הדפסת לוח שנה בעיצוב אישי במגוון אפשרויות מתקדמות

בעידן שבו כל היומנים שלנו וכל לוחות השנה שלנו מרוכזים כולם על המחשב והטלפון הסלולרי, קשה לחשוב על מטרה טובה לתלות לוח שנה על קיר הבית או על המקרר, קשה עד שזה מגיע ללוח שנה משפחתי בעיצוב אישי. מה זה לוח שנה בעיצוב אישי? מה אפשר לשלב בלוח שנה כזה והאם אפשר לשלב בו גם תמונות אישיות ומשפחתיות? באילו גדלים ניתן להזמין את הלוח? האם אפשר להזמין לוח שנה לתלייה על קיר בלבד או שיש גם גרסה להדבקה למקרר באמצעות מגנט? מה צריך לעשות כדי להכין לוח שנה כזה? בשורות הבאות מספרים לכם המומחים של PIC את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להכין לעצמכם לוח שנה בעיצוב אישי, אותו תוכלו לתלות בביתכם ולחלק לכל בני המשפחה והחברים.

תמונת קאנבס של לילה

לוח שנה בעיצוב אישי – למה, למי ומתי זה מתאים?

המטרה הפונקציונלית הראשונית של לוח שנה היא כמובן הצגת כל ימי השנה והתאריכים לאורך השנה, אלא שבעידן הדיגיטלי אין לנו באמת צורך בכך כשיש לנו את כל סוגי לוחות השנה זמינים בלחיצת כפתור בטלפון או במחשב האישי. יחד עם זאת, עדיין מוצאים אנשים רבים ערך רב ביכולת לעיין בלוח שנה פיזי, לסמן תאריכים חשובים ולעקוב אחרי תהליכים אישיים כרונולוגיים. זה עושה תחושה של סדר וארגון וזה אפילו נחמד. אבל מעבר למטרה הפונקציונלית של לוח השנה, לוח שנה הוא גם פורמט להצגת תמונות ויש שיגדירו אותו גם פריט עיצוב. למעשה, בלוח שנה סטנדרטי, יש לכם 12 חודשים שבכל אחד מהם תוכלו לשלב תמונה שונה, מה שהופך את האופציה של לוח שנה בעיצוב אישי למזכרת נהדרת במשפחה, בקבוצת החברים, בעבודה ובכל קבוצה אחרת.
ראו גם: הדפסת תמונות על קנבס

יצאתם לטיול מאורגן לחו"ל ויצרתם קשרים חברתיים עמוקים עם המשתתפים האחרים בטיול? תוכלו להכין לוח שנה בעיצוב אישי עם תמונות קבוצתיות מנצחות מהטיול. החגים מתקרבים? יום נישואים או יום הולדת להורים או לסבא וסבתא? יצאתם לטיול משפחתי גדול עמוס בחוויות? את כל החוויות תוכלו לרכז בלוח שנה אחד עם 12 תמונות בלתי נשכחות שתרצו להפוך לספר זיכרונות אותו יכול כל אחד לתלות על הקיר, על המקרר או בכל מקום בולט אחר ברחבי הבית.

https://www.youtube.com/watch?v=WPgYxvLuOiw

איך תכינו לוח שנה בעיצוב אישי?

ובכן, הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא להחליט את גודל לוח השנה. ישנם לוחות שנה גדולים מאוד באורך של עשרות ס"מ וישנם לוחות שנה קומפקטיים בגודל של כמה ס"מ אורך. ככלל, בעידן בו לוחות שנה לא משמשים אותנו למטרתם הפונקציונלית והסיכוי שאכן נתלה אותם תלוי באופן בו הם משפיעים על האווירה מסביב, רצוי לבחור בלוח שנה בגודל בינוני שרוחבו מגיע לכ-20 עד 30 ס"מ לכל היותר. גדול יותר יכול להיות כבר גדול מדי עבור אנשים רבים וקטן יותר יהיה חסר ערך בתלייה על הקיר או המקרר. ככלל ישנם מספר גדלים סטנדרטיים של לוחות שנה, כך שאתם לא צריכים להמציא את הגלגל מחדש. גם אם ישנם פערים של מספר ס"מ בין לוח שנה במקום אחד ללוח שנה שמוצע במקום אחר, הפערים הם מינוריים ולא אמורים להשפיע על ההחלטה שלכם לגבי גודל לוח השנה.

