הדפסה על קנבס איכותי

הדפסה על קנבס איכותימחפשים חברה מקצועית המתמחה בהדפסה על קנבס איכותי? PIC הדפסות על קנבס היא החברה המובילה בישראל להדפסות קנבס מכל הסוגים, הגדלים והמינים. אנו מדפיסים על קנבאס איכותי הנשמר לאורך שנים רבות ומעניק לציור או לצילום מראה מרשים ואגלנטי. בנוסף אנו מתמחים גם בכמויות קטנות ומשתנות כאשר ניתן להדפיס על קאפה, פוסטר, הדפסת מוצרים מהיום למחר והכל באיכות וברמת גימור מושלמת.

 

הדפסה על קנבס איכותי מתי זה מתאים?

מי מאיתנו לא מעוניין שחדר השינה או הסלון שלו יהיה מעוצב ומשולב עם תמונה ייחודית או אפילו תמונה או ציור שהוא בעצמו צייר או צילם? הדפסה על קנבס איכותי היא הדרך המושלמת להפוך כל חלל בבית שלנו לייחודי ויוצא דופן.

 

חלל שאין שלא מעוצב בשום צורה אצל שכן, חבר או בן משפחה. כאשר אנו בוחרים לתלות הדפסה על קנבס איכותי אנחנו משדרגים את המראה העיצובי של החלל ויותר מזה, אנחנו מעניקים לעצמנו רגעי השראה בחלל שבו אנו נמצאים. בנוסף, לא פעם אנו מחפשים מתנה לחג להורים, מתנה מיוחדת לחברה שילדה תינוק או תינוקת, מתנת יומולדת ועוד מגוון של מתנות לכל מיני אירועים וזו בדיוק ההזדמנות להעניק מתנה מקורית, ייחודית ויוצאת דופן כמו הדפסה על קנבס איכותי.

 

הדפסה על קנבס איכותי חשוב לדעת

כאשר אנו מדפיסים על קנבס, עלינו לקחת בחשבון מה היחס בין גודל התמונה שאותה אנו רוצים להדפיס על גבי הקנסה בהשוואה לגודל הקיר. האם מדובר בהדפסה על קנבס אחד שאנו רוצים לתלות על קיר אחד או לחילופין על כמה תמונות שאנו רוצים לשלב על אותו קיר.

 

זה יכול להיות גם סוג של קולאז‘ של כמה תמונות, תמונות המשך על מספר קנבסים, כמה תמונות בנפרד על גבי אותו נושא ועוד קשת רחבה של רעיונות עיצוביים. דבר נוסף ששווה לבדוק הוא מה הזוית שאנו רוצים שהתמונה תופיע, האם ישר ככל מי שנכנס לחלל יכול לראות או אולי מוסתרת?

 

איך לבחור את התמונה להדפסה?

יש כל מיני דרכים לבחור את התמונה. דבר ראשון בואו תנסו לחשוב מה המטרה של התמונה. האם אתם מעוניינים שהתמונה תיצור איזושהיא אווירה מסוימת כמו משפחתיות או רומנטיקה? האם אתם רוצים שהתמונה תשתלב עם העיצוב הקיים בחלל? ליצור עניין עיצובי? לשלב צבעוניות בתוך דינמיקת הצבעים? אם תצליחו לענות אפילו רק על כמה מהשאלות הללו, אין ספק שהתמונה שתבחרו תשתלב בחלל בצורה מרהיבה. אם למשל, בוחרים לשלב הדפסת קנבס בחלל בסגנון מודרני, עם צבעים מונוטוניים, התמונה משנה לגמרי את מראה החדר, שוברת את הצבעים ומשלבת עניין עיצובי ביחד עם הניגודיות.

 

 

הדפסה על קנבס באילו חללים ניתן לעשות זאת?

