מה ההבדל בין הדפסה על פרספקס להדפסה על קנבס?

לא מעט אנשים אשר מעוניינים להדפיס תמונה כלשהי על חומר שיהפוך אותה לדומיננטית ובעלת נוכחות, על מנת שיוכלו לתלות אותה בביתם או להעניק אותה כמתנה לאדם אהוב ויקר, מוצאים את עצמם תוהים האם כדאי להם להדפיס את התמונה על קנבס או שמא האם כדאי לכם לבחור הדפסת תמונה על פרספקס. המאמר הבא מיועד לכל המתלבטים בנושא ובו תקבלו את כל המידע אודות המאפיינים השונים של שני החומרים הללו, כיצד תראה התמונה המודפסת על כל אחד מהחומרים הללו ועוד, כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה והטובה ביותר בסופו של דבר,

מה ההבדל בין קנבס לפרספקס?

אז מהם בכלל קנבס ופרספקס? ובכן, הקנבס הוא למעשה בה אשר מתאפיין בצורת האריגה הגסה שלו. הוא יהיה עשוי בדרך כלל מחומרים טבעיים כגון: כותנה או פשתן או שהוא ישלב בו גם חומרים טבעיים וגם חומרים סינטטיים. הפרספקס לעומתו הוא זכוכית אקרילית או בשמה המוכר יותר: פלסטיק שקוף ומבריק. בקנבס משתמשים לרוב כאשר מעוניינים להדפיס תמונה כלשהי עבור עיצוב הבית או המשרד, או כאשר מעוניינים להדפיס תמונות עבור תערוכות ועוד. בכל המקרים הללו לרוב הבחירה של הדפסה על קנבס תהיה הבחירה האידאלית. יחד עם זאת גם בפרספקס משתמשים לא פעם כאשר מעוניינים ליצור תמונות מוצרים, תמונות לבית, תמונות עבור תצוגת מוצרים ועוד.

שיטת ההדפסה והמראה הסופי

חשוב ממאוד לדעת שכיום בשל העובדה שיש ציוד וטכנולוגיה מודרניים, ההדפסה מתבצעת בבתי הדפוס באופן ישיר על הקנבס או על הפרספקס. מדובר על שיטת הדפסה דומה אמנם, אך המראה הסופי המתקבל יהיה לרוב שונה. המראה הסופי של הדפסה על בד קנבס יהיה יותר בסגנון אומנותי. ככל שהבד יכיל יותר אחוזי כותנה גבוהים כך ההדפסה עליו תראה טבעית יותר. התמונה גם תקבל מראה מיושן יותר. לא פעם ניתן להשתמש בתמונות קנבס עבור עיצוב וינטאג' ביתי. לעומת זאת, הדפסת תמונה על פרספקס לרוב תיצור מראה מבריק ביחס לבד של הקנבס. המראה שיתקבל הוא מראה בסגנון מודרני.

גודל הדפסה והגימורים

הדפסה על בד קנבס לרוב תהיה מוגבלת ברוחב שלה וזאת בהתאם לציוד שבעזרתו מדפיסים. אורך ההדפסה לעומת זאת יהיה גדול יחסים לרוחב. הפרספקס יהיה מוגבל גם מבחינת האורך שלו וגם מבחינת הרוחב וזאת בהתאם לגודל הפלטות וכן לציוד שבאמצעותו מדפיסים. לאחר שהתמונה תודפס על בד הקנבס, מותחים אותה על מסגרת עץ, כאשר המסגרת איננה נראית לעין וכך מתקבל מראה תלת ממדי הודות לעובי הדפנות של המסגרת. לאחר שמדפיסים את התמונה על פרספקס אין צורך למסגר אותה וניתן לתלות אותה על הקיר באמצעות אביזרים מיוחדים אשר מרחיקים את התמונה מהקיר ומייצרים תחושה של עומק ומראה בסגנון הייטקי.

מחיר ההדפסה

בדרך כלל מחיר ההדפסה על בד קנבס כולל מתיחה על מסגרת עץ יהיה זול יותר בהשוואה להדפסה על פרסקס. חשוב לדעת שכיום ניתן לבצע את כל הליך ההדפסה מבלי להגיע כלל לבית הדפוס וכל שיש לעשות זה פשוט לשלוח את התמונה לכתובת המייל של בית הדפוס, לבחור בסוג הדפסה, גודל הדפסה ועוד, לשלם ולקבל את התוצר הטוב ביותר בסופו של תהליך. ניתן להדפיס גם על קנבס וגם על פרספקס גם תמונות נוף, אך גם תמונות אישיות אשר רוצים לתלות בבית, להעניק במתנה ועוד.

 

 

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.