לאחר שהחלטתם מהו גודל לוח השנה המתאים לכם, כעת אתם רוצים לבחור 12 תמונות שונות שיודפסו על גבי לוח השנה. בשלב הזה אתם יכולים לתת לדמיון שלכם לשייט לאן שהוא רק רוצה, החל מתמונות נושא (טבע, בעלי חיים, נופים אורבניים, כלי רכב, ציפורים, כלבים או כל נושא אחר), דרך תמונות גנריות (דוגמאות גרפיות, תמונות מפורסמות של ציירים גדולים וכדומה) וכלה כמובן בתמונות אישיות, זוגיות, משפחתיות או קבוצתיות. למעשה, זוהי הקטגוריה השלישית שנחשבת לקטגוריה השכיחה והנפוצה ביותר, קטגוריה המאפשרת לכם להכין לוח שנה בעיצוב אישי אותו תוכלו לחלק לבני המשפחה עם תמונות של כל בני המשפחה המורחבת, לחברים בעבודה עם תמונות מנצחות מטיול חברה או ממקום העבודה או לכל קבוצת אנשים שאתם קשורים אליה בחייכם. תוכלו גם להכין לוח שנה ייעודי לסבא וסבתא או אבא ואמא לכבוד יום הנישואים שלהם, ובלוח השנה לשקף את ההישגים המשפחתיים שלהם בצורת ילדים, נכדים, נינים, משפחות גרעיניות בתוך המשפחה המורחבת, בני זוג, תמונות ילדים, נכדים ונינים יחד וכמובן תמונות מנצחות של אבא ואמא או סבא וסבתא עצמם.

אלבום דיגיטלי מבצע

בבחירת התמונות חשוב מאוד להקפיד על מספר כללים חשובים ובכלל זה: בחירת תמונות ברזולוציה גבוהה, בחירת תמונות מפוקסות, חדות וברורות, בחירת תמונות משמחות וחיוביות ולבטח לא תמונות שיכולות להביך, לבייש או להעלות זיכרונות שליליים אצל מישהו ובסך הכל לבחור תמונות שבאמת משקפות את ההווי המשפחתי או הקבוצתי של האנשים להם מיועד לוח השנה. את הלוח עצמו אתם יכולים כמובן להדפיס במספר עותקים ולחלק לכל חברי הקבוצה (וזה בדרך כלל גם מה שעושים), ולכן חשוב שאף אחד מחברי הקבוצה לא ירגיש מוזנח, מופלה או מובך מלוח השנה שיצרתם.

בתכנון והדפסת לוח השנה, כדאי אולי גם למצוא הקשרים בין החודש בשנה ובין התמונה המחוברת אליו. כך למשל, תוכלו להכניס תמונות של חורף במהלך חודשי החורף בלוח השנה, תמונות של קיץ במהלך חודשי הקיץ וכן הלאה. תוכלו להכניס תמונות של בני המשפחה שחוגגים יום הולדת בחודש מסוים, תמונות של בני משפחה שבחודש הספציפי חוגגים את יום הנישואים שלהם וכן הלאה. האפשרויות הן רבות ואתם רק צריכים לחשוב איך אתם רוצים לסדר את התמונות לאורך לוח השנה.

עיצוב אישי של לוח השנה

לאחר ששילבתם את כל התמונות הנבחרות שלכם, תוכלו להכניס גם אלמנטים גרפיים שיוסיפו ערך ללוח השנה, כמו למשל כיתוב שמספר סיפור על התמונה המוצגת, כותרות, פרצופונים ואימוג'ים, דמויות אנימציה וכדומה. את האלמנטים הגרפיים האלה אתם רוצים לשלב בזהירות רבה על מנת לא להפוך את לוח השנה שלכם למצועצע מדי ועל מנת שלא לגנוב את ההצגה מהתמונות האותנטיות המוצגות לאורכו. בסופו של דבר, זהו לוח שנה בעיצוב אישי אותו אתם מעצבים בעצמכם ומן הסתם, חשוב שהעיצוב האישי הזה ישקף את מה שאתם באמת מרגישים. על כן, למרות שזה קל מאוד ואולי אפילו כיף ומשעשע להכניס כל מיני אלמנטים גרפיים לעיצוב שלכם, חשבו היטב האם זהו העיצוב שאתם באמת רוצים להטמיע בלוח השנה שלכם.

