סוגי שיש דקטון סוגי סוככים

שיש דקטון פופולריות חדשניות ומה שבניהם

שיש דקטון נחשב לחידוש בעולם העיצוב, הוא נחשב לאחד חומרי הגלם החזקים בעולם והמיוחד הוא שהוא מיוצר באופן תעשייתי הדומה מאוד לאופן בו מיוצרים חומרים בתהליכים טבעיים בעולם.

אז כפי שהבנתם זהו לא שיש רגיל, ומסיבה זו ניתן להתאים אותו להמון חללים בבית, ממשרדים מטבחים ואפילו חללים חיצוניים.

 

שיש דלטון חידוש בעולם המטבחים 

תמיד כשחושבים על שיש חושבים על מקומו במטבח, אך חשבתם פעם להשתמש בחומר היוקרתי והנהדר גם כריצוף או כשולחן עבודה?

כנראה שלא אך כדאי שתדעו סוגי שיש דקטון יכול לשמש בכל אפשרויות העיצוב הללו ואף יותר.

היתרונות של שיש זה הם רבים ומגוונים,

שיש זה עמיד לקרינה אולטרה סגולה השומרת אותו בצבעו המקורי ולכן אין בעיה להשתמש בו גם בחללי החוץ.

לכולנו קרה וקורה ביום יום שאנחנו מבשלים ואין לנו איפה להניח את הכלים החמים, אך אין דאגה לשיש זה יש עמידות לטמפרטורות גבוהות ואפשר להניח עליו כלים חמים בלי חששות.

ניקיון המטבח חשוב לרבים והפחד מכתמים שלא יורדים הוא פחד תמידי אך תופתעו לדעת כי ניתן לשמור על השיש הזה נקי ללא חשש לכתמים בשל כך שהוא אינו סופג חומרים.

ואם חשבתם שזהו כל סגולותיו תופתעו לגלות שהוא גם מגיע בשלל סוגי צבעים ועיצובים כך שתוכלו להתאים אותו למטבח שלכם באופן המיטבי.

 

מה המחיר והסוגים השונים:

שיש דלטון מגיע בשלל צבעים ואפשרויות עיצוב רבות, כך שיש רק לבחור וזאת כנראה המשימה הקשה האחרונה שתצטרכו לעבור בדרך למטבח איכותי יוקרתי ונוח.

ישנם כמה תוספות למחיר שכדאי להכיר,

מחיר התקנת השיש הוא אחד מהתוספות למחיר, ותלוי בעובי השיש שמתקינים ואת הרכבתו.

מחיר החיתוכים לפתחי הכיור הגז והכיריים הם תוספות נוספות המוסיפות למחיר הוא בין 300-800.

הצעת המחיר המלאה תלויה בגודל השיש הדרוש, החומרים, הסוגים השונים ועוד כמה פרמטרים נוספים, אשר המתקין ישוחח איתכם בעת ההתקנה .

שיש דקטון נחשב ליקר יותר משיש אבן קיסר אך הוא בעל יתרונות רבים ולכן הוא השקעה טובה עבור המטבח הריצוף או אפילו שולחן העבודה שלכם.

לסוגי שיש ומידע נוסף היכנסו לאתר שלנו https://aven-s.co.il

 

סוגי סוככים 

המרפסת, החצר והחלל החיצוני בביתנו הם יתרון רב שחבל שלא לנצלו.

היא האפשרות שלנו לצאת קצת לנשום אוויר חוץ ולהישאר בסביבת ביתנו,

אך בימים בהם מזג האוויר הוא קיצוני לרוב אין לנו את האפשרות לשבת בחצר או במרפסת לאורך זמן, אך כיום יש פתרונות הצללה/ סגירות רבות אשר בעזרתן נוכל לארח חברים לשבת בכל זמן שנרצה ולהנות מהחלל החיצוני בלי לחשוב על תנאי מזג האוויר.

סגירת החלל תאפשר לכם להפוך אותו לממש חלק מביתכם ואף חלל אחסון, אירוח וישיבה נוסף.

בישראל סוככים הם דבר נפוץ מאוד אם זה בבתי עסק בבתים פרטיים ובבניינים, ולכן יש המון סוגים והמון מתקינים אז בואו נעשה לכם קצת סדר.

 

סוגי סוככים יתרונות, חסרונות ועוד

כשמדובר בסוככים יש המון אפשרויות עיצוב,

ולכן כדאי להתאים את הסוכך המתאים ביותר עבור הצרכים התקציב והטעם העיצובי שלכם.

ישנו סוכך זרועות- סוכך המופעל על ידי מנוע חשמלי או ידני, כך שניתן לשנות זוויות בזמן פתיחתו והוא עשוי מחומרים איכותיים במיוחד כך שהוא עמיד לשנים רבות.

הוא הנפוץ ביותר מבין הסוככים מפאת כך שהוא יעיל ופשוט אך לצד כל היתרונות סוכך זה הוא אינו מתאים לחורף, הכיסוי שלו אומנם עמיד בפני רטיבות ומים אך אך הרוח היא זו שעלולה לפגוע בזרועות שלו.

אך במידה ואתם גרים במיקום בו הרוח לא חזקה מידי אין לכם ממה לחשוש וסוכך זה עדיין יכול להיות פתרון מעולה עבורכם.

סוכך קבוע הוא סוכך נוסף אשר משמו אפשר להסיק כי הוא לא בעל אפשרויות פתיחה, הוא עשוי מחומרים איכותיים ובד שמשונית או דארלון אשר עמידים בפני כל מזג האוויר.

מכיוון והוא סוכך קבוע הוא אינו מכסה שטח רב.

מרקיזה היא הבאה בסוגי הסוככים, היא מאפשרת לאטום לחלוטין את החלל, ליצור חלל פרטי ולשמש כהצללה בחודשי הקיץ החמים ולמעשה עמידה בכל עונות השנה.

יש אפשרות להפעילה באופן ידני או חשמלי ולכן באופן כללי היא פתרון מעולה לכל חלל שרוצים לאטום, בעלת יתרונות נוספים רבים ומחיר מעולה לכל כיס.

ישנם עוד סוגי סוככים כמו פרגולות, סוככי מסך ועוד ולכן לפני שאתם פונים לקבוע עסקה תתעניינו בשאר הסוגים ואולי תמצאו סוג מתאים יותר.

 

מחירים לסוככים המוצגים:

סוכך זרועות : כ 350-400 למ"ר

סוכך קבוע-בין 300-500 ₪ למ"ר

סוכך מרקיזה: כ500 ₪ למ"ר

לא כולל מנוע במידה ונרצה להתקין ובמקרים מסוימים אף לא כולל דמי שירות ושירותים נוספים ולכן כדאי לדבר עם המתקין לקבלת הצעת מחיר מלאה.

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.