הדפסת אלבום תמונות דיגיטלי עם pic

באם הנכם מעוניינים במתנה מרגשת לבן משפחה קרוב, חבר או חברה טובים ואף לכם עצמכם – מומלץ מאוד להזמין אלבום תמונות דיגיטלי מודפס. אלבום תמונות דיגיטלי הינה אחת ההשקעות הטובות ביותר שתוכלו לעשות. האלבום ירכז זיכרונות מרגעים מרגשים ושמחים וילווה אתכם לאורך השנים. 

צילום לוח שנה

מהו אלבום תמונות דיגיטלי?

אלבום תמונות דיגיטלי הינו אלבום פיסי המורכב מתמונות דיגיטליות שהודפסו מן המחשב אל דפי האלבום עצמו. ההבדל העיקרי בין אלבום תמונות דיגיטלי, לאלבום תמונות מהסגנון הישן הוא שבעיצוב אלבום תמונות כמו של פעם, יש צורך להגיע לחנות צילום ולפתח את התמונות מהפילם ולאחר מכן להדפיסם ולעצבם באלבום התמונות. 

האלבום הדיגיטלי יכול להיות מעוצב על ידי כל אדם, חובבן ומקצוען כאחד, באמצעות מחשב ביתי וכן באמצעות מכשיר סלולרי חכם. 

את האלבום ניתן לעצב באמצעות רקע מותאם, גרפיקה, איורים ומסגרות ושלוח להדפסה – מבלי לצאת מהבית!

למי מיועד אלבום דיגיטלי?

האלבום הדיגיטלי מיועד לאנשים אשר מעוניינים לתעד זיכרונות מרגשים ולהתנסות בעיצוב אלבום באופן פשוט, מהיר וקל. ניתן להזמין אלבום תמונות דיגיטלי לכל אירוע- ימי הולדת, ימי נישואין, בת או בר מצווה, ברית מילה או בריתות ועוד. 

סוגי אלבומים דיגיטליים

  • אלבום הריון- אלבום הריון נועד לתעד את תשעת החודשים המרגשים בחייכם בהם האישה היקרה שלכם יוצרת חיים בתוך גופה. במהלך ההריון, הגוף משתנה מידי יום ביומו ובאים תתעדו את עצמכן בתקופה זו, תוכלו לשים לב לשינויים המשמעותיים. השקיעו בתיעוד כיוון שזמן יקר זה, חולף ולא חוזר! לאחר הלידה, לכשתרגישו פנויים לכך ערכו אלבום תמונות דיגיטלי והדפיסו אותו. מדובר במזכרת שתלווה אתכם לאורך שנים רבות וסביר להניח שתהנו ושתתרגשו לעיין באלבום תמיד. 
  • אלבום המתעד את השנה הראשונה של ילדיכם- השנה הראשונה של ילדיכם נחשבת לאחת השנים המשמעותיות בחייכם. הרך הנולד מתפתח בקצב מסחרר. מעובר קטנטן שזה עתה יצא לאויר העולם, הוא מתחיל לחייך ולצחוק צחוק מתגלגל, אוכל מזון מוצק, זוחל, עומד ויתנסה בצעדים ראשונים. תעדו כל רגע! מדובר במתנה גם עבור עצמכם וגם כמובן עבור בנכם או בתכם שיהנו להתבונן באלבום לאורך חייהם.  
  • אלבום לעבודת שורשים – במדינת ישראל, עם חגיגות בר או בת מצווה, נפוץ לקיים טקס מתמשך שמערב את כל בני המשפחה. עבודה על ספר השורשים סוחפת את כל בני הבית אל תוך מסע שעוסק בהיסטוריה, דורותיה של המשפחה. עבודת השורשים מעוררת זיכרונות וסיפורים נשכחים אשר מעוררים התרגשות רבה בקרב כל בני המשפחה. תוכלו למצוא ערכות נושא ייחודיות לעבודת שורשים ועיצובים יפיפיים באמצעותם יצא לכם האלבום המושלם. 
  • אלבום משפחתי- דמיינו שבכל עת במהלך חייכם, תוכלו ליהנות מספר זיכרונות בו תמצאו תיעוד של רגעים משפחתיים משמחים, מצחיקים ומלאי אהבה. בכל עת, תוכלו לפתוח את האלבום ולהתרפק על זיכרונות עבר שימלאו את ליבכם בחום ובאהבה. תוכלו להעניק את האלבום לאדם קרוב ואהוב במתנה, וכן, תוכלו להכין אלבום משפחתי לכם עצמכם. 
  • תיק עבודות- תיקי עבודות שכוללים את היצירות שלכם הינם משמעותיים ביותר ויסייעו לכם להתקדם ולפתח את האמנות שלכם. תיק עבודות חייב להיראות מרשים, מושקע וברמת גימור גבוהה כיוון שהוא זה שייצג אתכם – תיק העבודות הוא "הפנים" של האמן. לאור זאת, מומלץ מאוד להשקיע בתיק עבודות כאלבום דיגיטלי ברמה גבוהה מאוד – שישמר כפי שהוא לאורך זמן. 
  • ספר זיכרונות- בעולם המערבי, מרבית האנשים צוברים תמונות רבות מטיולים, ממפגשים עם בני משפחה וחברים טובים, מאירועים משמעותיים ועוד. את כל אלו תוכלו לאגד אל תוך ספר זיכרונות מרגש שילווה אתכם לעד. 
  • אלבום אירועים חגיגיים- אלבומים לאירועים חגיגיים סביב אירועים ספציפיים כמו חתונות, בר או בת מצווה, ברית או בריתות, הצעות נישואין, ימי נישואין ועוד, יסייעו לכם לנצור בלבכם זכרונות מימים מרגשים במיוחד. תוכלו לבחור באלבום דיגיטלי שיסייע לכם לרכז ולשמור את התמונות המוצלחות ביותר. 

