הדפסה על קנבס בבאר שבע

 

הדפסה על קנבס בבאר שבעמחפשים חברת מקצועית לביצוע הדפסה על קנבס בבאר שבע? הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת PIC הדפסות על קנבס מתמחה בביצוע כל סוגי ההדפסות על כל גדלי בדי הקנבס. אנו מקפידים להדפיס באמצעות מדפסות מקצועיות מתקדמות בשיטות ייחודיות המסייעות לשמור על הצבע לאורך שנים רבות ועל גבי קנבסים איכותיים ועמידים במיוחד.

 

איתנו הדפסה על קנבס באר שבע מעולם לא הייתה קלה יותר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו, לבחור את גודל הקנבס, סוג הקנבס ולהעלות תמונה ישירות מהסמארטפון האישי או המחשב שלכם, לערוך את התמונה איך שהייתם רוצים שהיא תודפס, לבחור לאן המשלוח בבאר שבע בדיוק מגיע ולשלם דרך מערכת התשלום המאובטחת של האתר. תוך מספר ימי עבודה, ההדפסה תגיע ישירות אליכם בלי מאמץ. חיסכון בזמן, אנרגיה במחירים הזולים ביותר בישראל!.

 

הדפסה על קנבס בבאר שבע למה זה כדאי?

להדפסה על קנבס יש מגוון רחב של יתרונות:

  1. מקוריות – מכירים את זה שאתם מגיעים לבית של חברים או בני משפחה, לביקור אצל הרופא או אפילו למסעדה ונחשפים לתמונות וציורים שכבר ראיתם באיזה מקום? זו יכולה להיות תמונה של מקום מפורסם בעיר תיירותית בעולם כמו אמסטרדם, לונדון או פריז, זה יכול להיות פוסטר של חיה או משפט שמישהו מפורסם אמר וזה יכול להיות צילום ששוכפל כבר עשרות אלפי פעמים ומופיע על קירות בכל העולם. עם הדפסה על קנבס זה לא יכול לקרות. אתם הם אלה שבוחרים את התמונה המקורית שלכם שאתם רוצים להדפיס על הקנבס. אתם יכולים לבחור גם צילום מדהים של מקום בעולם בו הייתם ביחד כמו תאילנד, הפיליפינים או מקסיקו ואתם גם יכולים להחליט על הדפסות שלכם ובני המשפחה שלכם. לא משנה במה תבחרו ההדפסה על קנבס היא שלכם ורק שלכם כך שהסיכוי שתתקלו בתמונה או בצילום בבית אחר או במקום אחר אפסי.
  2. עיצוב הבית או המשרד- הדפסה על קנבס היא דרך מדהימה לעצב את הבית או המשרד. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשים לב לגודל הקירות שאתם רוצים לעצב, להבין איזה סגנון אתם מחפשים ליצור בחלל, איזה צבעים הייתם רוצים שיופיעו על הקיר, מאיזה זווית מתאים לתלות את התמונה ואיך הייתם רוצים שהיה תהיה מעוצבת וזהו. משם הדרך קלה ויש אינספור אפשרויות. עם PIC הדפסות גם תוכלו להיעזר בצוות שלנו שזמין עבורכם וביחד לבחור את העיצובים שהכי מתאימים למה שאתם מחשפים. תוכלו לעצב את הבית שלכם בכל סגנון עיצובי ולמעשה בעזרת הדפסות על קנבס אפשר לשלב תמונות בכל סגנון עיצובי שכבר קיים בין אם זו וילה במושב המעוצבת בסגנון כפרי פרובנס, בין אם זו דירה בלב העיר המעוצבת בסגנון מודרני ובין אם משרד הייטקיסטי לפרסום ושיווק בו תוכלו לתלות איזה הדפסות קנבס שאתם רק רוצים. דרך ההדפסות ניתן גם להעביר את המסרים השיווקיים שאתם רוצים להעביר, את הערכים של החברה או העסק שלכם ובקיצור כל מה שצריך לעשות הוא להפעיל את הדמיון ואת היצירתיות ואתם לגמרי יכולים להפיק את כל היתרונות של הדפסות על בדי הקנבס.
  3. גמישות בגדלים- יש מגוון רחב של גדלים עליהם ניתן להדפיס באמצעות קנבס. אלו יכולות להיות הדפסות על בדי קנבס קטנים המתאימים לקירות קטנים, הדפסות על בדי קנבס בינוניים, גדולים לקירות גדולים או ענקיים לקירות ענק. בנוסף, ניתן ליצור קולאז‘ים מדהימים למשל קולאז‘ משפחתי לתלייה בסלון הביתי, פאזלים, תמונות המשך ועוד.
  4. שלל אפשרויות עיצוב – כאמור יש אינספור אפשרויות עיצוב בכל מה שקשור להדפסות על קנבס. ניתן לעצב תמונות צבעוניות בסגנון מאט, תמונות מבריקות, תמונות בסגנון של פרינט, קומיקס, שחור לבן, בסגנון של צבעי שמן ועוד…
  5. מחיר נוח – כידוע, כדי לעצב חללים דרוש תקציב לא מבוטל של כסף. אנחנו משקיעים המון בתכנון ובעיצוב, בוחרים תאורה, ריצוף, רהיטים ואביזרים משלימים כדי שהכל יהיה פשוט מושלם. מכיוון וההדפסות על קנבס מוצעות במחירים נמוכים, זה לגמרי יכול לשדרג את הבית כולו ובמחיר מעולה.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8fQuTItmzf8&t=1s&ab_channel=HeritagePrinting%26Graphics

