המדריך המלא להכנת לוח שנה ב-2021

אתם מחפשים את המתנה הכי יפה שיש לקראת ראש השנה? בכל פעם מחדש ההורים מזמינים אתכם לארוחת החג המיוחדת ואתם לא יודעים מה לקנות להם? אם כך, אין ספק שהשנה אתם יכולים לחשוב בצורה מקורית, אחרת ויצירתית: הכנת לוח שנה מרגש ומשמח, אז למה אתם מחכים? 

מה זה אומר בפועל הכנת לוח שנה? 

כאשר מדברים על הכנת לוח שנה בעידן המודרני מדברים למעשה על משהו שאתם יכולים לעשות אפילו בלי לצאת מהבית. ראשית, צאו מנקודת הנחה שאתם יכולים לבחור את התמונות שאתם משלבים בלוח השנה ושנית, אתם יכולים לעשות זאת בנוחות. אם מדובר על מתנה שאתם רוצים לתת להורים לכבוד החג, כמובן שבחירת תמונות משפחתיות ללוח השנה יכולות להתאים. נולד לכם השנה תינוק ולא הפסקתם לצלם אותו? תוכלו לבחור את התמונות הכי יפות ואותן לשלב בלוח השנה. הייתם במקרה בטיול משפחתי מרגשת בחו"ל? למה שלא תיקחו את התמונות הכי מוצלחות שיש מהטיול ופשוט תהפכו אותן ללוח שנה שנעים להביט בו? אתם יושבים לכם מול המחשב, מעלים את התמונות אחת אחרי השנייה, מסדרים אותן בהתאם לחודשים ושולחים להדפסה. אין משהו נוח מזה והאמת היא, שכל אדם שיקבל מכם מתנה כזאת יתרגש מכך מאוד. 

צילום והדפסת תמונות

לוח שנה שמתאים לא רק להורים 

אם מה שאתם מחפשים זו למעשה מתנה לעובדים שלכם, לחברים הכי טובים או לכל אדם אחר, כדאי שתדעו שלוחות שנה אפשר לעצב בכל דרך שתרצו. אם, לדוגמה, אתם מרגישים את הצורך לגבש את צוות העובדים ולהזכיר לכולם את החוויות האחרות שעברתם ביחד למרות השנה המאתגרת והמורכבת שכולנו עברנו, תוכלו לעשות זאת בעזרת לוח שנה. אם, לדוגמה, הייתם בכמה ימי פעילות עם העובדים ויש לכם תמונות מקסימות מאותם האירועים, תוכלו כמובן לשלב אותן בלוח השנה. הכנת לוח שנה זו בחירה נהדרת לכל אחד, כי בסופו של דבר, למרות שיש לנו טלפונים מאוד משוכללים ואנחנו עושים בהם שימוש אינסופי, לכל אחד מאתנו יש גם לוח שנה שמונח על השולחן. לכן, אם אפשר להפוך את לוח השנה הזה להרבה יותר אישי ומרגש, למה שלא תעשו זאת? 

מה עושים אם רוצים לקבל עזרה בעיצוב לוח השנה? 

כשמדברים על הכנת לוח שנה מדברים אומנם על משימה שאפשר לעשות לבד מול המחשב, אך מצד שני, לא אחת קורה שאנשים מעט הולכים לאיבוד. איך באמת לסדר את התמונות כך שהתוצאה תהיה יפה? והאם לא כדאי יהיה לשלב עוד כמה עמודים שיכללו רק תמונות, בלי תאריכים? לכל אחד מאתנו יכולות להיות העדפות שונות והאמת היא, שאם אתם לא יודעים איך לעצב את לוח השנה המושלם שלכם, אתם לא לבד. תוכלו במקרה כזה להיעזר במומחים של חברת PIC, אז למה לחשוש? התקשרו, דברו איתם בצ'אט או בכל דרך אחרת ותראו שתקבלו את כל הטיפים הכי חשובים שיש ליצירת לוח שנה שנעים יהיה להביט בו. 

ראו גם: אלבום תמונות דיגיטלי

כמה זמן לוקח להכין לוח שנה? 

