פתרונות דפוס מתקדמים זה אור הפקות

כשזה מגיע לפתרונות דפוס לייצור מארזים ייחודים, מחברות, לוחות שנה ועד אף לתיקי דייר במעמד מכירת דירה מקבלן, הרי שחשוב לפנות אל המומחים של אור הפקות.

הצוות המקצועי האמון על כל התהליך מן האפיון הראשוני ועד לייצור סופי, מלווה את לקוחותיו בהצלחה ומבטיח איכות ללא פשרות, תוצאות באיכות גימור שאיננה מתפשרת על הפרטים הקטנים והכול תוך הקפדה על שירות אישי ויחס חם.

 

אודות אור הפקות

חברת אור הפקות נוסדה בשנת 1949 כעסק משפחתי המתמקד בעיקרו בהדבקות, כריכות ומחברות ספירלה.

במרוצת הזמן, ולאור ההקפדה היתרה על לא פחות ממושלם, צמח העסק המשפחתי ודור ההמשך החל לבחון את פעילותו בנישות חדשות, כאשר כיום מנצחת החברה בגאון על תחום המארזים הקשיחים.

יחד עם השנים שחלפו, החברה הקפידה ומקפידה בכל עת ועת להתעדכן בטכנולוגיות החדישות והמובילות בעולם לתחום פתרונות הדפוס.

בזכות הטכנולוגיות החדשניות וכל שכן בזכות ההון האנושי האיכותי; לקוחות הפוקדים את אור הפקות יודעים כי הם ילוו בכל שלב ושלב בהצלחה, בין אם זה שלב הקונספט הראשוני, בין אם זה שלב העיצוב, ובין אם מדובר בהפקה והייצור הסופי.

 

פתרונות דפוס מגוון צרכים מיתוגיים

יש לכם בית עסק ואתם מחפשים אחר אריזות מתנה ממותגות לרגל שי לחג עבור העובדים? או שאולי אתם חנות מתנות המבקשת למתג את מארזיה? וייתכן ואתם עורכים כנס מקצועי ומעוניינים להוסיף לו יוקרה מסוימת ומיתוג.

בכל צורך העולה מטעמכם, לאור הפקות יש את הפתרונות הייחודיים והאיכותיים ביותר.

מחברות ספירלה ממותגות המדברות את השפה המיתוגית והעסקית של בית העסק, מארזים קשיחים ועד לאריזות מתנה, לוחות שנה איכותיים והמהודרים ועד לתיקי דייר למעמד עסקת מכירת דירה יד ראשונה.

באתרה של החברה ניתן להתרשם משפע של תיקי עבודות שונים המציגים את יכולותיה ועבודותיה של חברת אור הפקות ובעבור החברות המובילות במשק הישראלי. אין זה מקרי ששמות גדולים ורבים בחרו באור הפקות – כאשר המומחים מתעקשים על איכות ועל הון אנושי איכותי, משהו טוב נוצר כאן.

 

כיצד מתחילים?

הכל מתחיל בראש ובראשונה בפגישת ייעוץ ואפיון ראשונה, ובמהלכה יובנו כל הצרכים והרצונות של הלקוחות.

לאחר מכן, יוחלט על המוצרים אותם יש לייצר, תוך הבנה מקדימה של העיצוב הראשוני והמטרות המיתוגיות והשיווקיות.

בשלב הבא, הסטודיו של המשרד יערוך את כל העיצובים הגרפיים הנדרשים וישלח דגמים ראשוניים לאישור. לאחר שכל הפרטים יאושרו ויינתן האור הירוק, יועברו חומריה של מחלקת העיצוב הגרפי אל פס הייצור.

מחלקת הייצור של אור הפקות מתהדרת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ובזכות הון אנושי איכותי וטכנולוגיה עדכנית, כל מוצר ומוצר היוצר מדלתותיה נהנה מאיכות הגימור הגבוהה בישראל.

לפרטים נוספים וקבלת מידע, בקרו באתר הבית של אור הפקות. ניתן ליצור קשר טלפוני ישיר עם צוות החברה או להשאיר פניה לקבלת שיחה חוזרת מנציג.

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.