כשאנחנו מקיימים אירוע, אנחנו רוצים שהאורחים ייהנו מכל שנייה. מה מתאים יותר מקייטרינג מיוחד, אלגנטי ומוקפד? קייטרינג גורמה – שדרוג אידיאלי לכל אירוע

מה אתם חושבים שאורחים באירוע זוכרים? הם לא זוכרים מה היה שיר הכניסה לחופה וגם לא מה אבא של החתן לבש, הם לא זוכרים אילו מלצרים הגישו להם את האוכל או האם הקוקטייל היה מוצלח – הם זוכרים אם הם נהנו ואם היה להם טעים.

התיאוריה הזו נכונה על כל אירוע באשר הוא: אירוע עסקי, אירוע משפחתי, חתונה, בר מצווה, בריתה, ובעצם – כל אירוע שאתם יכולים לחשוב עליו. קייטרינג גורמה מביא את כל מה שאתם אוהבים במסעדות הגורמה אל האירוע שלכם, וכל מה שיישאר לאורחים זה ללקק את האצבעות.

מה הקשר בין אופי האירוע לקייטרינג?



כאשר מתכננים אירוע יוקרתי ואלגנטי, מעוצב, אסתטי ומדוקדק, נרצה לבחור שירותי הסעדה שמדברים באותה השפה. אם מדובר באירוע עסקי חשוב, נרצה לשדר תשומת לב לפרטים, מה שמתבטא בקייטרינג גורמה לחלוטין: כל ההגשה מדוקדקת ומעוצבת.

למעשה, אופי האירוע הוא המדד העיקרי לבחירת הקייטרינג. קייטרינג גורמה יתאים לאירוע שמשדר יוקרתיות, ופחות יתאים כקייטרינג לבר מצווה, לדוגמא, כשכל האורחים רק רוצים לאכול פיצה. קייטרינג שכזה הוא קייטרינג לאנשים שיודעים בדיוק מה טוב בשבילם, ולא מוכנים להתפשר על זה.

היתרון המרכזי בקייטרינג שכזה הוא מגוון האפשרויות הבלתי נגמר בשילובים: קייטרינג גורמה יכול להיות קייטרינג כשר (ואפילו כשר למהדרין), ישנם קייטרינג גורמה שמציעים תפריטים על טהרת הבשר או תפריטים המותאמים לקייטרינג חלבי (וגם תפריטים משולבים), כאלו המתאימים עצמם לאירועים המוניים וכאלו שיבשלו לכם ארוחה זוגית רומנטית על מצוק ליד סוף העולם. את המנות מייצרים בקייטרינג שכזה מחומרי גלם משובחים במיוחד, ישנם שפים שמפקחים על הכנת המנות וההגשה, לצד טריות המזון ושילוב המנות הם הקווים המנחים באירוע.

במה צריך להתחשב כשבוחרים בקייטרינג גורמה?

 

  • הקהל: אם מירב המוזמנים שלכם מכירים ורגילים לאירועים עם סגנון אוכל אחר, תצטרכו לקחת זאת בחשבון, או לדעת שתקבלו ביקורות שונות מהאורחים. תוכלו לבקש מקייטרינג הגורמה להתאים עצמו לקהל, אך חשוב שתבדקו קודם אצלכם מי מוזמן ולאיזה קייטרינג הוא היה מצפה. כאן גם כדאי לחשוב על מידת הכשרות הנדרשת לאירוע. יכול להיות שהאורחים שלכם יעדיפו קייטרינג חלבי ולא בשרי, לדוגמא, שגם הוא יכול להיות גורמה לכל דבר ועניין.
  • גודל האירוע: האם מדובר באירוע גדול או קטן, והאם לחברת הקייטרינג יש ניסיון בסוג כזה של אירועים. חברה שעובדת רק עם אירועים של מאה איש תתקשה להעניק שירות ל-1,000 סועדים, ועליכם לקחת זאת בחשבון.
  • מיקום: כאן הנושא נחלק לשני חלקים – האחד, מיקום האירוע ביחס למקום ממנו מגיעה חברת קייטרינג הגורמה (חברת קייטרינג בצפון שונה מחברת קייטרינג בתל אביב). מרחק גדול ישפיע על מחיר המנה. השני, מיקום האירוע כנותן אופי. אם האירוע מתקיים בחצר הבית קייטרינג גורמה יתאים כמו כפפה ליד, אבל קייטרינג גורמה באמצע מחנה שטח, לדוגמא, עלול להתקבל בהשתאות.
  • לא רק אוכל: אילו שירותים חברת הקייטרינג יכולה לספק לכם? האם הם מביאים רק את האוכל או גם את כלי ההגשה והמלצרים המגישים? מה הצרכים שלכם באירוע? בהתאם לתשובות על שאלות אלו תוכלו לדעת האם קייטרינג הגורמה מתאים לכם. חברת קייטרינג טובה יכולה לתת לכם רעיונות לבר מצווה במגוון תחומים.
  • כמה אנחנו רוצים לשלם: המחיר, במקרה זה, הוא תרגום ישיר של התוצרים. לא נוכל לצפות שמנה המורכבת מנתח בקר, סלט כרוב ולחמניות במרכז השולחן, שעולה כ-150 שקלים, תעלה כמו אסקלופ עגל עם מדליוני תפוחי אדמה ובטטה, לצד מחית שורשים (שעולה כ-200-300 שקלים למנה).

 

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.