שאלות נפוצות ותשובות

  1. עד כמה משמעותי לבחור תמונות באיכות גבוהה להדפסת אלבום דיגיטלי?

איכות התמונות שתבחרו ישפיעו על האופן בו ייראו לאחר הדפסתן על גבי האלבום. הקפידו לבחור תמונות באיכות גבוהה, ושימו לב- באם התמונה צפויה להיות מודפסת בגדול, הקפידו לבחור תמונה שהרזולוציה שלה טובה יותר. 

  1. באילו קבצי תמונות ניתן להשתמש על מנת לערוך אלבום?

תוכלו להשתמש בפורמטים הנפוצים כגון: JPEG, JPG, PNG, GIF, TIF,  BMP. כמובן שניתן להמיר את הקבצים בהנחה והם שמורים ביישום שלא ניתן להשתמש בו. 

  1. האם התמונות המודפסות יהיו באותם הצבעים של התמונות שרואים על המסך?

קשה להתחייב על כך כיוון שמסכי מחשב שאינם מכוונים ומכויילים עלולים להציג את התמונות באופן שונה. לעיתים התמונות יוצאות מעט כהות יותר מאיך שנראות במסך המחשב. 

  1. האם מידות נתמונות ישתנו בהדפסה?

מידות התמונות אינן מתאימות בהכרח ליחס של מצלמות הסמארטפון, ולכן יתכן שיהיה צורך בחיתוך התמונה בהתאם לחיתוך שאתם בחרתם בעריכת האלבום. תוכלו למצוא אפשרויות שונות לחיתוך תמונות. מרבית הסמארטפונים מצלמים בפרופורציה של 4:3, אך יחד עם זאת, מרבית ההדפסות מותאמות לפרופורציה של 3:2, שהינה הנפוצה למצלמות מקצועיות. 

  1. באילו סוגי ניירות הנכם משתמשים להדפסת התמונות?

ההדפסות מתבצעות על נייר פוטו איכותי המוגן מנזקי הסביבה. 

  1. האם ניתן לשנות את גודל התמונות לאחר שליחת ההזמנה? 

במידה וההזמנה טרם נשלחה, ניתן לשנות את גודל התמונות. באם נשלחה ההזמנה לביצוע, יתכן וההזמנה כבר החלה בהכנה ואז השינוי לא יתאפשר. 

  1. אילו סוגי דפים וכריכות תוכלו לבחור לאלבום הדיגיטלי?

תוכלו לבחור כריכות ודפים מתוך מגוון אותו תוכלו למצוא בקטלוג החברה. תוכלו לבחור עובי דפים וכריכות; חומרי גלם שונים וכן גדלים אשר יתאימו לאלבום אותו תרצו לבנות. 

טיפים לבחירת אלבום דיגיטלי

  • הקפידו לעיין ולקרוא בקפידה ביקורות והמלצות אודות החברה – בקשו לראות תיק עבודות ושימו לב לותק ולנסיון שהחברה מציעה. 
  • ערכו השוואת מחירים – הקפידו לוודא שאין מדובר במחיר זול באופן חריג כיון שאז יתכן כי התוצר שתקבלו יראה בהתאם. יחד עם זאת, שימו לב כי המחיר שמוצע לכם עבור אלבום התמונות הדיגיטלי הינו ממוצע יחסית ולא יקר במיוחד. 
  • באם הינכם מודאגים או תשארו עם שאלות לאחר עיון באתר האינטרנט של החברה, צרו עימם קשר טלפוני והתרשמו מניצג\ה המשוחח עמכם. השיחה אמורה להיות נעימה וכן, הינכם אמורים לקבל תשובות מקצועיות לכל השאלות שלכם. 

אודות חברת PIC

חברת PIC הינה חברה בעלת ניסיון וידע רב בתחום הדיגיטל והעיצוב. החברה מספקת פיתרונות לעסקים ולאנשים פרטים שברצונם לבצע הזמנה של אלבום תמונות דיגיטלי – מהמושקעים שתמצאו בשוק! חברת PIC מאמינה כי שירות לקוחות איכותי וצוות מומחים מן השורה הראשונה – יגרמו לכל לקוח שיבחר בעבודה משותפת –להתאהב. 

החברה מציעה לכל אדם לערוך בעצמו אלבום תמונות דיגיטלי – מגוון עצום של תבניות מעוצבות וגראפיקה ייחודית אותה תוכלו למצוא בקלות. המהירות והנוחות בה תוכלו להתנסות בהפקת אלבום מרשים הינה יוצאת דופן. 

לסיכום, חברת PIC מציעה לכם מגוון חבילות אטראקטיביות לאלבום תמונות מושלם עבורכם!

למידע נוסף ולבצוע הזמנות השאירו פרטי התקשרות ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי.

"PIC" – לאלבום תמונות מושלם

יכול לעניין אותך גם: הכנת לוח שנה – מדריך

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.