ניקוי בתים לאחר שיפוץ חברת ניקיון בתל אביב ניקוי מזרנים

ניקיון אשר יותיר את הבית נקי משאריות השיפוץ

לאחר שיפוץ הבית יכולים להישאר שאריות רבות מהשיפוץ אם זה שאריות צבע על הריצפה שאריות טיח, אבק ולכלוכים רבים אשר לא יורדים בניקיון רגיל.

ולכן כדאי להיעזר בחברות ניקיון מקצועיות אשר יוכלו לטפל בכל סוגי הכתמים בעזרת שימוש בחומרים מתאימים ויותירו את הדירה שלכם נקייה וללא כל שאריות כך שתוכלו סוף סוף להיכנס לביתכם החדש ולנשום עמוק.

 

מאיפה מתחילים?

דבר ראשון יש לשוחח עם קבלן השיפוצים כדי להבין בערך מה יהיה המצב בבית לאחר השיפוץ ותדאגו שהוא יהיה אחראי לפנות את הפסולת כי זהו דבר שחברות הניקיון לא אחראיות אליו.

ולאחר שהבנתם בערך מה עתיד לבוא תזמינו חברת ניקיון, ותשימו לב כי קבלן הניקיון בא לראות את הדירה לפני מתן הצעת המחיר כדי שתקבלו את המחיר האמיתי מראש ושהוא לא ישתנה בזמן התהליך בעקבות הוספת אנשי ניקיון מכשור וכלים.

הניקיון עצמו כולל ניקוי של שאריות בניה , שאיבת נסורת מארונות, ניקיון צבע וטיח תוך ניקוי הרצפה הפאנלים החלונות, גופי תאורה ועוד…

ובסוף התהליך יש אפשרות להוסיף גם פוליש לרצפה.

 

מחיר ניקיון דירה לאחר שיפוץ:

יש כמה גורמים מרכזיים העלולים להשפיע על מחיר ניקיון הדירה לאחר שיפוץ,

והוא גודל הדירה מכיוון ודירה גדולה תביא לעבודה נוספת מה גם שמספר החדרים בבית יכול גם להשפיע רבות במחיר לניקיון דירה, כך שכדאי לכם לבחון כי המחיר לא נמוך או גבוה מן הממוצע.

ניקיון דירה רגילה(3 חדרים) יעלה כ1100-1500 ללא תוספות של פוליש והזזת ריהוט.

כאשר אתם בוחרים חברת ניקיון בניינים תבדקו שהיא באמת מקצועית, עבודה לא מקצועית יכולה להוביל לפגיעה בריהוט ובשאר חפצי ביתכם.

למידע נוסף, היכנסו לאתר שלנו ונייעץ לכם https://aviv-nikayon.co.il

ניקוי מזרנים

עם שנים המזרן שלנו יכול לצבור לא רק חיידקים אבק, ועוד כמה דברים שלא הייתם רוצים לדעת שקיימים בו אלה גם, כתמים עובש וריחות לא נעימים וזה קורה בכל מזרן בלי קשר לאיכותו,

ניקוי מזרן בעצמכם יכול לחסוך לכם את התשלום על ניקיון בידי חברה מקצועית אך גם יכול לפגוע במזרן שלכם אם לא תדעו איך לעשות זאת.

את המזרן אסור לנקות עם מים הוא יכול להיספג במזרן וליצור עובש, מה גם שאסור לנקות בעזרת אקונומיקה היא יכולה לנזק רב לא רק למזרן אלה גם לישנים עליו.

בעת פנייה לחברת ניקיון מזרנים מקצועית יש לזכור שאין לצפות לתוצאה של 100% מזרן נקי אך מכיוון שיש לו כלים וידע רב בנושא הוא בהחלט יכול לעזור.

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.