למעשה, ניתן לשלב הדפסות קנבס בכל מקום שאתם רוצים בין אם זה בכניסה לבית, במסדרון שמוביל לחדרים, בחדרי הילדים, המשחקים, חדר השינה, במטבח ואפילו במשרד גדול. תמונה מודפסת על קנבס היא ללא ספק אחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות וזו דרך נפלאה ולא יקרה לעצב כל חלל בבית. קחו לדוגמא חלל של תינוקת שרק נולדת הצבוע בגוונים של לבן וורוד בייבי ועל גבי אחד הקירות המרכזיים תמונה של בלרינה על קנבס או אפילו ארנבון מתוק ורדרד. מנגד, אפשר לקחת לדוגמא מטבח מעוצב בסגנון פרובנס כפרי עם תמונה על קנבס של שדות לבנדר בצרפת. אין לזה סוף וכל מה שצריך לעשות הוא פשוט להפעיל את היצירתיות ולקבל השראה.

 

הדפסה על קנבס איכותי כמה זה עולה?

המחיר של הדפסה על קנבס איכותי משתנה ותלוי במגוון פרמטרים כמו רמת האיכות של הקנבס, גודל הקנבס, הגימור ועוד. המחירים נעים בין 110-600 שקלים.

 

הדפסה על קנבס איכותי רק ב- PIC הדפסות על קנבס

אצלנו תוכלו להנות מצוות מקצועי של מעצבים גרפיים ועורכים, כך שעבודות והדפסות הקנבס שלנו יוצאות פשוט מושלמות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את גודל הקנבס הרצוי (רוחב וגובה), סוג הבד והגימור. בשלב הבא תצטרכו להוסיף את התמונות שאתם רוצים להדפיס וזהו. משם כבר אנחנו דואגים להכל כולל משלוח עד אליכם הביתה. קל, פשוט, מהיר ובעיקר מרהיב ביופיו.

טרם ניגע ביתרונות עצמם של הדפסה מקצועית על קנבס, ראוי לציין כי על מנת שהתמונה המודפסת תצא באיכות גבוהה ותעניק לנו תוצר מושלם, היא חייבת להישען על איכות ההדפסה מן הצד האחד ועל איכות התמונה המוגשת מן הצד השני. במידה והתמונה אינה מספיק איכותית או ברזולוציה גבוהה ובמידה ותהליך ההדפסה, המתיחה ועוד, לא נעשו במקצועיות, כל היתרונות שאנו מצפים להם עשויים להעלם. לכן, יש להקפיד על הדפסה מקצועית על קנבס, במקומות או דרך אתרים שזו המומחיות שלהם. ואחרי שציינו זאת, הנה היתרונות:

הדפסה מקצועית על קנבס

להציג את הזיכרונות.

בעבר, הינו מצלמים בצמצום (הפילים המוגבל במספר התמונות) ואת אלו שהינו מפתחים, הינו שומרים באלבומים מסודרים אבל מוצנעים מן העין. התמונות כמעט לא היו זוכות לחשיפה וכרכי האלבומים היו מעלים אבק. אומנם, היה ניתן להגדיל תמונה מסוימת ולתלות אותה בבית אבל התוצאה הייתה כרוכה בתליית מונומנט שלא תמיד הסתדר עם העיצוב הקיים או שלא נראה טבעי בהדפסה גדולה.

אחר כך עברנו לצילום בסלולארי והפעם התמונות שותפו בווטסאפ אבל באופן חד פעמי, טרם נשכחו בנבכי הזיכרון והאחסון של המכשיר. הדפסה מקצועית על קנבס עושה מהפכה בתחום. היא מאפשרת לנו לקחת את הזיכרונות היפים שלנו. לעבד ולמטב אותם באופן דיגיטלי ולהדפיס אותם בצורה קלה על בד קנבס. התצורה המוגמרת, המתוחה סביב המסגרת הנעלמה, יפה ומושכת ומתאימה לכל מקום. היא מאפשרת להציב את הזיכרונות שלנו ואת התמונות של בני משפחתנו, בכל גודל ובכל חלל.

רק שלנו.

