הדפסה על קנבס השוואת מחירים

קנבס השוואת מחיריםאנחנו יכולים כיום להביא לכדי ביטוי את היצירתיות שלנו ואת החלומות העיצוביים שלנו בקלות רבה בזכות היכולת להדפיס על בד הקנבס. לא רק שנוכל להדפיס כל מה שנרצה באופן פשוט וקל ולתלות את התוצר היפה בכל מקום שנרצה, גם נוכל לעשות זאת בכל גודל שנחפוץ וברמת איכות וגימור הגבוהה ביותר והמתאימה לסטנדרטים של הגלריות המובילות בעולם.

החוכמה הגדולה מבחינתנו, תהיה לבחור נכון את הספק. זה שידפיס עבורנו את התמונה על בד הקנבס ויצור עבורנו את התמונה המוגמרת והמושלמת. חברות הדפסה רבות מתחרות על ליבנו. לא לכולם יש את הציוד המקצועי ביותר ולא כולם פועלים על פי רמות האיכות הגבוהות ביותר. גם אלו שכן, יכולות להציע לנו מוצרים ומסלולים שונים, שנקל ללכת בהם לאיבוד. ההמלצה שלנו עבורכם היא לבצע יחד הדפסה על קנבס השוואת מחירים.

הדפסה על קנבס השוואת מחירים מההתחלה

כדי לבצע הדפסה על קנבס השוואת מחירים, כדאי שנבין טוב יותר את סוגי ההדפסות. טכניקת ההדפסה על קנבס מייצגת את האפשרות להדפיס על אריג ייחודי עשוי בד מ-100 אחוז כותנה. שימו לב כי בשוק תוכלו למצוא גם קנבס סינטטי אך דעו שהשימוש בו מביא לתוצאות נמוכות בעליל. הבד עצמו כשהוא ארוג בצפיפות, יוצר מעין משטח אחיד וקשה, עליו ניתן לצייר, כפי שעושים ציירים רבים או להדפיס.  אנחנו איננו משתמשים בצבע מפלטת צבעים אלא בדיו ייחודי, מבוסס מים המוזן בתוך מדפסת ייחודית בפורמט רחב.

הדיו, נצמד לסיבי הבד וננעל עליהם, כך שהתמונה מקבלת גוון חי, עמוק ומלא צבע.  שכבת גימור מיוחדת המיושמת עליו מקנה לו עוד מימד יוצא דופן ובנוסף, מסייעת לצבע להישאר נעול על הסיבים ולא לדהות ולהיעלם ממנו. כך פני התמונה נראים כחדשים גם לאחר זמן רב מאוד. הבד עצמו ניתן למתיחה וזו תכונה חשובה ביותר, שכן בעת המתיחה אל גבולות המסגרת, מתקבעת התמונה בצורתה הנכונה ולא יהיו בה קמטים או עיוותים.

רזולוציה וגודל

הדפסה על קנבס השוואת מחירים צריכה להביא בחשבון גם את הגדלים השונים של ההדפסה. תמונות על קנבס ניתן להדפיס גם בגדלי ענק והתוצאה אכן מרשימה במיוחד. באופן טבעי, כאשר אנחנו מדברים על הדפסה על קנבס השוואת מחירים עלינו לדעת שהדפסות ענק, בגלל הטכניקה הייחודית הנדרשת בהם, יעלו יותר. ברוב המקרים, בהדפסות גדולות מאוד, נזדקק ל"מריחה" של התמונה על כל הבד. זהו תהליך שכולל עבודה גרפית ותלוי ברמת האיכות והרזולוציות של התמונה. 

כדי לבדוק האם החברה בה אתם מתכוונים להדפיס את התמונה מעניקה לכם שירות זה וכמה, אם בכלל, תצטרכו לשלם אליו. כמו כן, האם ייקחו מכם כסף על תיקוני פגמים בתמונה או כל מיני שינויים, שתרצו לעשות כמו לשנות צבעים בתמונה, להוסיף כיתוב וכד'.

כל מה שתחליטו

העובדה כי אתם יכולים לשחק עם התמונות עצמם, הגדלים, צורות התמונות, המסגרות ועוד גורמת לכך שקיימים אופציות רבות ועל כן נדרשת הדפסה על קנבס השוואת מחירים. תופתעו לגלות, שעל אף שמחיר הדפסה על קנבס גבוה במעט מקנית תמונה בחנות, הרי שהפער אינו גבוה במיוחד וכבונוס, תקבלו תמונה ייחודית בעיצובכם ושיש רק לכם.

המחיר ההתחלתי של קנבסים קטנים יכול להתחיל מכ-30 ₪ וצפוי לגדול כל עוד תגדילו את מספר הסנטימטרים של התמונה. כך למשל קנבס של מטר על מטר יהיה סביב 150 ₪ וכד'. הדפסה על קנבס השוואת מחירים תאפשר לכם לבחור טוב יותר, עבור הדרישות שלכם.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.