חברת PIC מציעה לכם מגוון רחב של שירותי דפוס על גבי קנבס, לוחות שנה, אלבומי תמונות, ספרי תמונות ועוד. החברה עושה שימוש בציוד דיגיטלי תעשייתי מתקדם ובמערכות מחשוב חזקות המאפשרות עיבוד מושלם של כל תמונה ותמונה מבחינת גוון, טמפרטורת גוון, חדות תמונה, ניגודיות צבעים וכדומה. ב-PIC תוכלו ליהנות גם משורה של כלי תוכנה שיסייעו לכם לבנות את לוח השנה על פי תבניות מוכנות מראש או על פי עיצוב עצמאי משלכם מתחילתו ועד סופו. ל-PIC יש את כל הכלים הנדרשים לכם בכדי ליצור לוח שנה בעיצוב אישי שיהפוך לפריט חובה אצל כל בן משפחה, חבר או חבר לעבודה ואתם רק צריכים להחליט להכין אותו.

רוצים לתת מתנה לכל בני המשפחה לכבוד החגים? ערכתם טיול משפחה עם כל המשפחה המורחבת וייצרתם בו כמה מן התמונות הטובות שהיו למשפחה אי פעם? רוצים פשוט לפנק את בני המשפחה עם מתנה שכולם ידעו להעריך מאוד? לוח שנה עם תמונות משפחתיות היא מתנה נהדרת שלא רבים חושבים עליה, אבל כמעט כולם בוחרים בה מרגע שהיא מתגלה להם כאפשרות. למה דווקא לוח שנה ולא למשל תמונת פוסטר עם קולאז' תמונות משפחתיות? האם יש כלים שיכולים לסייע לכם בתהליך של בניית לוח השנה? האם נכון להציב בכל חודש רק תמונה אחת גדולה או כמה וכמה תמונות קטנות יותר? על שאלות אלו, שחלקן טכניות, חלקן מהותיות וחלקן מקצועיות מתחום העיצוב, עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת PIC, המאפשרת לכם ליהנות מלוח שנה מרגש, אותנטי ומרהיב ביופיו.

למה דווקא לוח שנה?

ובכן, אם אתם מתחברים יותר לרעיון של אלבום תמונות דיגיטלי או פוסטר עם קולאז' של תמונות משפחתיות, גם אלו יכולות להיות אפשרויות נהדרות למתנה לכל בני המשפחה, אבל לוח שנה עם תמונות משפחתיות מגיע עם כמה יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם ושגם הופכות אותו בפועל למוצר הזיכרונות המשפחתיים הפופולארי ביותר. הנה שלוש סיבות שאולי לא חשבתם עליהן:

קולאז תמונות

  • לוח שנה הוא זול יותר מאלבום תמונות – אלבום תמונות מכיל בתוכו מאות ולעיתים גם אלפי תמונות והוא מאוגד בתצורת ספר או אלבום קשיח ולכן עלותו גבוהה הרבה יותר מאשר לוח שנה עם תמונות משפחתיות. אם אתם רוצים פשוט להעניק מתנה קטנה לכל בן משפחה, לוח שנה הוא בהחלט פתרון יצירתי, מרגש וגם ממש לא יקר.
  • לוח שנה הוא זמין ושמיש הרבה יותר – בסופו של דבר, את התמונות המרגשות שאתם בוחרים עבור בני המשפחה, יהיה כדאי מאוד אם כולם יוכלו לתלות במקום בולט בביתם וממש ליהנות מהן ביום יום. עם אלבום תמונות זה לא הולך לקרות. האלבום אמנם ישרת אותם לאורך שנים ארוכות, אבל הוא צפוי להיכנס לאחסון בבוידעם ומי יודע מתי יישלף משם בפעם הבאה. לוח שנה עם תמונות משפחתיות, לעומת זאת, זמין לתלייה על המקרר, על הקיר או להיות מונח על שולחן האוכל, הוא נועד מלכתחילה לתצוגה וכולל בתוכו גם את האלמנט הפונקציונלי של תאריכי השנה, מה שהופך אותו לזמין הרבה יותר ושמיש הרבה יותר.
  • לוח שנה הוא מגוון ודינמי – במקום קולאז' תמונות אחד שתולים על הקיר ואינו משתנה לעולם, לוח שנה משתנה למעשה בכל חודש. בכל חודש הופכים את דף החודש ומגלים תמונה חדשה שמלווה אותנו לחודש הבא. אם אתם רוצים את זה אפילו יותר דינמי, תוכלו לבחור לוח שנה שבועי כך שבכל שבוע ניתן יהיה ליהנות מתמונה חדשה לחלוטין.

