשר מתכננים אירוע יוקרתי ואלגנטי, מעוצב, אסתטי ומדוקדק, נרצה לבחור שירותי הסעדה שמדברים באותה השפה. אם מדובר באירוע עסקי חשוב, נרצה לשדר תשומת לב לפרטים, מה שמתבטא בקייטרינג גורמה לחלוטין: כל ההגשה מדוקדקת ומעוצבת.

למעשה, אופי האירוע הוא המדד העיקרי לבחירת הקייטרינג. קייטרינג גורמה יתאים לאירוע שמשדר יוקרתיות, ופחות יתאים כקייטרינג לבר מצווה, לדוגמא, כשכל האורחים רק רוצים לאכול פיצה. קייטרינג שכזה הוא קייטרינג לאנשים שיודעים בדיוק מה טוב בשבילם, ולא מוכנים להתפשר על זה.

היתרון המרכזי בקייטרינג שכזה הוא מגוון האפשרויות הבלתי נגמר בשילובים: קייטרינג גורמה יכול להיות קייטרינג כשר (ואפילו כשר למהדרין), ישנם קייטרינג גורמה שמציעים תפריטים על טהרת הבשר או תפריטים המותאמים לקייטרינג חלבי (וגם תפריטים משולבים), כאלו המתאימים עצמם לאירועים המוניים וכאלו שיבשלו לכם ארוחה זוגית רומנטית על מצוק ליד סוף העולם. את המנות מייצרים בקייטרינג שכזה מחומרי גלם משובחים במיוחד, ישנם שפים שמפקחים על הכנת המנות וההגשה, לצד טריות המזון ושילוב המנות הם הקווים המנחים באירוע.

במה צריך להתחשב כשבוחרים בקייטרינג גורמה?

 

 

Exit mobile version