טיפים חשובים לעיצוב כרטיסי ביקור

כרטיס ביקור הוא המקפצה שלכם ליצירת תקשורת ושיתופי פעולה אסטרטגיים. דמיינו לעצמכם שאתם בכנס או בפגישת עבודה ורוצים לשמור על קשר עם אותו לקוח פוטנציאלי או קולגה שזה עתה פגשתם. הדרך האפקטיבית ביותר היא למסור לו או לה כרטיס ביקור עם פרטי ההתקשרות עמכם. כרטיס ביקור שיציג וימתג אתכם נכון ויניע לפעולה – קביעת פגישה או עבודה משותפת.
למרבה השמחה, זירת כרטיסי הביקור לא מפסיקה להתחדש רעיונית, תוכנית ועיצובית כאשר כיום יחד עם הטכנולוגיה המתקדמת והחשיבה מחוץ לקופסה, יותר ויותר בעלי עסקים ובעלי תפקידים בארגונים שוקדים על כרטיסי ביקור מפתיעים, מרעננים ויצירתיים, כדי שיוכלו לבלוט מבין ערמת כרטיסי הביקור. 


כיצד מאפיינים, מעצבים ומדפיסים כרטיס ביקור אפקטיבי? טיפים חשובים בדרך לכרטיס מנצח.

עיצוב כרטיסי ביקור שיוצר רושם ראשוני מצוין
הצורניות של הכרטיס קובעת. החליטו מראש האם תרצו כרטיס המגיע במידות סטנדרטיות, למשל, מלבני או תרצו לפרוץ גבולות ולהדפיס כרטיס בצורניות גיאומטרית אחרת, אסימטרית או עם טוויסט כמו קצוות זיג זג.
מצד אחד, כרטיס בגודל לא שגרתי יתבלט על רקע יתר הכרטיסים הסטנדרטיים ומצד שני, חשוב שהוא ייכנס לכיס או לארנק, כך שמי שמקבל אותו יוכל לשמור אותו לאורך זמן.
אפשר לחשוב על צורניות שתתאים ותתכתב עם סוג ואופי העסק. לדוגמא – כרטיס בצורת בעל חיים לוטרינר או כרטיס בצורת עט לכתב תוכן.
מומלץ לשמור על אחידות או קשר ויזואלי בין העיצוב והגוונים של הכרטיס למיתוג של בית העסק אך לשמור על הדגשת הטקסט על גבי הרקע. למשל, ביצירת ניגוד בין רקע בהיר לטקסט כהה או רקע כהה וטקסט בהיר, על מנת שהמסר יעבור ויהיה קל וברור לקרוא את המלל שעל גבי הכרטיס. בהקשר הזה, שימו לב לסוג הפונט הנבחר ולגודל הגופן. החליטו איזה מידע לפרט על גבי הכרטיס כאשר השאלה הנשאלת היא: האם להדפיס מלל על צד אחד של הכרטיס או משני צדדיו והאם בצד אחד המלל יהיה בעברית ומהעבר השני, באנגלית או בצד אחד יהיה מעין טיזר דוגמת "מחפשים ייעוץ עסקי שייקח את העסק שלכם הכי רחוק שאפשר" ובעבר השני יהיה מידע על היועץ העסקי.

הפרטים החשובים שעושים הבדל
כך או כך, אל תשכחו להדפיס את הפרטים החיוניים להתקשרות ולפי סדר עדיפות. שם איש הקשר, כתובת מייל, טלפון נייד או שלוחה וטלפון במשרד וניתן להוסיף גם פרטים על הפרופילים המקצועיים ברשתות החברתיות וכמובן אמרה או משפט מפתח, סלוגן או ציטוט מעניין המזוהים עם הפעילות המקצועית שלכם.
החליטו איזה אייקון או סמל להוסיף לכרטיס הביקור כדי שישקף את העיסוק שלכם. למשל, אייקון של פטיש לעורך דין או אייקון של בודהה למדריך רוחני וכדומה. כדאי כמובן לבחור את הגוונים והמרקם והגימור של הכרטיס המודפס לפי סגנון העסק. עיצוב פורמלי לעסק שרוצה ליצור רושם אלגנטי, סולידי ואמין ועיצוב ססגוני, תוסס ונועז יותר לבית עסק אנרגטי, נמרץ וכדומה.
תוכלו גם להבליט ולשדרג את נראות הכרטיס על ידי גימור מבריק או מאט, להשתמש מראש בהדפסת הכרטיס בחומר מיוחד כמו חומר ממוחזר להדגשת העיסוק או הזיקה של העסק לאיכות הסביבה. כנ"ל ניתן להשתמש בחיתוך לייזר או בתבליטים מעניינים.
זכרו לבצע הגהה ולחשוב על כל פרט בתהליך אפיון, תכנון ועיצוב הכרטיס במיוחד אם בכוונתכם להדפיס כמות גדולה של כרטיסים ובחרו בית דפוס דיגיטלי מקצועי ומיומן כך שההדפסה תהיה כמה שיותר איכותית ומרשימה ואכן תוכלו לעשות שימוש בכרטיס הביקור.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.