 

טיפים לבחירת תמונה המתאימה להדפסה על קנבס

  1. הסתכלו על הקיר היטב
  2. בחנו את הצבעים, את גודל הקיר וחשבו מה יכול להשתלב על הקיר בצורה הרמוניה עם שאר החלל
  3. חשבו איזה גודל יכול להתאים ועשו ניסיונות
  4. בחרו תמונה שאתם אוהבים ומתחברים אליה ולא כזו שתימאס עליכם אחרי תקופה קצרה

 

הדפסה על קנבס בבאר שבע איך זה עובד?

כאמור, מדובר באחד השירותים שהפכו פופולאריים בשנים האחרונות. אמנים, מעצבים, אדריכלים, פרטיים ועסקים גם יחד בוחרים לעצב ולהדפיס על קנבס במטרה לשדרג בתים, נכסים, דירות, מקומות ציבוריים, מסעדות ועסקים. עם הזמן החל התחום הזה של הדפסות על קנבס להשתכלל עד מאוד כאשר ניתן לייצר את תהליך ההדפסה בכמה שלבים. השלב הראשון נקרא עריכה דיגיטלית ובו עלינו לבדוק את איכות התמונה ורמת הרזולוציה שלה. יש לתקן פגמים, ללטש ולחדד את התמונה כאשר את הכל אתם יכולים לעשות ממש בעצמכם בעזרת המערכת המתקדמת של PIC הדפסות קנבס. הרזולוציה חייבת להיות סופר גבוהה בהדפסות על קנבס. תהליך ההדפסה עצמו מתבצע באמצעות מדפסת דיגיטלית וכדי שהתמונה תהיה באיכות הכי גבוהה שאפשר חייבים לבחור בחברה מקצועית המתמחה בהדפסות על קנבס. איכות המדפסת ואיכות הדיו חשובים מאוד. השלבים הבאים כוללים מתיחה של התמונה על גבי בד הקנבס ובחירת מסגרת עץ מתאימה.

 

באילו חללים אני יכול לשלב הדפסות על קנבס?

הדפסות קנבס באר שבעבכל חלל ההדפסות יכולות להתאים וזה מאוד תלוי בסוג ההדפסה ובאיזו תמונה אתם בוחרים. כמובן שזה גם תלוי בסגנון העיצובי של החלל. אפשר להדפיס הדפסות שישתלבו בצורה מושלמת במטבח שלנו, בסלון, בחדר השינה, חדר הילדים, במסדרון או במשרד. יש אפילו תמונות שישתלבו בצורה נפלאה במרפסת אבל העמידות שלהן תהיה פחות טובה בגלל נזקי החום והקור.

 

מה הגדלים והמחירים של הדפסות על קנבס בבאר שבע?

המחירים משתנים בהתאם לגודל הבד, סוג ההדפסה, העיצובים שאתם בוחרים שלפעמים תוכלו להנות ממגוון של מבצעים.

 

  • 30X30 – החל מ-49 ש“ח
  • 45X30- החל מ-89 ש“ח
  • 60X40 – החל מ-99 ש“ח
  • 50X50- החל מ-110 ש“ח
  • 50X70 – החל מ-120 ש“ח
  • 60X60 – החל מ-130 ש“ח
  • 60X80- החל מ-170 ש“ח
  • 50X130- החל מ-190 ש“ח
  • 70X100- החל מ- 220 ש“ח
  • 100X100- החל מ- 280 ש“ח
  • 100X150- החל מ-350 ש“ח

 

הדפסה על קנבס גדול למה להזמין מ PIC הדפסות?

  1. שירות מנצח תוך התאמת המוצר לצרכים ולבקשות שלכם
  2. מגוון רחב של אפשרויות עיצוב
  3. הדפסה באיכות גבוהה
  4. שירות משלוחים בפריסה ארצית
  5. קנבס איכותי
  6. מחירים מעולים ונוחים

 

בנוסף, ניתן לשדרג את ההדפסה בכל מיני דרכים כמו למשל עריכת קולאז' עד 15 תמונות בעלות של 89 ש“ח, עריכת קולאז‘ מ-16 תמונות בעלות של 120 ש“ח, עיטוף גלריה בתוספת תשלום, עריכת פסיפס בתוספת תשלום ועד.

לפרטים נוספים אודות הדפסה על קנבס, צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה לכל שאלה או בקשה.

 

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.