מעקב DHL: איך תוכלו לעקוב אחרי חבילה?

כיום תוכלו למצוא חברות שילוח רבות שמציעות שירותי משלוח בארץ ובחו"ל. אחת מחברות השילוח המובילות בעולם היא חברת DHL שמוכרת מאוד גם בישראל. אם יצא לכם לראות ברחוב רכבי שילוח בצבע צהוב עם לוגו אדום, ככל הנראה אלה רכבים של חברת DHL. ברגע שאתם שולחים חבילה דרך החברה תקבלו מספר מעקב שיאפשר לכם לעקוב אחריה. מעקב DHL יאפשר לכם לדעת בכל רגע נתון היכן נמצאת החבילה ומתי היא צפויה להגיע ליעדה.

 

כיצד מבצעים מעקב DHL?

כל מי שמבצע משלוחים בינלאומיים ירצה לעקוב אחר החבילות השונות. השאיפה שלכם תהיה לדעת בכל רגע נתון מה קורה עם החבילה שלכם. אם היא מיועדת עבור בן משפחה או מכר קרוב, תוכלו לעדכן אותו מתי היא צפויה להגיע. כיצד תוכלו לעקוב אחרי משלוחים של חברת DHL? על ידי הזנת מספר המעקב באתר החברה. אחרי שתזינו את מספר המעקב תוכלו לראות בדיוק מה מצב המשלוח.

 

האם המעקב הוא בחינם?

אם  שלחתם את החבילה עם חברת DHL, ברוב המקרים תקבלו גם מספר מעקב. המעקב אחר המשלוח הוא בחינם, כך שאתם לא צריכים להוסיף עוד כסף. זוהי הסיבה שבגללה לא מעט אנשים מעדיפים לשלוח את החבילה ביחד עם חברה מנוסה ואמינה כמו DHL. מעקב משלוחים DHL יאפשר לכם תמיד להיות עם האצבע על הדופק בכל מה שקשור למשלוח. לא תמצאו אתכם במצב שבו תצטרכו לחכות שהמשלוח יגיע מבלי שתדעו מה קורה לגביו.

 

כל כמה זמן מתעדכן סטטוס המשלוח?

מעוניין לבצע מעקב משלוחים DHL? קחו בחשבון כי סטטוס המשלוח לא תמיד מתעדכן באופן יומיומי. לרוב בכל כמה ימים מעדכנים את המצב של המשלוח בהתאם לסטטוס העדכני שלו. לעיתים כאשר לא יהיה מה לעדכן, סטטוס המשלוח יישאר כפי שהוא. כך שאם עברו כמה ימים ואינכם רואים חדש לגבי המשלוח זה לא אמור להלחיץ אתכם. תוכלו לחכות עוד כמה ימים על מנת לראות אם יש עדכון חדש. חושבים כי יש משהו חריג? תמיד תוכלו לפנות ישירות לחברת DHL.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.