הדפסה על קנבס מהיום להיום

קנבס מהיום להיוםמעט מאוד מוצרים מיוחדים לעיצוב הבית, ניתן להשיג ולהכין מהרגע להרגע. וכמה שחבל שכך. לעומתם, הדפסה על קנבס מהיום להיום היא אפשרית בהחלט. כל היופי של עולם הקנבס הוא האפשרות הנפתחת בפנינו להשיג את הדבר הייחודי שאנחנו רוצים ושיש רק לנו. כעת אפשר לעשות זאת במהירות שיא ולהגשים את החלומות שלנו באופן מהיר.

הדפסה על קנבס נעשית כיום באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומשוכללת, המוטמעת בציוד המתקדם של בית הדפוס. היא מעניקה לנו את האפשרות ליצור תמונות בגדלים שונים לתלייה בכל מקום: בית, עסק, משרד, מסעדה ואפילו תמונות קטנות להניח על השולחן.  התמונות יכולות להכיל תמונות של בני המשפחה, של נופים, אירועים, מוצרים, משפטים כתובים או כל מיני דברים מגניבים ושנים. אין סוף לדמיון שניתן להעלות על בד הקנבס. הדפסה על קנבס מהיום להיום מאפשרת לנו להביא למימוש הדמיון שלנו בצורה מהירה.

הדפסה על קנבס מהיום להיום מבחינה טכנולוגית

הדפסה על קנבס מהיום להיום כאמור אפשרית אך היא צריכה להיות מלווה ביכולת טכנולוגית ובמקצועיות מתאימה. לא נרצה שהתמונה תגיע אלינו מהר אך שהיא לא תהיה איכותית, חלשה, לא עמידה ובעלת פגמים אפילו קטנים מאוד. לכן, יש כמה דברים שכדאי לנו להקפיד עליהם.

איכות הבד. קיימים סוגים רבים מאוד של בדי קנבס, כמו קנבס 100 אחוז כותנה, קנבס סינטטי, קנבס סיני ועוד. לא נכנס לאיכות הכללית של כל אחד מהם אבל נציין שלצורך תמונה איכותית שתודפס, ההמלצה החד משמעית היא על קנבס 100 אחוז כותנה. על בד זה, הארוג שתי וערב צפוף, הצבע נקלט הכי טוב והתמונה הופכת להרבה יותר יוקרתית, עמוקה, עשירה בצבעים ודומה למציאות.

 רזולוציה. הבסיס הראשוני להצלחת ההדפסה היא איכות התמונה או כפי שיש מכנים זאת "משקל התמונה" או הרזולוציה שלה. העובדה שהטלפונים החכמים היום מאפשרים צילום באיכות גבוהה היא לא ערובה לכלום ויש לבדוק את הרזולוציה, בייחוד אם נרצה להגדיל את התמונה כדי להדפיס על גבי משטחי קנבס גדולים יותר. אם הרזולוציה אינה גבוהה, ככל שנמתח את התמונה, היא תאבד מהחדות שלה ותהפוך בסוף למפוקסלת ומטושטשת. רזולוציה גבוהה, מצד שני, תאפשר לנו לבצע תיקונים קלים בתמונה על ידי הצוות הגרפי שלנו ולהסיר פגמים ממנה, עוד לפני ההדפסה.

המדפסת והדיו. הדפסה על קנבס מהיום להיום נעשית באמצעות מדפסות בפורמט רחב הנקראות גם 'פלוטר'. חשוב שהמדפסת תהיה מתקדמת, כדי שתוכל להדפיס באיכות הגבוהה ביותר. גם לדיו משקל נכבד. נהוג להשתמש בדיו פיגמנטי, המבוסס מים, אשר נדבק או ננעל על בד הקנבס ובכך גם מאפשר לצבעוניות לבוא לכדי ביטוי בצורה טובה יותר וגם מאפשר את עמידות הצבע ומניעת קילופים ודהייה עם השנים.

המסגרת. בסוף התהליך של ההדפסה מחכה לנו המתיחה על המסגרת. לרוב, לא נראה את המסגרת כלל, היות והבד נמתח על גבה. לעיתים, גם נדפיס על השולים הצדדיים של המסגרת ליצירת אפקט תלת מימדי יוקרתי. אבל למסגרת חשיבות רבה. היא מספקת את האפשרות ליישר את הבד כך שהוא יוצג במלא הדרו בלי עיוותים או שקיעות בבד, שיפגמו בנראות התמונה.

שירות מיטבי. אנחנו מאמינים שגם שירות הוא ערך ודבר שיש להשקיע בו. אנו רוצים שהצוות שלנו לא רק יהיה מיומן ומקצועי וידע לייעץ בכל שאלה ולהשיא עצות טובות ולהביא לשולחן רעיונות חדשניים אלא שידע גם לעשות זאת באדיבות וחיוך. העובדה שאנחנו יכולים לספק הדפסת קנבס מהיום להיות או בתוך ימים בודדים, גם היא חלק משירות שכולו למענכם.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.