עיצוב הבית המודרני

עיצוב הבית

הבית הוא המקום האינטימי הנוח ביותר לכל אדם. זו הסיבה שהוא דואג שיהיה בו כל הפריטים הנחוצים ושהוא יהיה יעוצב באופן יפהפה, כך שיהיה כיף לחזור בכל יום הביתה וגם לארח בני משפחה וחברים. בשנים האחרונות הישראלים מקדישים זמן וכסף רב לנושא עיצוב הבית, זה קורה לקראת כניסה לדירה חדשה שהם רכשו או דירת יד שנייה שהם משפצים ומבחינתם זו ההזדמנות להעניק לבית את המעטפת על פי הטעם האישי שלהם. לשם כך הם שוכרים בדרך כלל מעצב פנים שמלווה אותם לאורך כל הדרך. יחד הם בוחרים את הקו בעיצובי של הבית ובהתאם לכך רוכשים את כל המוצרים עבור תכולת הבית בסלון ובחדרים השונים.

המגמה היא לנצל באופן הנכון את כל השטח של הבית ולהשתמש בפינות שונות עבור אחסון. אחד הרעיונות הייחודיים הוא להזמין ארון נעליים שימוקם בחלל שנוצר מתחת למדרגות בבתים שיש בהם קומה שנייה, כמו בתים פרטיים או דירות דופלקס. בהתאם לגודלו של השטח יוצב שם ארון נעליים קטן או גדול והוא יתאים לאחסון של נעלי ילדים, נעלי נשים, נעלי גברים, מגפיים של כולם ועוד. אם יש נישות נוספות בבית מנצלים גם אותן וכך נהנים מאופציות רבות של אחסון שהן נושא חשוב בכל בית.

 

אקססוריז עבור עיצוב הבית

הטאץ' המשמעותי של עיצוב הבית הוא באמצעות אקססוריז, הם אלו שמוסיפים את המיוחדות בכל אחד מהבתים. אחת האפשרויות החדשניות היא הוספת תמונות אשר בוצעו בשיטת הדפסת תמונות על קנבס. הלוקחות בוחרים תמונות ספציפיות שאהובות על בני המשפחה, מעבירים את הקובץ לגורם המקצועי אשר מבצע את ההדפסה הנדרשת על הקנבס. אפשר לבצע זאת עבור תמונות קטנות, תמונות גדולות ובכל מידה רצויה.

הנראות של תמונות אשר מודפסות על קנבס היא ייחודית וציורית, אם מדפיסים תמונה של נוף שצולם באחד הטיולים, האיכות היא כה גבוהה עד שכל מי שנכנס הבית בטוח שמדובר בציור יפהפה ולא צילום ברזולוציה גבוהה.

 

התאמות לחדרי הילדים

בדרך זו אפשר להזמין גם הדפסת תמונות על קנבס עבור חדרי הילדים. אלו יכולות להיות תמונות של כל ילד בנפרד, תמונה של כל הילדים יחד, או לחלופין תמונה של תחום שהילד אוהב כמו כדורגל או כל נושא אחר.

מעבר לתמונות הללו, נחמד לתלות בכל חדר לוח שנה עם תמונות כדי שכל ילד ידע תאריכים משפחתיים חשובים כמו ימי הולדת שלו ושל האחים שלו, של ההורים, סבא וסבתא וגם של החברים. כך בכל חודש הוא ייחשף לתמונות אחרות וייהנה לצפות בכולם.

 

נקודות חשובות בעיצוב

הנראות של עיצוב הבית היא החלטה אישית של בעלי הנכס. המגמה של רבים מהם היא לבדל את נראות הבית שלהם מבתים אחרים ולכן הם מעדיפים גוונים ספציפיים, קו עיצובי ייחודי כמו נורדי, כפרי או אופציות רבות אחרות.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.