מהן אריזות קרטון?

השימוש באריזות קרטון מוכר למגזר העסקי, השימוש בו הוא לצורך אריזת המוצר ושליחתו ללקוח. אריזות קרטון יכולות לשמש עסקים שפועלים ברשת ועסקים פיזית כאחד. החשיבות הגדולה של אריזות קרטון באה לידי ביטוי בשני אופנים: עמידות האריזה ומיתוגה. ברגע שעסק שם את הדגש בשני האופנים האלו הוא מעניק חוויה נכונה ללקוח וכמו כן, מקדם את העסק באופן די אורגני.

 

למי יש צורך באריזות קרטון?

שימוש באריזות קרטון מתאים לכל מי שעובד עם מוצרים פיזיים. כדי לשפר את המכירות שלכם בעסק עליכם לדאוג בעיקר לאריזה עצמה ולא להסתמך על אריזה בנאלית ללא שום פן שיווקי. כדי לשפר את תדמית העסק תוכלו להיעזר באריזות קרטון מעוצבות. עלות אריזות קרטון מעוצבות משתנה בהתאם לגודל הקרטון ובהתאם לעיצוב, אך פער המחירים אינו משמעותי כאשר מדובר על עסק שרוצה לשפר את התדמית שלו. אריזות קרטון ממותגות הוכחו בתור מקדם משמעותי למכירות העסק. כיום הלקוחות קונים עם העיניים וכאשר המעטפת אינה מושכת את העין הלקוח יעדיף להמשיך הלאה למוצר אחר. השימוש באריזות קרטון נכון לעצמאיים שעובדים עם מוצרים ביתיים, חברות קוסמטיקה, מסעדות, ערכות אפייה, עסקים גדולים וקטנים כאחד.

 

אריזות קרטון – יתרונות

  1. עמידות – קיימים סוגים שונים של אריזות קרטון, אריזות קרטון חזקות וחזקות פחות. חוזק האריזה תלוי במוצר עצמו, לדוגמא כאשר מדובר על מוצרי קוסמטיקה עדינים נרצה לבחור באריזה מעוצבת בעלת 5 שכבות ואילו כאשר מוצר על מוצרי פלסטיק נוכל להסתפק באריזות קרטון עם 3 שכבות בלבד. בחירת סוג הקרטון צריכה להיות בהתאם למשקל וצורת המוצר לצורך תכנון האריזה.
  2. חסכון – כאשר אתם מעצבים באופן עצמאי את אריזות הקרטון שלכם תוכלו לדאוג למידות מדויקות אשר לא יבזבזו חומרים ומשאבים ואף יעמיד את המוצר באופן פגיע בזמן שינוע. על ידי עיצוב אישי של האריזה תוכלו לחסוך בחומר גלם ולא לפגוע במוצרים שלכם.
  3. מיתוג – אריזות קרטון מהוות חומר גלם המסייע לכם להגיע אל הלקוח בצורה בטוחה, בין אם המוצר מגיע ישירות ללקוח או לחנות. אריזה מעוצבת וממותגת משפרת את הכנסות העסק על ידי מיתוג אורגני (פחות או יותר). הרי בכל מקרה אתם צריכים מארזים למוצרים שלכם, אז למה שלא תוסיפו על האריזות את הלוגו שלכם? למה שלא תעצבו את האריזה בצבעים המאפיינים את העסק ומושכים את העיניים של מי שרואה את המוצר? מיתוג נכון הוא מיתוג שלא דורש מאמץ ולא "כופה" על הלקוח את המוצר שלכם כמו קידום ממומן ברשתות החברתיות.
  4. מחזור – יתרון בולט של אריזות קרטון הוא שהמוצר ידידותי לסביבה. מבעד לכך שהמוצר חסכוני הוא ניתן למחזור – דבר שגם תורם למיתוג העסק בצורה חיוביות. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לפנות לחברת ייצור אריזות קרטון ולבחור את העיצוב המתאים לעסק.

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.