ריסוס נגד יתושים ריסוס לבית פרטי

הדברת יתושים בבית פרטי

בעיית היתושים היא בעיה נפוצה בארץ, אך אנשים רבים לא יודעים כי אפשר לפתור אותה בקלות,

כיום יש חברות הדברה כמו חברת מרכז ההדברה הישראלי שמתמחות בהדברת יתושים, ובדרך הקלה והמהירה ביותר יפתרו לכם את הבעיה שמטרידה אתכם ועוד הרבה אנשים.

כשמדובר בהדברת יתושים היא חייבת להיות יסודית מכיוון והיתוש הוא חיה מעופפת לכן המדביר צריך למצוא את נקודת הקינון ולבצע בה ריסוס כדי לפתור את הבעיה מהשורש. 

בדרך כלל נקודות הקינון יהיו במקורות מים עומדים כמו שלוליות מים מן המזגן, מי ביוב בריכות ואפילו מים שנשארו מניקיון החצר שעשיתם, אך הריסוס לא מתבצע רק בנקודות אלה אלה גם בחלונות ובדלתות הבית כדי באמת להבטיח שהבעיה לא תחזור.

 

איך לדאוג כי הבעיה לא תחזור בכמה צעדים

דבר ראשון יש ליבש את כל מקורות המים בביתכם הם עלולים להיות מקורות הקינון הבאים, ולאטום את חלונות הבית ברשת מיוחדת כנגד חרקים כדי למנוע כניסה שלהם הביתה, כשמדובר בעקיצת יתוש זה דבר לא נעים אז במידה וכן יכנס יתוש בדרך כזו או אחרת לבית רצוי להשתמש ריסוס נגד יתושים אשר ירחיק אותם וימנע עקיצות יתוש, עוד שיטה שהרבה לא יודעים היא בעזרת ריח הציטרונלה מספיק לערבב שמן ציטירונלה עם מים או להדליק נר ציטרונלה וזה ירחיק את היתושים מחדרי ביתכם, כל שיטות אלו הם שיטות זמניות אך במידה ואתם רוצים להיפטר באמת מן המטרד האיום הזה הדברה היא הפתרון בשבילכם.

אז כמה יעלה כל הסיפור ואיך לבחור חברת הדברה?

היום רוב המדבירים מתעסקים בין השאר בהדבקת יתושים בבתים, כדי למצוא את המדביר בשבילכם כדי קודם כל לוודא לכל מקרה שהמדביר הוא בעל ניסיון מוכח בהדברת יתושים.

ורישיון לשימוש בחומרי ההדברה ממשרד איכות הסביבה מכיוון ומדובר פה בחומרים רעילים, כדאי להסתכל גם על משך האחריות שתינתן לכם בעת ההדברה במידה והבעיה תחזור.

כיום המחירים בשוק הדברת לבית פרטי הם 250-600 לכל היותר.

(במידה ומקור הבעיה היא במקור מים מחוץ לביתכם כל מדביר קיים ידאג ליצור קשר עם העירייה אשר אמורה לטפל בבעיות מסוג זה).

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.