גדלים של תמונות קנבס

אם אתם מחפשים מתנה מרגשת לסבא או לסבתא, מתנה חגיגית שתוענק לדודים לכבוד אירוח ארוחת חג בביתם, או סתם בא לכם לעצב את הבית עם אקססוריז מיוחד ויפה שיקשט כל חלל בבית – תמונות קנבס הן הפתרון בשבילכם. בין שלל סוגי התמונות שניתן למצוא היום, תמונות הקנבס תופסות חלק עיקרי בבחירת הצרכנים – ובמאמר הנוכחי נסביר למה תמונת קנבס הפכה להיות כל כך מבוקשת ופופולרית.

גדלים של תמונות קנבס

מהן תמונות קנבס?

תמונות קנבס הן למעשה תמונות שמודפסות על גבי בד מיוחד מסוג קנבס, שזהו בד עבה במיוחד בעל כושר עמידות גבוהה מאוד באמצעותו נתפרו אוהלים ומפרשי סירות. הודות לתכונות חזקות אלו, הקנבס שימש בעבר הרחוק אמנים שונים לצורך ציור יצירות ותרשימים, כך שלמעשה הקנבס שימש אותם כבד ציור שנשמר בצורה טובה והיה עמיד למשך זמן. לכן גם כיום ניתן למצוא תמונות קנבס עמידות ואיכותיות, עליהן מודפסות תמונות במגוון עיצובים ואיורים. 

למה כדאי לרכוש תמונות קנבס ולא תמונות רגילות?

כאמור, צרכנים רבים בוחרים להתחדש בציורים המודפסים על גבי תמונות קנבס במקום תמונות רגילות, שאלו למעשה ציורים שהודפסו או יושמו על גבי משטחי ציור אחרים כמו נייר, לוח, אבן וכו'. הסיבות לכך הן רבות, כאשר העיקרית בהן נוגעת לעלות של תמונות קנבס הנחשבת כזולה משמעותית לעומת ציורים הנרכשים כתמונות סטנדרטיות. בנוסף, תמונות קנבס עשויות מבד קנבס שהוא חזק ואיכותי, ולכן מדובר על תמונות עמידות שיכולות להחזיק מעמד למשך שנים רבות.

אילו גדלים של תמונות קנבס ניתן למצוא?

יתרון נוסף ובולט הקיים בתמונות קנבס לעומת תמונות רגילות, נוגע למגוון הרחב של גדלים עליהם ניתן להדפיס ציורים או תמונות אחרות. לרוב תמונות ממוסגרות רגילות יגיעו בכמה גדלים בסיסיים, כאשר ניתן למצוא תמונות קנבס בעשרות של גדלים שונים כמו תמונה בגודל קטן של 30X30 ועד גודל גדול של 100X150. המנעד הרחב של הגדלים בהם ניתן למצוא תמונות קנבס מאפשר לכל אחד למצוא את התמונה המתאימה לו ביותר, בין אם מבחינה תקציבית ובין אם מבחינה עיצובית.

כיצד לבחור שיטת הדפסה על קנבס?

תהליך ההדפסה על גבי בד הקנבס מתבצע לרוב באמצעות שתי שיטות עיקריות – הדפסת פיגמנט והדפסת סולבנט. שתי שיטות אלו שונות במהותן, ולכן כאשר מחליטים לרכוש תמונות קנבס כדאי לבדוק באיזו שיטה ההדפסה בוצעה. הדפסה בשיטת הפיגמנט מאפשרת לבצע את הליך ההדפסה של התמונה בצורה מדויקת ואיכותית יותר, כך שהתמונה הסופית המתקבלת על גבי בד הקנבס תהיה חדה וטובה יותר. לצד זאת הדפסה בשיטה זו מעניקה תמונות קנבס שאינן עמידות לתנאים חיצוניים כמו רוח, שמש וגשם.

הדפסה בשיטת הסולבנט מבוצעת באמצעות הדפסה של הציור / תמונה על גבי בד הקנבס בעזרת צבעי שמן. שיטת הדפסה זו ידידותית לסביבה כיוון שצבעי שמן הינם צבעים טבעיים ולא רעילים. בנוסף לכך צבעי שמן עשויים להיות עמידים יותר גם בתנאי אקלים חיצוניים, ולכן תמונות קנבס המודפסים בשיטה זו מצוינים להצבה במקומות פתוחים. החיסרון הקיים בשיטת הדפסה זו הוא איכות ההדפסה המתקבלת, שאיננה חדה ומדויקת כמו שיטת הפיגמנט.

להיכן תמונות הקנבס מתאימות?

תמונות נועדו לרוב לצורך קישוט חללים ואזורים פרטיים וציבוריים, לכן הודות למגוון גדלים של תמונות קנבס ניתן לעצב ולקשט כל חלל שרוצים להוסיף לו יופי, צבע וייחודיות. כיוון שתמונות הקנבס מודפסות בשיטות שונות, מומלץ לבחור תמונות קנבס שיתאימו לשטח בו הן מוצבות בין אם מדובר על חללים פנימיים או חללים חיצוניים פתוחים.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.