מרקיזה חשמלית פרגולות חשמליות

מרקיזה חשמלית

מרקיזה חשמלית היא פתרון מעולה במידה ואתם רוצים להשתמש בחלל המרפסת שלכם בכל ימות השנה, 

המרקיזה עשויה מבד אשר אוטם את החלל בעת סגירת הסוכך מרטיבות וגשם ואף מגן מפני השמש, את המרקיזה החשמלית ניתן לסגור ולפתוח בלחיצת כפתור, הסוכך החשמלי מתאים לבית לחצר לבית העסק ואף למרפסת ביתכם.

המרקיזה כמעט אינה תופסת מקום כאשר היא מתקפלת, היא מאפשרת לכם לקבל פרטיות מהשכנים, ובשונה מסגירות חורף אחרות אינה דורשת היתר מיוחד מן העירייה, מכיוון והיא עשויה מאלומיניום אפשרויות העיצוב הן רחבות וכך המרקיזה היא לא רק לסגירה ולאטימות בפני מזג האוויר אלה גם פריט עיצובי שיכול להוסיף הרבה לחלל החיצוני.

כאשר בוחרים מרקיזה מומלץ להתייעץ עם גורם מוסמך מכיוון ויש אפשרויות רבות מסוג הבד ועד לבחירת המנוע, בנוסף לכך יש תוספות אחרות למחיר כמו ההובלה של חלקי המרקיזה לבית וגודל החלל שאליו מתאימים את המרקיזה, מרקיזה חשמלית יכולה להחזיק בקלות כ6-12 שנים והיא לא דורשת הרבה תחזוקה לאורך השנים, מה גם שהיא זולה ביחס לשאר הסגירות והפופולרית ביותר בשוק.

רוב סוככי המרקיזה מיוצרים עם כיסוי  מיריעת PVC אשר נותנת הגנה מלאה מפני קרני השמש ואטימות בפני גשם ורטיבות, יריעה זו מחזיקה שנים רבות ואף ניתנת לשטיפה וניקוי. .

 

פרגולה חשמלית

מחפשים פתרון הצללה לחלל החיצוני?

פרגולות חשמליות למכירה מתאימה לשימוש במקומות רבים אם זה במסעדה בבית פרטי בעסק ובעצם בכל מקום אשר דרוש פתרון הצללה לחלל החצוני.

הפרגולה משמשת כגגון אשר אפשר לכוון לסגור ולפתוח בלחיצת כפתור.

הפרגולה יכולה לשמש בין היתר גם פתרון לכל ימות השנה והגנה בפני כל סוגי מזג האוויר מקרינת השמש בקיץ ועד גשם שוטף בחורף, הפרגולה עשויה מעמודי אלומיניום אשר נחשב לחומר מאוד קל, אשר לא דורש תחזוקה רבה במשך השנים וחומר המחזיק לשנים ארוכות, וגג העשוי מבד גמיש 

הצרכן הישראלי אוהב מאוד להשתמש בפרגולות חשמליות עקב העיצוב החדשני והנוחות לשימוש זהו פתרון מעולה לקירוי לבריכה חיצונית, לחצר או לכל מקום בו תבחרו לשים אותה.

למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו https://oded-garber.co.il

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.