לוח שנה עם תמונות שכולם יאהבו!

אולי ראיתם את זה בעבר אצל מישהו ואולי גם קיבלתם אחד כזה ממקום העבודה או מבן משפחה, אבל עכשיו אלו הם אתם שרוצים לעצב אחד כזה, לוח שנה עם תמונות, אחת המתנות הכי אהובות, מרגשות וסנטימנטליות שתוכלו להעניק לקרובים לכם. איך מדפיסים לוח שנה עם תמונות? למה דווקא לוח שנה ואיך תוכלו למקסם את האפקט הייחודי שלו? האם אתם צריכים לקנות לוח שנה ריק ולשלוח אותו להדפסה, או שהכל מסופק לכם באותו מקום? מהו התהליך של בנייה ועיצוב לוח שנה עם תמונות? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות המומחים של PIC, שיסבירו לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות בכדי לעצב לעצמכם אחד כזה.

תמונת קאנבס של לילה

איך מדפיסים לוח שנה עם התמונות האהובות עליכם?

ובכן, הדפסת לוח שנה עם תמונות הוא שירות המוצע על ידי גורמים מקצועיים בתחום הדפוס הדיגיטלי, ממש כמו PIC. במסגרת השירות, אתם לא צריכים להביא איתכם לוח שנה משלכם ואתם לא צריכים לעצב את כל לוח השנה מתחילתו ועד סופו. למעשה, בשורות הבאות נדריך אתכם בדיוק מה עליכם לעשות בכדי ליצור לעצמכם את לוח השנה הרצוי, אבל בשלב הזה כדאי שתדעו שלוח השנה מודפס כולו, גם רכיב הימים והתאריכים וגם רכיב התמונות, במסגרת תהליך ההדפסה עצמו ואין צורך להביא לוח שנה מוכן שעליו מוסיפים לכאורה תמונות. אבל בכדי להבין בדיוק איך תוכלו להכין לעצמכם לוח שנה כזה, בואו נצלול אל תוך הפרטים.

מה אתם צריכים לעשות כדי להדפיס לעצמכם לוח שנה עם תמונות?

ובכן, הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא להירשם לשירות באתר PIC. בשלב הזה ייפתחו בפניכם כל הכלים הטכנולוגיים של PIC ובכלל זה תוכנת עיצוב שבאמצעותה תוכלו לבנות ולעצב את לוח השנה שלכם. לאחר שנרשמתם והורדתם את הכלים הנדרשים, כעת עליכם להכין את כל התמונות שתרצו לשלב בלוח השנה. זהו אולי השלב המאתגר ביותר בו עליכם לבחור את התמונות המרגשות, המצחיקות, המשמחות והנוסטלגיות ביותר בכל אוסף התמונות שלכם. את החלק הסיזיפי של השלב הזה מסייעת לכם PIC לבצע באמצעות כלים טכנולוגיים הבוררים מתוך אוסף התמונות שלכם את כל התמונות הכפולות ואת כל התמונות המטושטשות שאותן לבטח לא תרצו לשלב בלוח השנה שלכם. כלי זה יכול לצמצם עבורכם היקף המאמץ הנדרש מכם בלפחות 50% ועם מה שנותר תצטרכו אתם להתמודד. זהו השלב בו אתם צריכים לעבור על התמונות ולבחור את התמונות שמתאימות ללוח השנה שלכם.

לוח שנה עם תמונות נועד בדרך כלל לצורך חלוקה לחברי קבוצה מסוימת: בני המשפחה המורחבת, חברים, מקום עבודה, קבוצת טיולים וכן הלאה. על כן, בתהליך סינון התמונות תצטרכו פשוט לבחור את התמונות הטובות ביותר של אותם אנשים שחברים בקבוצה שעבורה אתם מכינים את לוח השנה. בהיבט זה אתם רוצים לוודא שכל התמונות שאתם בוחרים הן תמונות שמחמיאות לחברי הקבוצה, תמונות של שמחה, של צחוק, של חוויה ושל אהבה, תמונות שבאמת משקפות רגע אותנטי ומרגש ולבטח לא תמונות שעלולות להביך או לבייש מי מחברי הקבוצה.

עיצוב לוח שנה איור

כעת, יהיה עליכם לסדר את התמונות על גבי לוח השנה ולשם כך תוכלו תחילה לבחור את פורמט לוח השנה המועדף עליכם מבין עשרות תבניות שמוצעות לכם על ידי התוכנות של PIC. לאחר מכן תוכלו גם לבחור את התבנית המתאימה לכם מבחינת פרישת התמונות, או שתוכלו להתחיל מדף ריק ולהציב כל תמונה בעצמכם, אם כי כדאי לקחת בחשבון שמדובר בתהליך סיזיפי ולא פשוט ולכן תמיד מומלץ להשתמש באחת מתבניות הבסיס שמציעה לכם PIC. מרגע שבחרתם את שתי התבניות, תוכלו ללחוץ על כפתור אחד וכל התמונות תסתדרנה בצורה אוטומטית לאורך כל לוח השנה שבחרתם. בנוסף, תבצע התמונה עיבודי תמונה בכדי להגביר חדות וחיוניות של הצבעים.