נדמה לכם שהכנת לוח שנה בעיצוב אישי זו הולכת להיות משימה מורכבת? לא בטוחים מאיפה להתחיל ואיך לעשות את הדברים? האמת היא, שהכול תלוי בכם. רוב האנשים מעידים על כך שהדבר המורכב באמת הוא לבחור את התמונות, כי ברגע שבוחרים את התמונות הנכונות, הכול כבר פשוט יותר. מבחינת חברת PIC, אתם יכולים להיות בטוחים שמהרגע שבו תשלחו את ההזמנה שלכם, מהר מאוד לוח השנה יהיה מוכן. כדאי לדעת שאתם יכולים גם להזמין כמויות גדולות של לוחות שנה, כך שאם אתם מחפשים מתנה מצחיקה ויפה לעובדים שלכם, זה גם אפשרי. הדבר היחיד שכדאי לזכור, זה שלקראת ראש השנה כולם מזמינים לוחות שנה וזה אומר שעלול להיות קצת עומס. לכן, אם אתם יכולים להזמין את לוחות השנה הדרושים לכם כבר שבועות מראש, זה עדיף, כי כך לא תגיעו למצב שחלילה המוצר יגיע אליכם באיחור. 

האם אפשר לבחור את גודל לוח השנה? 

כמובן שכאשר מדברים על הכנת לוח שנה מדברים על אינספור החלטות שתוכלו לקבל בדרך. לדוגמה, תוכלו לבחור את גודל לוח השנה, כי לכל אחד יכולה להיות העדפה אישית גם במובן הזה. האם אתם רוצים לוח שנה כמה שיותר גדול? או שאולי בסך הכול אתם רוצים לוח שנה קטן שניתן יהיה להעמיד על השולחן? בדקו את האפשרויות השונות ותראו מה יכול להתאים לכם יותר. מה שבטוח זה שגם אם אתם מזמינים שלושה לוחות שנה זהים, תוכלו לבחור כל אחד בגודל אחר. בצורה כזאת תוכלו להתאים בקלות את לוח השנה לאדם שיקבל אותו מכם, כך שאין סיבה לחשוש. 

על איזה נייר מודפס לוח השנה? 

מטרידה אתכם השאלה האם מדובר על לוח שנה איכותי או לא? אתם לא רוצים לקנות מוצר שייהרס עוד לפני שמסתיימת השנה? אנחנו לגמרי יכולים להבין אתכם. למעשה, זו עוד סיבה נהדרת שבגללה כדאי לכם לבצע את הכנת לוח השנה שלכם ישירות בחברת PIC, כי אם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שכאן תיהנו מהמוצרים הכי איכותיים שיש. זה לא משנה אם אתם רוצים להזמין לוח שנה מאוד גדול או שאתם מעדיפים משהו קטן וצנוע יותר, כי בכל מקרה הוא יודפס על מוצר איכותי. בנוסף לכל אלה, גם ההדפסה עצמה תתבצע בצורה איכותית וטובה ולכן זו עוד סיבה שבגללה כדאי לבחור דווקא בחברת PIC. למעשה, אם תעשו חיפוש מהיר, אתם תראו שיש הרבה מאוד בתי דפוס שמציעים לכם להזמין שירותים שונים של הדפסות. זה לא משנה אם מדובר על הכנת לוח שנה, הדפסת לוח שנה או על הדפסה של כל מוצר אחר, כי בכל מקרה לא בכל מקום תיהנו מהטוב ביותר. לעומת זאת, אם תפנו אל חברת PIC, תוכלו להיות בטוחים לא רק בעובדה שהתוצאה הסופית תיראה יפה, אלא גם באיכות של המוצר שיגיע אליכם. כאשר לוחות שנה מודפסים בצורה מקצועית, במהירות וביעילות, התוצאה מקסימה ולכן זה לא מפתיע שבכל שנה הלקוחות חוזרים שוב ושוב להכנת לוחות שנה חדשים. 

מתנה מקסימה לשנה החדשה במחיר חלומי 

אתם רוצים לשמח את ההורים, את העובדים או את החברים שלכם עם מתנה מיוחדת לראש השנה אבל לא ממש מתחשק לכם להוציא על זה יותר מידי כסף? אנחנו יכולים להבין אתכם. כולנו עברנו תקופה לא פשוטה לאחרונה ולכן ברור שנרצה אומנם לציין את ראש השנה, אך נעדיף לעשות זאת מבלי לשלם על כך יותר מידי. לכן כדאי שתדעו שגם במובן הזה חברת PIC היא כתובת נהדרת שכדאי לקחת בחשבון. זה לא משנה אם תזמינו שירות של הכנת לוח שנה או שתרצו כל מוצר מודפס אחר. מה שבטוח זה שכאן הצעת המחיר שתקבלו תמיד תהיה נוחה. אין סיבה לשלם פי שניים אצל המתחרים, אז למה שלא תכינו עוד היום את לוח השנה הכי יפה ומרגש שיש? האתר נוח לתפעול והכול מאוד אינטואיטיבי, כך שאתם תמצאו את עצמכם גם נהנים מתהליך היצירה.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.