האם יש כלים שיכולים לסייע לכם במשימת ההכנה של לוח השנה?

ובכן, ככל שזה תלוי ב-PIC, לרשותכם יעמדו כל הכלים הדרושים לכם בכדי להפוך את המשימה לכמה שיותר קלה ופשוטה. תוכלו להיעזר בכלים הטכנולוגיים של PIC לצורך סינון תמונות כפולות מאוסף התמונות שלכם ולסינון תמונות מטושטשות, כך שאם יש לכם מאות או אלפי תמונות מתוכן אתם צריכים לבחור, תוכלו לצמצם את הכמות לפחות בחצי ואז לבחור בצורה מהירה וקלה הרבה יותר. אבל מעבר לזה, חברת PIC מעניקה לכם שימוש חופשי בתוכנת העיצוב שלה בכדי לעצב את לוח השנה שלכם. במסגרת תהליך העיצוב והבנייה של לוח שנה עם תמונות משפחתיות, תוכלו לבצע את כל הפעולות הבאות:

הדפסה על קנבס

לבחור תבנית תאריכון – תחילה, תוכלו לבחור את התבנית של לוח השנה עצמה, גודל לוח השנה, פורמט העיצוב של ימי החודש, גוון, גופן וכדומה.

לבחור תבנית פרישת תמונות – תוכלו לבחור כל אחת מעשרות תבניות פרישת התמונות של PIC או לחילופין להתחיל מדף ריק לחלוטין ולהציב בעצמכם כל תמונה בנפרד. אם אתם מתכננים להציב מספר תמונות בכל דף, בהחלט מומלץ להיעזר באחת מהתבניות שתקל עליכם מאוד את תהליך ההכנה של לוח השנה. אם אתם מתכוונים להציב תמונה אחת גדולה בכל חודש, תוכלו לעשות זאת בעצמכם או פשוט לבחור בתבנית המתאימה בדיוק בשביל זה. בבחירת כל אחת מהתבניות האוטומטיות, אתם רק תצטרפו את התמונות הנבחרות לתוכנה, והיא תסדר אותן אוטומטית לאורך לוח השנה. לאחר מכן, תוכלו כמובן להחליף את המיקומים של התמונות השונות לפי בחירתכם.

עיבוד תמונה – את כל אחת מהתמונות תוכלו לעבד כרצונכם, להחליף לגוון שחור לבן או לספיה, להוסיף מסגרת שונה לכל תמונה או מסגרת אחת אחידה לכל התמונות, להוסיף צל או אפקט תלת מימד, להדגיש צבעים וחדות תמונה, להגביר ניגודיות ופעולות עיבוד נוספות שמיועדות להבטיח תוצאה חיונית, חיה ותוססת באיכות גבוהה.

הוספת אלמנטים גרפיים – הוספת כיתוב, מסגרות, פרצופונים, מדבקות, דמויות אנימציה או כל אלמנט גרפי אחר שאתם יכולים לחשוב עליו. את כולם תוכלו להוסיף לדפים השונים של לוח השנה, אם כי מומלץ לנהוג בשלב זה, בצורה שקולה, על מנת להבטיח שאתם לא הופכים את כל העניין למצועצע ומוגזם מדי.

https://www.youtube.com/watch?v=nTpneFGE5P8

איך ייראה בסוף לוח השנה?

