הדפסת אלבום תמונות – מתנה נהדרת ליום ההולדת!

מכירים את זה שבכל שנה עליכם לשאול: "אז מה תרצה לקבל השנה כמתנת יום הולדת?". השאלה הזו מעט לא נוחה לכם, ובעיקר מביכה את מי שנשאל. לשמחתכם, ישנן מתנות שהצלחתן ודאית – מתנות שאינם צריכים לתהות אם יאהבו אותן או לא, שכן כל אחד ייהנה מהן, יתרגש מהן וישמח לקבלן. דווקא ב-2022, כשאנשים מצלמים בכל יום עשרות (אם לא מאות) תמונות בסמרטפון, ערכם של אלבומי התמונות המודפסים, עולה. אז מה דעתכם על הענקת המתנה הפוטוגנית ביותר?

מה הופך את אלבומי התמונות למתנה מנצחת?

האם אתם יכולים לחשוב על מתנה אחת שמתאימה גם לילדה בת 12, גם לחייל משוחרר בן 21, לסטודנטית בת 25 ואפילו לסבתא שחוגגת 70? יתכן שלא, אך אנחנו כן: אלבומי תמונות מודפסים! מעטות המתנות שיכולות להתאים לכל אחד ובכל תקופה בחיים, אך אלבום תמונות מודפס הוא ההוכחה שיש מתנה כזו! אז איך הפכו אלבומי התמונות למתנה שכולם אוהבים להעניק ולקבל? וגם, האם כדאי לשלב ברעיון הנפלא הזה גם דברי ברכה?

  • תמונות מנציחות רגעים יפים, ואין אדם שלא נהנה להעלות זיכרונות מול תמונות מתקופות שונות בחיים. בשונה ממתנות אחרות שתוחלת החיים שלהן מוגבלת, אלבום התמונות אינו מתכלה! האלבום שתעניקו לחבר או בן משפחה לכבוד יום ההולדת, ימשיך לשמח אותו גם בימי ההולדת הבאים עד 120.
  • כשאתם רוצים להעניק מתנה WOW במחיר SUPER WOW, בחרו באלבום תמונות מודפס. פעמים רבות ישנה נטייה לעשות קישור ישיר בין מחיר המתנה לאיכותה וערכה, אך לא במקרה הזה: אלבומי התמונות מוצעים בעלות נוחה, ואת האפקט המרגש שהם יוצרים אי אפשר באמת לתאר במילים.
  • וכן, ישנו יתרון נוסף שלא בהכרח חשבתם עליו: הדפסת התמונות באלבום היא סוג של גיבוי לתמונות המאוחסנות במכשירים החכמים/מחשבים. שלא כמו המידע בטלפונים ובמחשבים שעלול להימחק בכל רגע נתון, התמונות שבאלבום יישארו בו לנצח!

היתרונות של אלבום תמונות מודפס

מתלבטים אם לפתח תמונות או ללכת על אלבום דיגיטלי מודפס? רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, הרשו לנו להציג בפניכם את היתרונות הבולטים של הדפסת אלבום תמונות:

  • אלבומי התמונות עושים קאמבק ומעניקים חוויה בטעם של "פעם" (והרי מי לא אוהב לעתים להתעטף בקצת נוסטלגיה מתקתקה?)
  • מאחר שהאלבום מופק כיחידה אחת מודפסת (מעין ספר תמונות), תמונות לא יכולות להיאבד או להתקמט
  • עיצוב האלבום גמיש ומאפשר לכם לשלב תמונות בגדלים שונים, מגוון מסגרות ואפילו לבחור בין צבעוני / שחור-לבן
  • באפשרותכם להעשיר את האלבום במגוון אלמנטים ורקעים עיצוביים שונים. מכאן, שתוכלו לעצב ולהפיק אלבום בעיצוב ייחודי-מקורי
  • ואם אתם צריכים סיבה נוספת, דעו כי את האלבום המודפס תוכלו לעצב לגמרי לבד! מכאן שאתם לא רק מעניקים מתנה, אלא ממש יוצרים אותה מאפס ויוצקים לתוכה טאץ' אישי וערך מוסף.

אז למה אתם מחכים? איסוף התמונות לאלבום מתחיל עכשיו!

באנר pic
קורס עיצוב גרפי
7 הטיפים הטובים ביותר לבחירת קורס עיצוב גרפי הטוב ביותר לקריירה שלך

חושבים לפתח את הקריירה שלכם ולהפוך למעצבים מבוקשים? אם זה הכיוון שלכם, יש מגוון קורסי עיצוב גרפי שיעזרו לקדם אתכם בכיוון הנכון. אבל איך תדעו באיזה קורס לבחור? ריכזנו עבורכם טיפים מנצחים לבחירת מסלול לימודים שיקדם אתכם!

המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.