מוזיאון ישראל – לא רק תערוכות ומוצגים

מוזיאון ישראל הממוקם בירושלים, הוא אחד המוזיאונים הגדולים בישראל וללא ספק אחד החשובים שבו. שמו הולך לפניו לא רק בישראל אלא גם ברחבי העולם, כאחד המוזיאונים עם האוספים הגדולים ביותר הקשורים לתולדות עם ישראל ותולדות היהדות בכלל.

אל מוזיאון ישראל מגיעים מדי שנה עשרות אלפי מבקרים, הן מהארץ והן מהעולם. מגיעים אליו סטודנטים רבים המבקשים להשתמש בחומרים ובכלים שהמוזיאון מספק לצורך לימודיהם, כך עושים גם חוקרים רבים בתחומים שונים, מרצים ומרצות, וכן יהודים מכל העולם מבקרים בו בשביל ללמוד על תולדות היהדות ולהכיר טוב יותר את השורשים שלהם.

במוזיאון ישראל אפשר למצוא תערוכות מתחלפות לצד תערוכות ומוצגים קבועים, חלקם הגיעו למוזיאון דרך עבודות ארכיאולוגיה מורכבות שנערכו במהלך השנים באדמת ארץ ישראל. עד היום, לא מעט מעבודות הארכיאולוגיה שנעשות בשטחי מדינת ישראל ומובילות לגילויים של כלים וחפצים מההיסטוריה הרחוקה, מוצגים כעבור זמן מה במוזיאון לרווחת כלל המבקרים.

 

מה עוד המוזיאון מציע לנו?

מלבד תערוכות ומיצגים, מוצגים ודברים אחרים שניתן למצוא בשטחי מוזיאון ישראל, הרי שהמקום מציע עוד שלל פעילויות רבות ומגוונות באופן פרונטאלי וגם דרך אתר האינטרנט של המוזיאון. חשוב לציין, חלק מהאירועים והפעילויות הם למוזמנים בלבד וכן במקרים רבים צריך לתאם ולשריין מועד מראש. בכל מקרה, רצוי מאוד ללמוד על הפעילות שנעשית במסגרת המוזיאון מאחר ומדובר בדברים מיוחדים, שלא ניתן למצוא במקום אחר.

בין היתר, במוזיאון נערכים אירועים שונים, כולל אירועים המיועדים לתלמידים ותלמידות במטרה להרחיב את הידע שלהם בתולדות עם ישראל והיהדות, וכן בשביל להעמיק את ההזדהות שלהם. המוזיאון גם עורך כנסים שונים, מקיים מרכז חינוך ומחקר לטובת סטודנטים וסטודנטיות, חוקרים וחוקרות ועוד שלל אירועים שחלקם אך מדווחים בתקשורת.

מעבר לזה, מוזיאון ישראל גם מפעיל חנות בה ניתן לרכוש מגוון רחב של מוצרים ופריטים הקשורים לתערוכות המוצגות במוזיאון מצד אחד וכן ליהדות ולסיפור היהודי מצד שני. מדובר על חנות בה ניתן לרכוש, בין היתר פריטי יודאיקה שונים. חשוב להדגיש, ניתן לגם לבצע הזמנות דרך חנות אונליין שהמוזיאון מפעיל.

 

מה צריך לדעת על ביקור במוזיאון ישראל?

המוזיאון פעיל שבעה ימים בשבוע, כולל שישי-שבת. הוא פועל בין השעות עשר בבוקר לחמש אחר הצהריים, מלבד יום שישי אז הוא פועל עד השעה שתיים בצהריים.

המוזיאון כולל מספר רב של אולמות בהן ניתן לראות את המוצגים השונים, כמו כן אפשר לבקר בחצר שלו וליהנות גם שם ממוצגים שונים ומגוונים. על מנת להגיע אל המוזיאון, ניתן להשתמש בתחבורה ציבורית וכן ברכב פרטי. לצד המוזיאון אפשר למצוא חניון בו ניתן לחנות את הרכב.

מי שרוצה, יכול להיעזר בשירותי הדרכה שונים המסופקים על ידי המקום, בשביל לקבל הסברים אודות התערוכות והפריטים המוצגים במוזיאון.

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.