פרקט לבית הדברה לבית

פרקט לבית סוגי עיקריים יתרונות וחסרונות ומה שבניהם  

הפרקט הוא חלק עיצובי חשוב ומרכזי בעיצוב הבית, הוא מאחד בין חלק הבית ומשרה אווירה חמימה, מה גם שהוא מאוד קל לניקוי ואפשרויות העיצוב הצבעים המחירים והאיכויות הם אין סופיות.

כשמדובר בפרקט יש כמה סוגים עיקריים:

ישנו פרקט לימינציה אשר עמיד בשחיקות בשל שכבת הנייר העליונה בה הוא מצופה והוא מאוד נוח לתחזוקה וטיפול, שכבת העץ בפרקט זה היא שכבה העמידה בפני לחות ברמות שונות אך לא קיים פרקט לימינציה אשר עמיד באופן מלא נגד מים ולכן במידה ואתם אנשים אשר מנקים עם כמויות מים אדירות כדאי לחשוב פעמים אם זה הפרקט בשבילכם.

פרקט נוסף הוא פרקט עץ דו שכבתי /תלת שכבתי

פרקטי עץ אלו עשויים מעץ מלא (דובדבן אגוז אלון טיק ועוד).

בפרקט זה דרושה תחזוקה רבה יותר מזה של הלימינציה ואף דרוש לעשות לו חידוש לאורך זמן כדי לשמור עליו.

אך הוא נחשב ליוקרתי יותר, מה גם שאנשים רבים נוהגים לבחור בפרקטים מסוג זה בשל יופיים וההרגשה הטבעית שהם משרים בחלל.

פרקט שעם הוא פרקט הנחשב לנוח יותר משאר הפרקטים הוא פרקט יותר גמיש ויציב בשל ציפוי הלימינציה בה הוא עטוף פרקט זה אף מפחית רעשים ומבטיח בידוד תרמי ולכן הוא מתאים יותר לחדרים כמו חדרי שינה וילדים.

פרקט פולימרי הוא פרקט איכותי אשר עמיד במים ורטיבות ב100%, ומתאים להתקנה בחדרים לחים כמו מקלחת שירותים ומטבחים, ובנוסף גם לחדרי כושר וסאונות.

כפי שהבנתם יש הרבה סוגי פרקטים ולכן בעת הבחירה יש להתאים בין הפרקט למקום המתאים לו בבית, מה גם שהיום מכיוון ורוב הפרקטים הם סינטטים ניתן למצוא שלל עיצובים היתאימו בדיוק לחלל שלכם.

 

הדברה לבית: 

גם בטיול זה לא נחמד לפגוש חרק אך בבית זה יכול להיות בכלל לא נעים, כיום יש חברות אשר זאת המומחיות שלהם להיפטר מאותם מזיקים ולדאוג כי לא יחזרו לביתכם בזמן הקרוב.

תחום ההדברה כיום הוא רחב מאוד וכולל בתוכו הדברת יונים, נמלים, עכברים ומזיקים אחרים שעלולים להימצא בביתנו.

תהליך ההדברה עצמה רוב חברות ההדברה משתמשות בריסוס אשר מאפשרת להם לרסס באופן המיטבי ביותר כדי להגיע לכל פינה ולכל חרק.

הריסוס עצמו בדרך כלל מתבצע תוך שימוש בהדברה ירוקה אשר מהווה סכנה מזערית לבני האדם ואינה נשארת באוויר לזמן רב.

לפני שאתם בוחרים בבית עסק תוודו כי יש לו תעודה המסמיכה אותו להשתמש בחומרים אלה מכיוון שעדיין מדובר ברעלים והשימוש בהם צריך להיות באחריות המדביר.

המחירים של הדברות משתנים עם סוג ההדברה וגודל החלל ולכן צריך להתייעץ על כך עם בית העסק שיתן לכם את העסקה הטובה ביותר עבורכם.

 

למידע נוסף על פרקטים היכנסו לאתר שלנו https://anaf-baetz.co.il

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.