מתנה לסבא וסבתא

מתנה לסבא וסבתא

"סבא בא, אבא בא גם הסבתא יבאבא……."

מי האנשים הכי אוהבים ומפנקים בעולם ? בלי כל ספק – סבא וסבתא.

הם תמיד נמצאים שם בשבילנו, גם בשביל הנכדים וגם בשביל הילדים. עוזרים, מטפלים, תומכים ובעיקר מפנקים בלי גבולות. תמיד נותנים בלי גבולות לנכדים. סבא וסבתא מכינים את האוכל הכי טעים בעולם , אוספים מכל מקום ובכל שעה שמבקשים מפנקים  בדמי כיס ברוחב לב . תמיד נמצאים שם לסייע ולעזור.
ביום הולדת , חג או סתם יום שנרצה להוקיר להם תודה נרצה לפנק במתנה מיוחדת . כזאת מתנה שתביע את האהבה והוקרת התודה שלנו.

אז  למה כל כך קשה לנו למצוא לסבא וסבתא מתנה?

סבא וסבתא של היום הם לא סבא וסבתא של פעם וזאת אחת הסיבות שכל כך קשה לנו להחליט מה לקנות לסבא וסבתא מתנה. הסבים של היום הם עדכניים, צעירים ברוחם, ספורטיביים ומלאי מרץ . בעבר שחשבנו על מתנה לסבא וסבתא היינו חושבים לקנות פיג'מה מפנקת או ספל לתה עם תמונה של הנכדים .כיום סבא וסבתא לא נמצאים בבית מספיק כדי להנות מפיג'מה ובטח שלא מספל תה מול הטלוויזיה.

לסבא וסבתא  יש הכל. שהם צריכים משהו הם בדרך כלל לא ימתינו שיקנו להם, הם קונים לעצמם. ובכל זאת איך נפתיע את סבא וסבתא במתנה מרגשת , יצירתית ושימושית ? מתנה מהלב שתראה להם כמה אנחנו אוהבים ומעריכים אותם.
מתנות לצעירים ברוחם
סבא וסבתא עברו חוויות רבות, והגיעו לגיל בו למתנות "רגילות" כבר לא מרגשות אותם הם יאהבו מתנה עם ערך כמו זיכרון או תמונה משנים שעברו. סבא וסבתא ייהנו מתמונות משפחתיות של  כל הילדים והנכדים . כיום יש אפשרויות רבות בתחום דפוס של תמונות. ניתן להדפיס תמונה משפחתית וזיכרונות משפחתיים על קנבס גדול, לוח שנה , תמונות  על עץ יוקרתי , הולוגרמות על זכוכית יוקרתית או לפתח את התמונות למגוון של תמונות קטנות כדי ליצור קיר תמונות משפחתי. קיימים גם אמצעים טכנולוגיים כמו תמונה דיגיטלית  שהתמונות בה מתחלפות ויוצרות אלבום תמונות דיגיטלי עשיר. סבא וסבתא ייהנו ממתנה שיש בה תמונות של האהובים שלהם.

 


אז איך הופכים את המתנה של סבא וסבתא לבלתי נשכחת?

סבא וסבתא יסתפקו בקרבה שלכם, של הנכדים. אם כך איך נשלב בין הקרבה שלנו, הנכדים, לבין מתנה לסבא ולסבתא.

אם נשאל  את סבא וסבתא מה הם יעדיפו מתנה , בלי כל ספק הם יגידו שהם מעדיפים זמן עם הנכדים והילדים שלהם.
אז למה שלא נוסיף להם חוויה איתנו, הנכדים והילדים לאוסף?
ישנם מגוון מתנות לכל סוגי הסבים והסבתות. החל מהחובבי השלווה והשקט ועד לחובבי אקשן.
קיימות אפשרויות רבות ליצירת חוויות שונות עפ"י לוחות הזמנים והתקציב שלנו. לסבא וסבתא שאוהבים את השלווה ואת השקט, אפשר לקנות מתנה  ליום כיף  עם ארוחת בוקר, ספא , סרט, הצגה, מופע תרבות , ארוחת שף .
לסבא ולסבתא שחייבים קצת אקשן, אפשר לקנות כרטיסים  לחדר בריחה שיגרום להם לחשוב מחוץ לקופסא.
חדרי הבריחה הפכו להיות הבילוי הפופולרי לאחרונה , בילוי בחדר בריחה הוא מקרב, משעשע ומאתגר. כל מה שצריך כדי ליצור חוויה טובה.
את סבא ולסבתא חובבי הטבע, אפשר להזמין לטיול עם מדריך או קטיף והכי כיף לקנח במסעדה טובה ובצימר מפנק .


מתנה לאנשים שרק מתחילים את החיים

סבא וסבתא עבדו כל השנים ועכשיו זה הזמן שלהם לנוח ולהנות.

סבים רבים פורשים לגמלאות ומתפתחים תחביבים. לעיתים זה תחביב ישן שלא היה להם זמן לפתח אותו בצעירותם או אהבה וכישרון חדש שהם גילו בזמן הפנוי .

לסבא וסבתא שיש להם תחביב יהיה הכי נכון לקנות מתנה שתואמת את העיסוקים שלהם . לסבא או סבתא שמציירים או נקנה מתנה לוח ציור או צבעים מיוחדים, לסבתא וסבא שעוסקים בספורט נוכל לרכוש בגדי ספורט או ציוד מתאים לעיסוק שלהם . ניתן לקנות מתנה לסבא וסבתא סדנה שעוסקת בתחום החדש שמעניין אותם שגם יעשיר את הידע שלהם בנושא וגם יפגיש אותם עם אנשים בני גילם שיש להם את אותם תחומי עניין.

הכי כיף לקנות מתנה לסבא וסבתא. הם ישמחו בכל מה שנביא להם ובעיקר ישמחו על תשומת הלב.

 

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.