פרסום באינסטגרם לחברות סטרטאפ – איך עושים את זה?

בעשורים האחרונים ישראל הפכה להיות לאחת ממעצמות הסטרטאפ הגדולות בעולם. המון חברות שנולדו בארץ מצאו את עצמן משנות את המציאות שאותה אנו מכירים. עדיין נמצאות כאן המון חברות סטרטאפ קטנות שלא עש את קפיצת המדרגה הרצויה מבחינתם. מה שאומר שאותן חברות רוצות לפרסם את עצמן על מנת להגיע למחוזות שונים. בין האפשרויות הקיימות פרסום באינסטגרם לחברות סטרטאפ הוא הפתרון הכי טוב שיש. כיצד עושים פרסום באינסטגרם שגם יביא איתו את התוצאות הרצויות? יצאנו לבדוק, וחזרנו עם כמה טיפים קריטיים. 

 

הכינו עמוד עסקי מפורט וברור

על מנת שתוכלו לפרסם בהצלחה באינסטגרם יהיה עליכם להכין עמוד עסקי מרשים. העמוד העסקי הוא העמוד שאליו יופנו הגולשים ברגע שהם יראו את הפרסום שאותו בחרתם לפרסם. אותו עמוד עסקי ישפיע על הרושם שאותו יקבלו הגולשים מיד אחרי שהם מופנים מאותה פרסומת שהכנתם. מה שאומר שיהיה עליכם להמשיך לשמור על רושם טוב לכל אורך הדרך. מבלי שיהיה עמוד מרשים שגורם ללקוחות להתרשם מהסטרטאפ שלכם לטובה זה יהיה בעייתי. העמוד העסקי הוא הפנים של הסטרטאפ בפלטפורמה הספציפית הזאת.

 

הבינו למי מיועד הסטרטאפ

נדיר לשמוע על סטרטאפים שמיועדים לכולם בדיוק באותה המידה. תמיד יהיו כאלה שהרעיון שאליו מכוונים יהיו מיועד להם יותר בהשוואה לכל האנשים האחרים. מהסיבה הזאת בעת פרסום באינסטגרם של חברות סטרטאפ יהיה עליכם להבין למי צריך לפנות. תלמדו היטב את קהל היעד שאמור להיות זה שמתעניין במוצר או בשירות. כך לא תמצאו את עצמכם יורים לכל הכיוונים בתקווה כי אחת היריות תפגע. כאן אתם עובדים בצורה ממוקדת שאמורה להביא איתה תוצאות משביעות רצון.

 

תבנו תוכנית עבודה מסודרת

פרסום באינסטגרם לחברות סטרטאפ יכול להביא איתו תוצאות מעולות כל עוד עובדים במסודר. תוכנית עבודה סדורה תאפשר לכם להשקיע סכומי כסף קבועים מראש וגם למדוד את התוצאות. בתוכנית תוכלו לקבוע איך תרצו לראות את ההצלחה העתידית, ומה יהיה עליכם לעשות בדרך. תוכלו להכניס גם הוצאות אחרות כמו רכישת אחסון Amazon Web Services או כל דבר אחר. בדרך הזאת תוכלו להבין כי שום דבר לא יגרום לכם לסטות מהדרך שבה בחרתם לצעוד. 

 

הבליטו את הערך המוסף שלכם

כמו שאמרנו קיימות המון חברות סטרטאפ שכל אחת מהן מנסה לעשות את האקזיט הבא. יש מקום לכל החברות השונות, במידה שכל אחת מהן מביאה את הערך המוסף שלה. כדי שתוכלו לעניין גולשים על ידי פרסום באינסטגרם יהיה עליכם להבליט את מה שמייחד אתכם. תחשבו היטב מה אתם נותנים בשונה מכל החברות האחרות שגם הן מפרסמות באינסטגרם. ברגע שתעשו את הפעולה הקטנה הזאת תוכלו לראות את ההבדל. הפרסום שלכם יהפוך להיות ויראלי כזה שיהיה קשה מאוד לעצור אותו. 

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.