איורים בהזמנה אישית

יוצא לך לראות בתמונות פייסבוק או ווצאפ של אנשים איורים מהממים של עצמם? רוצה גם כן שיהיה לך מזכרת איור כזה, או שיש לך חשק לתת איור כזה במתנה? על האיורים שכבשו את העולם והפכו לפנים החדשות של הרשתות החברתיות ולמזכרת שכולם רוצים.

 

לראות את עצמך בציור

פעם דמיינת איך הדמות המצוירת שלך תראה? תמיד חשבת שיהיה מגניב לראות את עצמך בציור במגוון דרכים וצורות? תמיד חשבת שקשה להזמין איורים בהזמנה אישית עד הבית? זה בסדר, אפשר להפסיק לדמיין כי היום כל אחד ואחת יכולים להזמין לעצמם את הדמות המצוירת שהם בקלות. אפשר לתת את הציור מתנה למישהו אהוב, אפשר לקחת רגע מיוחד בחיים ולהפוך אותו לציור שיתלה על הקיר במשרד או בחדר, ואפשר להפוך את התמונה לפרופיל בכל מקום.

 

סטייל שמתאים לכל בית

הבית שלך מעוצב בסגנון בוהו שיק ובא לך להוסיף לו צבעוניות? רוצה שאותה צבעוניות גם תהיה שיקית בעצמה ותשדר חדשנות ומקוריות? אפשר לקחת היום כל תמונה ולהפוך אותה לתמונה ממוסגרת ומאוירת. זה יכול להיות הכלב האהוב או החתול, אלה יכולים להיות הילדים בבית או בני הזוג, מה שבטוח הוא שאין ספק שהציור יהיה מקורי ומיוחד. את התמונות ניתן להתאים גם לבית של חברים טובים, לקרוב משפחה שחוגג יום הולדת, למשרד של אחד החברים הטובים בעבודה ועבור ההורים שחוגגים יום נישואין. למעשה, אין אירוע שתמונה מאוירת לא מתאימה לו, ונראה שכולם ישמחו לעשות בו שימוש. משהו באיור המיוחד לא מרגיש לאנשים מוגזם, בדומה לתמונות אחרות שאולי נתלות ברחבי הבית, ולכן הן גם איורים בהזמנה אישית צוברים תאוצה ככל שהזמן עובר. נראה שכולם רוצים שיהיה להם איור צבעוני של עצמם.

 

איפה כדאי להציב את האיור?

ההחלטה על הצבת האיור בבית צריכה להיעשות תוך מחשבה על הפריטים השונים שנמצאים סביב, על השתלבות הצבעים בחדר וכמובן שהוא יהיה מתאים במיוחד לחללים שזקוקים לקצת צבע. אפשר להציב את האיור בפינה מיוחדת בבית, כמול למשל ליד ספריה, במעבר או בסלון. ניתן להציב את התמונה במיקום מרכזי יותר, כמו למשל בחדר השינה או אפילו במטבח. רבים בוחרים לעשות בה שימוש דווקא בפינת העבודה הביתית, כדי להכניס אליה צבע, חיים והומור.

 

איך נותנים איור במתנה?

כל אחד ישמח לקבל איור של עצמו, לכן אם נותנים את האיור במתנה לאדם אהוב, במרבית הפעמים היא תצליח להפתיע ולרגש. איך עושים זאת? בוחרים תמונה מחמיאה ואהובה, שולחים לאתר ומחכים שהיא תגיע ממוסגרת ומאוירת במשלוח. את התמונה ניתן לקחת מתוך תמונות אישיות שצולמו יחד או מהרשתות החברתיות. ידוע שאנשים מעלים תמונות שהם אוהבים, כך שכמעט תמיד הבחירה תהיה מוצלחת. ומה עוד כדאי? לבחור תמונה מגניבה, בתנועה, עם חיוך גדול ואפילו סלפי. הגוונים של התמונות וסגנון האיור מתאים במיוחד לתמונות מהחיים עצמם.

לרכישת מפת כוכבים היכנסו לאתר http://stari.co.il/

 

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.