הדפסה על קנבס 50*70

הדפסה על קנבס 50*70הדפסה על קנבס 50*70

חושבים על דרך מקורית לעצב את הדירה שלכם? תמונות וציורים על קנבס מוצעים לכולם במגוון רחב של חנויות מעצבים והדפסה בארץ. יש לציין, אמנם כל אחד יכול להרשות לעצמו להדפיס על קנבס, אבל לא כל מקום יציג לכם תוצאות מקצועיות אשר יבטיחו את איכות התמונה ואת העמידות שלה. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת על הדפסה על קנבס.

 

הדפסה על קנבס 50*70 – מה זה קנבס?

הדפסה על קנבס היא הדפסה על בד, ישנם סוגים שונים של בדים בעלי יתרון גדול של ספיגת הצבע ועמידותו לאורך זמן ממושך. הדפסה או צביעה על קנבס אינו דבר חדש כפי שרבים חושבים, למעשה מדובר על מנהג אשר קיים מהמאה ה-13, אך כמובן שכיום ההדפסה הינה משודרגת יותר ובעלת יתרונות רבים. בד הקנבס הפך לשימושי עבור ציירים וצלמים אשר רוצים להביע את האומנות שלהם. תמונות הקנבס מגיעות בגדלים שונים, ההדפסה הינה מתוחה והתמונות חדות, את בד הקנבס עוטפת מסגרת עץ בדרך כלל. כיום ניתן לראות בתים רבים אשר משתמשים בבד זה בכדי לעצב את הבית.

תהליך הדפסה על קנבס הינו תהליך מהיר ופשוט, ניתן לבחור בהדפסה של תמונות של קרוביכם, ניתן לבחור בתמונות קיימות וציורים קיימים על בד הקנבס. כיום תוכלו להגיע לחנות ומעצבים שונים ובמקום ידפיסו לכם תמונה לבחירתכם על קנבס. יש לציין כי מקום מקצועי ידע להתאים את איכות התמונה לגודל התמונה, ובמקרה בו אין התאמה מבחינת רזולוציה ידע בעל המקצוע לנתב את בחירת הלקוח בהתאם.

 

הדפסה על קנבס 50*70 – מה זה קאפה?

מנגד יש לנו הדפסה על קאפה, הדפסה לא פחות פופולרית אשר מתאימה לתנאים שונים. קאפה הינו חומר קשיח יותר, קלקר דחוס. הדפסות על קאפה מגיעים בעובי שונה. גם כאן הבחירה ניתנת לבחירתו של הלקוח בבחירת התמונה. מראה הקאפה גם הוא יוקרתי וחד, אך כאן אין דרישה למסגרת כלשהי בשל קשיחות החומר. יש לציין כי השימוש בקאפה לאו דווקא יקר יותר ומתאים יותר למקומות חיצוניים.

 

הדפסה על קנבס 50*70 – מה ההבדל בין קאפה לקנבס?

ההבדל בא לידי ביטוי באופן ההדפסה. ההבדל הוא שקנבס מודפס בעזרת דיו ישירות על הבד, ואילו הדפסה על קאפה הינה על נייר ורק לאחר מכן הנייר מודבק על קאפה. לכן, הדפסה על קאפה תראה יותר מלאכותית, ואילו הדפסה על קנבס תהיה חדה כאשר מדובר על מקום מקצועי. כמו כן, יש לציין כי מראה הקנבס יהיה מחוספס, ואילו הקאפה מעניקה מראה חלק המאופיין עם נייר סטנדרטי. 

כמו כן, ההבדל בא לידי ביטוי מבחינת המחירים, הדפסה על קנבס נחשבת ליוקרתית יותר מכיוון שהקנבס בעל אורך חיים ממושך, מעוצב בצורה מהודרת, ומעניק לנו מגוון רחב של גדלים ועיצובים. קנבס הוא הבחירה של אמנים רבים אשר רוצים להביא לידי ביטוי את היצירות שלהם.

הדפסה על קנבס 50*70 – מחירון

מחירי הדפסה על קנבס משתנים בהתאם לכמה פרמטרים, האחד הוא האם מדובר על ציור מקורי או שמא מדובר על תמונה אשר אתם בחרתם מהגלריה שלכם. מלבד לכך, עוד פרמטר אשר משפיע על מחיר ההדפסה הוא גודל התמונה. המחירים כמובן משתנים בהתאם למקום בו אתם בוחרים להדפיס, לפניכם ממוצע המחירים:

 

הדפסה על קנבס 30*20 – המחיר נע בסביבות 130 ש"ח

הדפסה על קנבס 30*30 – המחיר נע בסביבות 150 ש"ח

הדפסה על קנבס  40*30 – המחיר נע בסביבות 170 ש"ח

הדפסה על קנבס 60*40 – המחיר נע בסביבות 210 ש"ח

הדפסה על קנבס 50*70 – המחיר נע בסביבות 230 ש"ח

 

הדפסה על קנבס 50*70 – חברה מקצועית

הדפסה על קנבס יכולה להיות מאוד מטלטלת, ללא בחירה בחברה מקצועית איכות התמונה יכולה להיפגע. הסיבה לכך היא שקנבס הוא בד מחוספס בסופו של דבר, וכדי להבטיח את איכות התמונה עליכם לבחור במקום מקצועי אשר החספוס של הבד אינו גורע מאיכות התמונה. כמו כן, כפי שציינו חברה מקצועית תדאג לתאם את איכות התמונה אותה הצגתם לה בהתאם לגודל ההדפסה. בעזרת חברה מקצועית תוכלו להבטיח תמונה איכותית על קנבס אשר תישמר לזמן ארוך.

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.