כאמור, בהדפסת לוח שנה עם תמונות משפחתיות, אתם מחליטים בדיוק איך הוא ייראה. ישנן אמנם תבניות קבועות מראש של התאריכון, אבל אתם בלאו הכי לא הייתם רוצים להיכנס לתהליך של סידור כל ימי השנה בלוח השנה. את זה תוכלו לבחור כתבנית המועדפת עליכם ביותר מבין כלל האפשרויות ול-PIC יש לא מעט אפשרויות להציע לכם. את התמונות תוכלו גם כן לסדר על פי תבניות מוכנות מראש וגם פה יודעת PIC להציע לכם מבחר, אפילו גדול יותר של תבניות, או שלחילופין תוכלו להציב אתם בעצמכם כל תמונה בנפרד ולעשות את העבודה בעצמכם, אם זה מה שאתם מעדיפים. כך שבסופו של תהליך, אתם הם אלו שמחליטים איך ייראה לוח השנה שלכם והדבר האחרון שנשאר לכם להגדיר הוא את גודל לוח השנה בפועל ואת צורת האיגוד של דפיו. תצטרכו להחליט האם אתם מעדיפים לוח שנה גדול או קטן, האם אתם מעדיפים איגוד בתצורת סליל קפיץ, סיכות שדכן עם עיטוף דקורטיבי או שדרת הדבקה עם עיטוף דקורטיבי. כל האפשרויות פתוחות בפניכם ואתם רק צריכים להחליט.

אמא ובת מסתכלות על אלבום תמונות

אבל בעבודה עם PIC תוכלו להיות בטוחים בדבר אחד: בהזמנת לוח שנה עם תמונות משפחתיות, תוכלו ליהנות מתוצאה סופר איכותית, צבעים חיים וחיוניים, רזולוציה גבוהה מאוד של התמונות המודפסות, שילוב כל האלמנטים הגרפיים שבחרתם בהם בצורה מאוד מדויקת ועבודה מקצועית בגימור של לוח השנה. חברת PIC מתמחה במגוון רחב של עבודות דפוס דיגיטלי ומציעה לכם בין היתר את האפשרות להדפיס תמונות על קנבס, להדפיס אלבום תמונות בתצורת אלבום או ספר תמונות, להדפיס קולאז' תמונות על כל חומר שתחפצו וכמובן לוח שנה עם תמונות משפחתיות. אם אתם רוצים להעניק לבני המשפחה שלכם מתנה לחגים או לכבוד אירוע משפחתי חשוב, לוח שנה היא ללא ספק המתנה הגדולה ביותר, שאותה גם אפשר לשמור כמו כל אלבום תמונות אחר בבית.

 

מחפשים מתנה נהדרת עם משמעות רגשית, מתנה סנטימנטלית שתוכלו לחלק לבני המשפחה, לחברים או לקבוצת אנשים בעבודה, בטיול מאורגן שיצאתם אליו או בכל עניין חברתי אחר? הדפסת לוח שנה יכול להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם. מה זאת אומרת הדפסת לוח שנה? האם אתם מדפיסים את כל לוח השנה מחדש? האם אתם רק מוסיפים לו תמונות ועיצובים? למה דווקא לוח שנה ולא תמונת קולאז' למשל? איך מבוצע התהליך של הדפסת לוח שנה ומה הוא תפקידכם בתהליך הזה? על כל השאלות ואחרות, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת PIC, המאפשרת לכם להדפיס לוח שנה יפהפה בקלות, במהירות ובמחיר אטרקטיבי.

קולאז תמונות

מה זאת אומרת הדפסת לוח שנה ולמה זה טוב?

