איך מוודאים הדפסה איכותית על קנבס?

הדפסה על קנבס היא כיום  טכנולוגיה מוכרת ופופולארית מאוד. היא מאפשרת לכל אחד מאיתנו לקשט ולעטר את הבית שלו בתמונות איכותיות, ברמה גבוהה ובעיקר בתמונות שהן ייחודיות. אם זה תמונות של המשפחה, שעוברות מפורמט התמונות הקטנות במסגרת לקנבסים מרהיבים בגדלים שונים ואם זה תמונות טבע, נוף, אומנות מודרנית ועוד. כל מה שנרצה נוכל להדפיס על הקנבס.

אז יכולת טכנולוגית יש וגם אמצעי הצילום הולכים ומשתדרגים ומשתכללים, אפילו אלו שבטלפון הנייד ובכלל, תוכנות העריכה הגרפיות עושות קסמים. אך כיצד נוודא לחלוטין, שבסוף התהליך נקבל הדפסה איכותית על קנבס? הרי ישנם כל כך הרבה חברות המציעות שירותים שכאלו. אם כבר אנחנו משקיעים, כדאי שנקבל את הדבר האיכותי והיפה ביותר שחלמנו עליו. מומחי חברת PIC המתמחה בכל תחום הדפסה איכותית על קנבס, מביאים בפניכם מדריך מקוצר של הדברים שיסיעו לכם להרכיב את התמונה המנצחת.

הדפסה איכותית על קנבס

על איכות ורזולוציה

הבסיס להצלחת ההדפסה על הקנבס היא איכות התמונה. בין אם בחרתם להוריד תמונה מהאינטרנט ובין אם זו תמונה שצילמתם בעצמכם, במידה והתמונה לא איכותית ובעלת רזולוציה גבוהה, התוצר הסופי ייפגם. בנקודה זו חשוב להדגיש: מה שאתם רואים בפלאפון או במסך המחשב שלכם, אין בו כדי להעיד על איכות או גודל התמונה. שכן, אתם רואים את התמונה על גבי מסכים שהם קטנים בהרבה מהגודל של הקנבס שעליו תרצו להדפיס. לפיכך, התמונה שלכם, תצטרך להימתח כדי להגיע לגודל הרצוי. 

במידה והתמונה אינה ברזולוציה גבוהה, המתיחה תתחיל לפגום בה ולהשפיע על החדות בתוצאה הסופית. לכן באופן כללי, תמיד מומלץ להוריד תמונות מהאינטרנט בגודל של לפחות מאות פיקסלים וגם לצלם בנייד ברזולוציה גבוהה. ועדיין, אנחנו מבינים שאתם לא בהכרח מומחי צילום. ופה נכנסת לתמונה אמינות החברה בכל הנוגע לתהליך הדפסה איכותית על קנבס. 

אצלנו ב-PIC למשל, צוות מומחים יבדוק וינתח את התמונה, כך שנמשיך בתהליך רק אם התמונה באיכות מספיק טובה. לא נרצה שתתאכזבו מהתוצאה. ברשותנו גם מספר תוכנות וטכנולוגיות לעיבוד תמונה היכולות לפתור חלק מבעיות בנושא זה אך דבר זה, לצערנו לא תמיד אפשרי ולכן מראש, כדאי להקפיד על צילום באיכות גבוהה.

איכות הבד

כיום קיימים סוגים רבים מאוד של בדי קנבס ובאופן טבעי, חלקם איכותיים וחלקם פחות. הדבר הראשון, המשמש כמדד לאיכות הקנבס ושאותו נוכל גם לבדוק, הוא האם מדובר בקנבס מקורי העשוי 100% כותנה או שמא מדובר בקנבס העשוי גם מבד סינטטי. ההבדלים יכולים להיות דרמטיים, גם על איכות התמונה המודפסת והצבעוניות שלה, שכן בד קנבס איכותי ואמיתי, סופג טוב יותר את הדיו וגם על העמידות של התמונה. קנבס איכותי, יכול להחזיק שנים ארוכות יותר, בלי שהתמונה תפגע ובלי שבד הקנבס עצמו יתחיל להיקרע ברבות השנים.

איכות הדיו והמדפסת

ככל שהדיו יהיה איכותי יותר והוא יופק במדפסת בעלת סטנדרטים גבוהים יותר התוצאה תהיה יותר מושלמת. הדפסה איכותית על קנבס, נוצרת על ידי טכנולוגית התזת דיו שנעשית על ידי מדפסת מיוחדת הפועלת בפורמט פלוטר או בשם המוכר יותר "פורמט רחב".  כמובן, שישנם סוגים שונים של מדפסות ומותגים שונים והשאיפה שלנו היא להדפיס על המדפסות המתקדמות בעולם. 

זה קשור גם לדיו. מדפסות משוכללות יותר, פועלות עם יותר ראשי דיו ולכן גם יכולים להגיע לתתי גוונים וצבעים עשירים וטבעיים יותר ולתמונה איכותית יותר בסופו של דבר. ככלל, מומלץ שההדפסה תתבצע באמצעות דיו  פיגמנטי. זהו דיו המבוסס מים אשר נדבק וננעל על בד הקנבס ולכן נחשב לבעל  עמידות גבוהה, גם לאורך עשרות רבות של שנים, בלי שידהה או ייסדק.

המסגרת

הדפסה איכותית על קנבס היא לא סוף התהליך בדרכנו לתמונה המושלמת.  גם למסגרת עליה מותחים את בד הקנבס השפעה רבה על איכות ההדפסה. למרות שלכאורה נתקשה להבין את השפעת המסגרת על איכות התמונה, ולפעמים אפילו לא נראה את מסגרת העץ כלל- היא בעלת השפעה רבה. את בד התמונה מותחים על מסגרת העץ ומתיחה לא נכונה תביא לפגיעה בנראות התמונה, על עיוות בה ועל עמידותה בהמשך. חשוב להקפיד שהמסגרת תהיה מיוצרת מעץ אורן אשר נוקה וחוטא מפני מזיקים שונים ושיהיה בעל עובי מספק, כדי שהתמונה תמתח בצורה ישרה ותישאר כזו לאורך זמן.

אצלנו ב-PIC תוכלו להדפיס כל תמונה שבחרתם, באיכות הטובה ביותר ועל פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים בשוק ההדפסות. נשמח לעזור לכם להגשים את חלומכם.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.