הדפסת מדבקות בבית – כל אחד יכול

יש המון קסם למדבקות, וזו הסיבה שהן כל כך תופסות ילדים ומבוגרים כאחד. הן מתאימות לעבודות יצירה, לקישוטים, לאריזת מתנות והן מעולות לשימושים פרטיים ועסקיים. אם עד היום הייתם קונים מדבקות בחנות, או פונים לבית דפוס כאשר רציתם לעצב מדבקות בהתאמה אישית, תשמחו לגלות שיש לכם את האפשרות לעצב ולהדפיס מדבקות בעצמכם, בנוחות ובקלות של הבית.

 

הדפסת מדבקות בבית – איך מתחילים?

מתחילים עם הציוד הנדרש שהוא מדפסת ביתית, דפי מדבקות למדפסת שאפשר להדפיס עליהם, מספריים ופורמט גרפיקה למדבקות.

לאחר שיש לנו את כל הציוד הדרוש, נוכל להתחיל לייצר מדבקות בכמה צעדים פשוטים:

  • הורדת קובץ המדבקות להדפסה – ברחבי הרשת ישנם קבצים שונים של עיצובים למדבקות בגדלים שונים, כך שתוכלו ליצור סוגים שונים של מדבקות בכמויות לבחירתכם. בנוסף, אתם יכולים גם ליצור עיצוב של דף המדבקות בעצמכם, על ידי חיפוש תמונות ברשת והעתקן לקובץ וורד.
  • הדפסה – אחרי שהחלטתם על עיצוב תוכלו להדפיס אותו על דפי המדבקות שלכם. כדי להבטיח שהגודל יתיישב בול, לפני שאתם מדפיסים, השתמשו בפונקציה של "הצג לפני הדפסה" כדי לראות שהעיצוב מתאים לגודל המדבקה. לבסוף מכניסים את דפי המדבקות למדפסת, תוך שמוודאים שהדפסה תצא על הצד של המדבקה. כמו כן יש לבדוק שמדפיסים באיכות גבוהה.
  • גזירה – אחרי שמדפיסים את כל המדבקות אפשר לבחור את שיטת החיתוך שאתם מעדיפים. אם אין לכם מכונת חיתוך, תוכלו פשוט להשתמש במספריים. מה שיכול להקל עליכם הוא להשתמש בדפי מדבקות ייעודיים בהתאמה לכמות המדבקות, כלומר במקום להדפיס על דף מדבקה A4 גדול, הדפיסו על דף שמחולק לכמות המדבקות שתרצו מראש.
  • הדבקה – השלב האחרון והסופי הוא הדבקת המדבקות בכל דרך שתרצו. תוכלו לקשט באמצעות המדבקות יומן אישי, אפשר לתת אותן לילדים לעבודות יצירה, תוכלו לעצב מדבקות לעסק, למארזים מיוחדים, לניירות עטיפה ולכל מטרה. התהליך כל כך פשוט וקל שאנו בטוחים שתחזרו עליו שוב ושוב.

 

היכן קונים דפי מדבקות?

באתר גלילון ניתן למצוא דפי מדבקות למדפסת בגדלים שונים אשר בעזרתם תוכלו להדפיס בבית מדבקות בקלות. המדבקות מתאימות גם למדפסת לייזר וגם למדפסת הזרקת דיו, והן בגודל A4 סטנדרטי למדפסות.

מה שנפלא באתר גלילון הוא שיש לכם מגוון גדול של אפשרויות, כך שתוכלו לקנות דפי מדבקות בגדלים ומידות שונות, החל בכמות של מדבקה אחת בדף ועד ל- 72. יתרון נוסף הוא שמדובר באתר שמתמחה במדבקות, מיליוני מדבקות יוצאות ממכונות הדפוס המשוכללות והחדישות של המפעל מדי יום, ולכן יכול לספק לכם מוצר איכותי מהשורה הראשונה.

אז אין שום סיבה שלא תדפיסו את המדבקות שלכם בבית, ללא פערי תיווך, זמן המתנה ארוך או התעסקות. תוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכם, בזמן הנוח לכם ביותר ולהתפלא מעד כמה שהתהליך נוח ופשוט!

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.