ובכן, הדפסת לוח שנה הוא שירות שבמסגרתו אתם יכולים לקחת לוח שנה בסיסי ולהפוך אותו לפריט אישי/ משפחתי/ קבוצתי משלכם באמצעות הוספת תמונות של הקבוצה לכל אורכו. אתם רק צריכים לרכז את התמונות שתרצו להדפיס על גביו ולפחות באמצעות הכלים הטכנולוגיים של PIC, כל השאר ניתן לביצוע בצורה אוטומטית לחלוטין, אלא אם אתם מעדיפים לעצב הכל בעצמכם וגם זה אפשרי. בכל חודש תוכלו להוסיף תמונה אחת גדולה או קולאז' של תמונות, או גם כך וגם כך, או בכל דרך אחרת שתבחרו. את לוח השנה הסופי תוכלו להדפיס בכל כמות עותקים שתרצו בכדי להעניק לכל אחד מבני המשפחה או החברים בקבוצה.

למה דווקא לוח שנה?

ובכן, הדבר שאתם כן בטוחים בו ביחס למתנה שאותה אתם רוצים להעניק, הוא שהמתנה הזאת צריכה להיות מתנה סנטימנטלית, להיות בעלת ערך רגשי ולא ערך כספי, מתנה שמסכמת חוויה קבוצתית או משפחתית כלשהי ומשמרת את הזיכרונות המתוקים שלה. מרכיב המפתח בכל מתנה כזאת הוא תמונות של חברי הקבוצה המיועדים לקבל את המתנה. כך למשל, אם יצאתם לטיול משפחתי עם הרכב מלא של כל בני המשפחה, ייתכן מאוד שלאורך הטיול הזה תוכלו לייצר כמה תמונות שיהפכו לסמלים של המשפחה – תמונה משפחתית בהרכב מלא, כולם כולל כולם, תמונות של אהבה, צחוק, שמחה וחגיגה של בני המשפחה – אלו הן בהחלט תמונות בעלות ערך רגשי רב, תמונות שכדאי בהחלט להעניק להן מעמד של שימור, אפשר גם באמצעות הדפסת לוח שנה בעיצוב אישי.

השאלה היא למה דווקא לוח שנה ולא תמונות קולאז' גדולה למשל? ובכן, ככלל, שתי האפשרויות הן טובות ואם יש לכם סיבות טובות לבחור דווקא בהדפסת קולאז' תמונות על פני הדפסת לוח שנה, זה גם בסדר. יחד עם זאת, לוח שנה מציע לנו מה שלא יכולה להציע לנו תמונה רגילה. לוח שנה מציעה לנו חוויית נוסטלגיה לאורך השנה כולה, כשבכל חודש הופכים דף בלוח השנה ומתגלה תמונה חדשה שתלווה אותנו לאורך החודש הקרוב. אם תרצו לקחת את הקונספט הזה אל הקצה, תוכלו להדפיס לוח שנה שבועי, כך שבכל שבוע הופכים דף ובכל שבוע נהנים מתמונה חדשה ומרגשת. לוח שנה הוא גם פריט שהכי טבעי לתלות אותו היכן שרק ניתן – על הקיר, על המקרר, להניח על המדף, להניח על השולחן ובסך הכל, קל מאוד להשתמש בו בלי שצריך למסגר או לקדוח חורים בקיר.

https://www.youtube.com/watch?v=V_5r5t9vz1I

הדפסת לוח שנה – איך עושים את זה?

ובכן, הכל מתחיל בבחירת התמונות שאותן תרצו להדפיס על גבי לוח השנה. בכל חודש בלוח השנה, יש דף אחד שמציג את ימי החודש ודף נוסף, שעליו אתם מדפיסים את התמונות. בבחירת התמונות בלוח שנה אתם רוצים להקפיד על בחירת תמונות שבאמת יכולות לייצר רגש, תמונות סנטימנטליות, בעלות משמעות, תמונות שמשקפות חוויה חזקה של הנאה, שמחה, צחוק או אהבה וכן הלאה. כל התמונות שאתם בוחרים להדפיס על לוח השנה צריכות להיות תמונות איכותיות ברזולוציה גבוהה, ולבטח אתם רוצים להימנע מתמונות מטושטשות שאינן מפוקסות במידה מספקת. כמו כן, חשוב להימנע מתמונות שיכולות להביך, לבייש או לעורר תחושה לא נעימה אצל אחד מחברי הקבוצה שעתידים לקבל את לוח השנה.

