פרקט פולימרי מחיר פרקט פישבון

פרקט פולימרי ויתרונותיו הרבים

פרקט פולימרי הוא בין הפרקטים הנפוצים ביותר כיום, מדובר בפרקט סינטטי העשוי משבבי pvc מה שהופך אותו לעמיד בפני רטיבות, ולכן מתאים למקומות בעלי לחות גבוהה כמו סאונה, חדר כושר, או אפילו לביתכם כך שלא תצטרכו לדאוג יותר ממשקה שנשפך ותוכלו לשטוף את הבית ללא כל דאגות.

כיום פרקטי עץ הם שוברי השוק בשל המראה הייחודי והטאץ שהם נותנים לחלל אך יש להם גם הרבה חסרונות, והם גם יכולים להגביל אתכם רבות.

פרקט פולימרי הוא בעל עמידות לזמן רב, הוא עמיד בפני מים בניגוד לפרקט עץ ופרקטים רבים נוספים,

ובגלל שהוא סינטטי הוא מגיע בכל עיצוב שתרצו ובכל צבע שלא תמיד קיים בפרקטי העץ הרגילים,

דבר נוסף שיכול להיות הדבר המכריע הוא שהוא גם לא יקר כך שבמחיר הזול ממתחריו הוא יכול לשמש אתכם לשנים רבות ושלל יתרונותיו ישרו עליכם שלווה רבה.

במידה מפתיע הוא גם נראה כמו עץ כך שאתם מקבלים את החמימות שחיפשתם לחלל ביתכם ללא פשרות.

 

אז איך מתקינים פרקט מסוג זה? 

מכיוון ופרקט זה הוא סינטטי ומיוצר במפעל זה הופך את התקנתו לקלה אף יותר, מה גם שאפשר לקבל אותו בצורות רבות ומגוונות ,כשקונים פרקט מסוג זה ההתקנה יכולה להיות לא זולה אך יש אפשרות שנייה שהיא על ידי הקלקה בכך שלבי הפרקט מתחברים זה לזה ללא שום הדבקה בהתקנה מהירה פשוטה בלי ציוד  מיוחד,

במידה ועמידות זה מה שאתם מחפשים, ואתם מחפשים פרקט שיתאים לכל חלקי הבית מהמקלחת ועד הסלון והמטבח זה הפרקט עבורכם.

מה מחיר פרקט פישבון ומה יכול להשפיע על מחירו

מכיוון ויש סוגים רבים של פרקט פולימרי ויבואנים רבים טווח המחירים הוא רחב, הדברים שיכולים להשפיע רבות על מחירו הם דבר ראשון הארץ בו יוצר הפרקט, פרקט פולימרי שיוצר בסין יעלה יותר זול מפרקט פולימרי שיוצר בגרמניה או בבלגיה. עובי הפרקט יכול להוות פרמטר נוסף מכיוון שככל שהעובי גדול יותר כך גם המחיר.

כמובן שיש עוד כמה פרמטרים אשר עלולים להשפיע ולכן יש לשוחח על כך עם חברת היבוא שדרכה אתם קונים.

התקנה של פרקט רגיל תעלה לכם בין 40-60 למ"ר ללא מע"מ, לא כולל העלות של הפרקט אשר תעלה בין 70-200 למ"ר.

כשמדובר בפרקט פישבון (בעל צורת זיגזג) ההתקנה מסובכת יותר ולכן ההתקנה תהיה יקרה יותר מהתקנה של פרקט רגיל ותעלה בין 60-100 למ"ר.

למידע נוסף על פרקטים היכנסו לאתר שלנו https://anaf-baetz.co.il

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.