מתנות עם הדפסה אישית

איזה כיף זה לתת מתנות נכון? הלב מתרחב, ואנחנו מרגישים שאנחנו מצליחים, אפילו במקצת, להראות לאדם שהוא חשוב ויקר לנו. שאנחנו חושבים עליו, אוהבים אותו מעריכים אותו. אם הגעתם לכאן כנראה שאתם מחפשים מתנה לאדם אהוב, ואנחנו שמחים לספר לכם שהגעתם למקום הנכון. 

במאמר הבא אנחנו נרחיב על המתנות שמרחיבות לנו את הלב, שהן גם ייחודיות וגם מרגשות ואיזה מתנה תתאים לכל אירוע.

 

כוסות מודפסות עם הדגשה אישית 

יש משהו בספל שהוא מנחם, אוהב ומחבק נכון? אנחנו יכולים להחזיק אותו בחיבוק ב2 ידיים ולהתחמם בחורף וגם להניח אותו על השולחן או על המדף בחדר בקיץ. אבל מה יהפוך אותו לנעים ומתוק אפילו יותר?
הדפסה על כוסות מאפשרת לכם לבחור ספל אהוב ולהדפיס עליו תמונה והקדשה אישית מעוצבת ולהדפיס אותה על גבי כוס כך שהיא יכולה לשמש כמו מעין מסגרת תמונה מגניבה בימי הקיץ החמים וכוס תה חמה בחורף.

 

ציוד משרדי שמחמם את הלב

אם אתם רוצים להעניק מתנה מיוחדת למורה נערצת, למשרד של אבא או אמא, לרופא יקר, או כל איש מקצוע שעזר לכם רבות, עברתם עימו תקופה ארוכה וברצונכם להגיד לו תודה: ציוד משרדי מודפס הוא הפתרון שלכם. כי מה יותר טוב מלהביא לאדם משהו מהלב אבל שיהיה לו שימושי להמשך העבודה שלו.
בחנות של דואית הדפסה על מתנות תוכלו למצוא מגוון של ציוד משרדי שניתן להדפיס עליו, כמו: פד לעכבר, מעמדי ממו (פתקיות עם מתקן להנחת עטים וכו'), שעונים מעוצבים ואפילו בלוק מעץ. 

 

הורים – גם אתכם לא שכחנו!

גם לכם נמאס שהילדים מתבלבלים עם התיקים בחזרה מהגן? לכולם אותו התיק באותו הצבע או אחד דומה. אפילו אתם בעצמכם לא זוכרים מה של הילד שלכם ומה של ילד אחר. הטוש שכתבתם איתו בתחילת השנה כבר נמחק מזמן.
הנה מוצר שיגרום לכם לא לשכוח יותר לעולם: תיק לגן או לבית הספר עם תמונה של הילד שלכם! תוכלו לצרף גם ציורים עם החיות האהובות עליו ואפילו איחול לשנה טובה ומלאה בלמידה. תוכלו לבחור את צבע התיק ואת גודל התמונה המודפסת.
פתרון מדהים לא?

 

הלהיט שאף פעם לא ימאס: חולצות מודפסות 

יש כל מיני אירועים מגניבים שאפשר ליצור חולצות מודפסות למזכרת: מסיבת רווקות, יום ההולדת של סבא, הטיול המשפחתי לאיטליה וכו'.
חולצות מודפסות ואחידות נותנות אווירה של אחווה וקשר קרוב יותר. הן מוציאות מהשגרה וגורמות למשפחה להוואי וצחוקים נעימים וכיפים. 

 

לסיכום מתנות מודפסות 

אנחנו מתים על מתנות אישיות שיש בהן גם כוונה, גם רגש והם גם מצליחות להיזכר לטווח הארוך. זה בדיוק סוג המתנות שאנחנו היינו רוצים לקבל בעצמנו.
הציצו באתר ואנחנו בטוחים שתוכלו למצוא את המתנה המושלמת.

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.