אחרי שבחרתם את התמונות להדפסה, כעת עליכם לסדר אותן לאורך לוח השנה. תוכלו להתאים בין התמונות ובין החודש בו הן מוצגות, אם התאמה כזאת אכן אפשרית או קיימת, אבל זה לגמרי לא חובה. חשוב יותר שסידור התמונות יהיה נעים למראה, שלא יהיה עמוס מדי רגשית בחודש אחד על חשבון חודש אחר שבו לא תהיה שום תמונה מרגשת או מעניינת. אם מדובר במשפחה מורחבת למשל, אפשר בכל חודש להציב תמונות של משפחה גרעינית אחרת בתוך המשפחה המורחבת, חודש של כל הילדים, הנכסים והנינים, חודש אחד של סבא וסבתא ראשי המשפחה וכן הלאה.

עיצוב לוח שנה איור

זה מבחינת הסידור הרעיוני של התמונות. מעבר לכך, יהיה עליכם לקחת בחשבון גם את הסידור הגרפי שלהן ובהיבט זה אתם רוצים לשמור על עניין, כך שהתמונות לא תוצגנה בתצורת גלריה מיושרת ומסותתת היטב, אבל גם לא להגזים עם זוויות ההטיה של התמונות או עם כל מיני תוספות גרפיות מיותרות. במסגרת שירות הדפסת לוח שנה של PIC תוכלו ליהנות מעשרות תבניות בסיס אפשריות שיסדרו עבורכם את התמונות בצורה אוטומטית לחלוטין ואם תרצו, תוכלו לבצע תיקונים ושינויים היכן שרק תרצו.
ראו גם: הדפסת תמונות על קנבס

מהמחשב אל מכונת הדפוס

כעת, משסיימתם עם שלב העיצוב, הגיע השלב של הדפסת לוח שנה בפועל. כעת בידיכם קובץ גרפי סגור בפורמט שנקבע על פי התוכנה המסופקת לכם על ידי PIC ואת הקובץ הזה תוכלו להעביר אלינו ל-PIC באמצעות המייל. הצוות המקצועי של PIC יסקור את העבודה ועל פי הצורך יבצע שיפורים בצורת עיבוד תמונה, שיפורי חדות וגוונים וכן הלאה, והקובץ יעבור לדפוס באמצעות מערך שלם של מדפסות דיגיטליות תעשייתיות. למעשה, לוח השנה מודפס כולו מהתחלה ומאוגד יחד בתצורות שונות שמהן תוכלו לבחור את התצורה המתאימה לכם. תוכלו כמובן לבחור את העיצוב הבסיסי של לוח השנה, על פי סט קבוע מראש אך מאוד מגוון של דוגמאות עיצוב ללוח שנה.

כעת, כשהלוחות מוכנים ומודפסים, תשלח אליכם חברת PIC את התוצר המוגמר בכל כמות שתבחרו ואת הלוחות שתקבלו, תוכלו כעת לחלק לכל בני המשפחה או חברי הקבוצה ולהיות בטוחים שהענקתם לכל אחד מהם מתנה מרגשת ויוצאת דופן שלבטח תמצא את מקומה בביתו של כל אדם שיקבל אותה. מיותר לציין, שיש באפשרותכם להדפיס על לוח השנה שלכם כל תמונה שתבחרו, אולי אפילו תמונות טבע או תמונות נושא אחרות, שצפייה יומיומית בהן תיצור אצלכם הרגשה טובה ותוסיף לחן והעיצוב הכללי של הבית.

זוג מבוגר מסתכל על אלבום תמונות

חברת PIC היא אחת החברות המובילות בדפוס דיגיטלי בישראל, ומציעה לכם מגוון רחב של שירותי דפוס דיגיטלי לרבות הדפסת אלבום דיגיטלי, הדפסת תמונות קולאז', הדפסה על קנבס וכמובן הדפסת לוח שנה. צוות המקצוענים של PIC עומד לרשותכם לאורך כל תהליך הכנת ועיצוב לוח השנה ולבסוף כמובן גם בשלב של הדפסת לוח שנה, הכל בכדי להבטיח שאתם מקבלים את התוצר האיכותי ביותר והאסתטי ביותר על פי הסטנדרטים המתקדמים ביותר בעולם הדפוס הדיגיטלי.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.