אם תכנסו לחנות חפצי נוי ותבקשו לרכוש תמונה, נגיד לסלון, מהר מאוד תגלו שעל המדפים יש כמה מאותו סוג. סביר להניח, שתמונות זהות נמצאות כבר בבתים של אנשים רבים. כל רשת סטוק, כזו או אחרת, מביאה מהמזרח מכולות של תמונות זהות ומוכרת אותם לרבים. אנחנו לא רוצים להיות כאלו. אנחנו רוצים להיות ייחודיים. 

כאשר מדובר בתמונות של המשפחה או של החופשה האחרונה שלנו – הייחודיות תהיה. אבל כאשר מדובר בתמונות יותר גנריות או תמונות שאנחנו רוצים לבחור- נהיה בבעיה להשיג כאלה. ובכן, הדפסה מקצועית על קנבס נותנת לנו פתרון. נוכל לבנות בעצמנו תמונה באמצעות תוכנות גרפיות פשוטות או נוכל להדפיס סתם תמונה מדהימה שמצאה חן בעיננו משיטוט בין מיליוני התמונות ברשת האינטרנט. אנחנו בוחרים את התמונה. לא בוחרים אותה עבורנו.

שיק של גלריה לאומנות

זה מעבר לעובדה, שאם תרצו, תוכלו להדפיס על הקנבס גם את המונה ליזה. זה מעבר לעובדה, שאם תרצו, תוכלו לעבד כל תמונה לסגנון שונה, שיהיה רצוי על ידכם. זה פשוט העובדה שאיכות ההדפסה, הגימור ומקצועיות ההדפסה, מאפשרות לתמונות להיראות בדיוק כמו על גב הקירות בגלריות הנחשבות בעולם. הדפסה מקצועית על קנבס, מקנה לתמונות מראה מקצועי ואומנותי ולא חובבני או זול. בנוסף, ניתן לתכנן, משחקי תמונה, בהם נתלים תמונות זו לצד זו במבנים גאומטריים שונים- ממש כמו בגלריה.

 עיצוב סביבתי

אחת הבעיות הגדולות בניסיון למצוא תמונה בחנות, היא הקושי למצוא תמונה המתאימה לחלל העיצובי של החדר כולו. לפעמים המסגרת שונה, לפעמים הצבעים שונים ולפעמים הגודל קטן מידי או גדול מידי. ובכן, הדפסה מקצועית על קנבס מבטלת את כל הבעיות האלו. אתם יכולים לבחור איזו תמונה שתרצו, באיזה צבע, באיזה גודל ופשוט להדפיס אותה עבורכם ועבורכם בלבד. 

יותר איכותי ויותר עמיד

התמונות המוכנות שאתם קונים בבזארים או בחנויות סטוק הן תמונות באיכות זולה. בד הקנבס אינו אמיתי ואיכותי ובשל העובדה כי הן מיוצרות בכמויות, גם לא מושם דגש על איכות המתיחה וההרכבה של המסגרת. זה בסדר גמור, כל עוד אתם מחפשים משהו זמני. את התמונה של המשפחה שלכם, אתם צריכים באיכות גבוהה, כדי שתשמר לאורך שנים. 

מחיר

באופן מפתיע, דווקא הדפסה מקצועית על קנבס, אינו עולה משמעותית יותר מרכישת תמונה מוכנה. לעיתים אף פחות. ברור, שהדפסה איכותית תעלה יותר מהדפסה זולה ואנחנו ממליצים בכל פה לבחור באיכותית. זכרו, שהקנבס מאפשר להדפיס גם על צידי התמונה, כך שנוכל לחסוך גם את העלות הגבוהה של מסגרת, ההכרחית בתמונה רגילה. למחירון המלא לחצו כאן

אנחנו ב-PIC מומחים בהדפסה מקצועית על קנבס. אנחנו מבטיחים לכם, שכל היתרונות שמנינו, יבואו לידי ביטוי בתמונה המושלמת הבאה שלכם.

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.