קנבס בצורת לב

הוולנטיין מתקרב? מחפשים מתנה מיוחדת ומרגשת להעניק לאמא אהובה? רוצים לרגש את סבא וסבתא? או שאולי ט"ו באב אוטוטו מגיע ואין לכם רעיון למתנה לבן/ת הזוג? תוכלו להיות רגועים ולהפסיק לחפש אחר רעיונות למתנות לכל האנשים האלו, כיוון שתמונת קנבס בצורת לב יכולה להיות הבחירה המושלמת במקרים אלו.

תוהים מה היתרון של תמונה כזו ומה זה בכלל תמונת קנבס? במאמר הזה נענה על כל השאלות שעולות בנושא.

קנבס בצורת לב

מהי תמונת קנבס בצורת לב?

לפני שנסביר על תמונת קנבס בצורת לב, נעניק רקע קצר על תמונת הקנבס שהפכה להיות כל כך פופולרית בשנים האחרונות. מדובר על תמונה מעוצבת המודפסת על גבי בד קנבס, שזהו בד ציור מיוחד וחזק המשמש כמצע איכותי לתמונה המודפסת. על מנת שתמונת הקנבס תקבל צורה של תמונה אותה ניתן לתלות או להציב בצורה דקורטיבית, לאחר ההדפסה מותחים את בד הקנבס על גבי מסגרת עץ עבה וכך מתקבלת תמונה עמידה, יפה ומעוצבת שניתן לקשט איתה כל מקום.

מכאן ניתן להבין כי תמונת קנבס בצורת לב היא למעשה תמונת קנבס המודפסת בשיטה הייעודית לכך, כאשר בד הקנבס נמתח על גבי מסגרת עץ בצורת לב כדי שתתקבל בסופו של דבר תמונה מודפסת מעוצבת בדמות לב.

מה הייחודיות של תמונת קנבס בצורת לב?

תמונות קנבס, הן תמונות ייחודיות המעניקות שלל יתרונות לאלו הבוחרים בהם. בשונה מתמונות רגילות המודפסות על גבי נייר מיוחד, תמונות קנבס אינן מצריכות לבצע מסגור של התמונה כיוון שהן מגיעות מוכנות לתלייה מיד לאחר הדפסתן. בנוסף, תמונות רגילות מגיעות לרוב בגדלים אחידים ובמראה מרובע או מלבני, ואילו תמונות ניתנות לבחירה בין מגוון ענק של גדלים ועיצובים, ביניהם כמובן תמונות קנבס המעוצבות בצורת לב מיוחדת ומקסימה.

 –

כיוון שתמונת קנבס בצורת לב מביעה רגשי אהבה ללא מילים, זוהי המתנה המושלמת לאנשים ובני משפחה שאוהבים. מומלץ להעניק תמונת קנבס בצורת לב לכל אירוע או חגיגה מרגשת ומיוחדת כמו יום הולדת של אמא / אבא, גיוס של אח / ות אהובים, מסיבת סיום של התיכון, חגיגות פרישה מהעבודה לסבא / סבתא, מתנות חגים לדודים אליהם מגיעים להתארח או אפילו מתנה מרגשת בין בני זוג.

כיצד לבחור תמונת קנבס איכותית?

למרות שתמונת קנבס הינה תמונה איכותית ועמידה במיוחד, כדאי להכיר את השיטות השונות בהן מודפסות תמונות הקנבס. כיום ישנן שתי שיטות עיקריות בהן משתמשים כדי להדפיס את התמונות – פיגמנט וסולבנט. טכניקת ההדפסה של הפיגמנט מאפשרת דיוק מירבי בגווני ההדפסה, כך שהתמונה המודפסת שמתקבלת קרובה מאוד לגוונים המקוריים של התמונה המקורית אותה מדפיסים. 

יחד עם זאת שיטה זו נעזרת בדיו מיוחד, שאינו עמיד לתנאים חיצוניים כמו שמש, אבק, גשם וכו' ולכן תמונות קנבס המודפסות בטכניקה זו יוכלו להישמר הכי טוב רק אם יוצבו בחללים פנימיים בבית, הרחק מקרינה של שמש ישירה, חלונות ופתחים ועוד.

היכן ניתן למצוא תמונות קנבס בצורת לב?

אם השתכנעתם כי תמונת קנבס בצורת לב היא המתנה המושלמת אותה תרצו להעניק לאנשים אהובים, תשמחו לדעת כי ניתן למצוא תמונות כאלו במגוון חנויות המתמחות בשיטת הדפסה על בד קנבס. למרות ההיצע הגדול של חנויות המתמחות בתחום, כדאי לבחור חנות המציעה מגוון עיצובים, גדלים וסוגים של לוחות קנבס עליהם ניתן להדפיס תמונות בהתאמה אישית וכך לבחור את הסגנון המועדף ביותר.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.