כעת, אם תרצו, תוכלו להוסיף כותרות, כיתובים, פרצופונים (אימוג'י), אלמנטים גרפיים שונים וכדומה. תוכלו לשנות את התמונות לשחור לבן או ספיה, לבצע חיתוכים והטיות של תמונות ספציפיות וכל שינוי עיצובי שתרצו לערוך. בשלב הזה מומלץ לנהוג בשיקול דעת ולא להגזים עם כל תוספות העיצוב שעלולות להפוך את התוצאה הסופית למצועצעת ומוגזמת. לכשתסיימו את כל התהליך, יהיה בידיכם קובץ דיגיטלי של לוח השנה הסופי שלכם ואותו תוכלו לשלוח במייל או להעלות לשרתים של PIC דרך התוכנה שסופקה לכם.

כעת, תוכלו לבחור את הפרמטרים הטכניים שתרצו לשלב בלוח השנה שלכם ובכלל זה עובי הנייר וסוג הנייר שעליו יודפס לוח השנה, סוג החיבור של דפי הלוח (קפיץ סלילי, שדרת הדבקה, סיכות שדכן וכדומה), גודל לוח השנה וכן הלאה. כאמור, יצירת לוח השנה כולו מבוצעת במסגרת תהליך ההדפסה על פי פורמט לוח השנה שבחרתם, כך שכל האפשרויות פתוחות בפניכם וכולן תוצגנה לכם בכלים שיסופקו לכם על ידי PIC לצורך בניית ועיצוב לוח השנה.
ראו גם: עיצוב לוח שנה אישי

הדפסת לוח שנה עם תמונות

הצוות המקצועי של PIC יקבל את הקובץ שלכם, יבצע עיבודים מקצועיים אחרונים בכדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבור התמונות שבחרתם, ויוציא את לוח השנה להדפסה. ל-PIC מערך שלם של מדפסות דיגיטליות תעשייתיות של היצרניות הטובות בעולם, מה שמבטיח לכם לוח שנה עם תמונות חדות, בעלות צבעים חיוניים וברמת דפוס מאוד מדויקת ברזולוציה גבוהה. בהיבט זה חשוב להדגיש שלמערך ההדפסה בו נעשה שימוש יכולה להיות השפעה משמעותית מאוד על התוצאה. אתם עלולים למצוא את עצמכם משקיעים שעות בבנייה ועיצוב של לוח שנה עם תמונות רק כדי לגלות שהלוח המודפסת שנשלח אליכם נראה חיוור, חסר חיוניות ועם גוונים עמומים למדי. עם מערך הדפוס של PIC תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטוב ביותר, גם מבחינת חיות וחיוניות הצבעים וגם מבחינת רזולוציית ההדפסה ובסופו של דבר בחוויה הסופית.

את לוחות השנה המוכנים, ואתם יכולים כמובן להזמין כל כמות של לוחות שנה, תשלח לכם חברת PIC ישירות אל ביתכם ואותם תוכלו לחלק לכל חברי הקבוצה במסגרת אירוע שתערכו או בכל תצורה אחרת שתבחרו. בסופו של דבר, יישאר בידיכם גם הלוח המודפס וגם הגרסה הדיגיטלית שלו, אותה תוכלו לגבות ולשתף בכל פלטפורמה דיגיטלית שתבחרו. לוח שנה עם תמונות היא מתנה נהדרת ומרגשת שכל אדם ישמח לקבל ומאחר ומדובר בלוח שנה, גם כל אדם שיקבל את המתנה הזאת, לבטח יוכל למצוא את הדרך לתלות אותה בביתו, בין שבאמצעות מגנט על גבי המקרר, בין שבאמצעות תלייה על הקיר או הארון ובין שבאמצעות הנחתו על מעמד מיוחד על שולחן המשרד, הסלון או פינת האוכל.

חברת PIC היא אחת החברות המובילות בתחום הדפוס הדיגיטלי בישראל, ומציעה מגוון רחב של שירותי דפוס דיגיטלי לרבות הדפסה על קנבס, הדפסת תמונות, אלבומים דיגיטליים והדפסת אלבומים, קולאז' תמונות להדפסה וכמובן לוח שנה עם תמונות. החברה מעמידה לרשותכם סט שלם של הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום, הכל על מנת להקל עליכם את התהליך ולהבטיח את התוצאה האטרקטיבית והאיכותית ביותר.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.