תמונות קנבס במבצע

תמונות קנבס במבצעתמונות קנבס במבצע

מתלבטים איך לעצב את הבית? עכשיו כשיש אצלנו תמונות קנבס במבצע אין לכם על מה להתלבט בכלל. תמונות קנבס יכולות להיות תמונות בהתאמה אישית – תמונות אישיות אשר אתם שולחים לנו ואנו מדפיסים אותם על בד קנבס, תמונות מוכנות של צלמים, או ציורים על קנבס אשר עלותם תהיה גבוה יותר. בכל אופן, הגיעו המבצעים, איפה אתם?

 

תמונות קנבס במבצע – קנבס או קאפה?

קנבס או קאפה? רגע… מה ההבדל ביניהם בכלל? הבלבול בין קנבס ובין קאפה מובן לנו, אך הפערים העצומים בין שני הסוגים הם הכרחיים בשבילכם לדעת. קנבס נחשב לבד איכותי אשר שימש אמנים שונים כבר מהמאה ה-13. כמובן שמאז שודרג הבד וכיום מדובר על אחד המוצרים העמידים ביותר עבור צלמים, ציירים וחנויות הדפסה על קנבס. בשל חומר הגלם האיכותי כך גם מחיר ההדפסה קופץ, לרוב המחיר יהיה גבוה מאשר קאפה. 

מהי קאפה? קאפה למעשה חומר גלם קשיח אשר עליו מדביקים באמצעות נייר את התמונה הרצויה. הקאפה אינה משמשת כמעט עבור ציורים ישירות על חומר הגלם, הקאפה כמו כן נחשבת למוצר פחות איכותי. היתרון של קאפה הוא שהמוצר יותר מתאים למקומות חיצוניים בשל קשיחותו, אך איכות התמונה לרוב תהיה נמוכה יותר. קאפה מטבע הדברים זולה יותר, אך הבלאי שלה גבוה.

תמונות קנבס במבצע – כמה זה עולה לי?

כאשר אין אנו מדברים על תמונות במבצע, המחירים משתנים בהתאם לגודל ההדפסה. גודל ההדפסה יכול להתחיל מ- 20 ס"מ על 20 ס"מ ולהגיע עד למימדים בהתאמה אישית. בדרך כלל בחנות הגודל המקסימלי יהיה בסביבות ה 60 ס"מ על 70 ס"מ. תמונה קטנה יכולה להתחיל במחיר של כ-40 ש"ח, ואילו תמונות גדולות יכולות להגיע למחיר של כ-230 ש"ח. כאשר ישנו מבצע על התמונות המחירים יורדים בכמה עשרות אחוזים, לעיתים אפילו עד 50%! אם אתם חושבים איך לעצב את הבית שלכם, זה הזמן להגיע להחלטה – תמונות קנבס מתאימות לסלון הבית, לחדר שינה, יש לך מגוון רחב של תמונות לבחירה, או לבחור בתמונות אישיות שלכם.

 

האם כדאי לבחור תמונות צלמים?

שימו לב, ישנן תמונות אשר לא תוכלו לבקש להדפסה עקב זכויות יוצרים, אלו תמונות צלמים לרוב. על מנת שתוכלו לרכוש את התמונות האלו עליכם יהיה לשלם תוספת אשר מגיעה לצלם או לבעל הזכויות. ככל ששם הצלם מוכר יותר כך המחיר עולה, אך זכרו שיש לכם גם בחירה במגוון תמונות אשר אין להן זכויות או שהחנות ממנה אתם רוכשים את הקנבס רכשה את הזכויות שלהן. בחירה בתמונות צלמים זה עניין של אופי, אם התחברתם לתמונה, אם אתם מעריצים של הצלם וכן הלאה… בסופו של דבר כאשר תגיעו לחנות מקצועית תראו את האפשרויות המגוונות אשר עומדות מולכם, תוכלו לבחור גם בתמונות של צלמים וגם לפתח תמונות אישיות שלכם.

תמונות קנבס במבצע – הגדלת תמונות ישנות על קנבס

חושבים על מתנה בשביל ההורים או בשביל בן או בת הזוג? אין דבר יותר נעים מאשר להתרפק על העבר… בעזרת תמונות אישיות אשר יושבות לכם שנים במכשיר הטלפון תוכלו להיזכר בימים עברו ולחייך הרבה יותר כאשר אתם נמצאים בבית. הדפסת תמונות ישנות על קנבס מצריכות איש מקצוע, אדם אשר מיומן ויודע כיצד לא לפגוע באיכות התמונה הקיימת במכשיר שלכם. לעיתים לא תהיה ברירה וההדפסה תצא באיכות נמוכה יותר מאשר הייתה במכשיר, בדרך כלל זה קורה כאשר בוחרים תמונה גדולה עבור תמונה ישנה בטלפון, הקשיבו לאיש המקצוע לידכם, הוא יכוון אתכם לבחירה הנכונה ביותר והאיכותית ביותר.

 

תמונות קנבס במבצע – עיצוב מותאם אישית

אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון הוא המיקום בו תרצו להציב את התמונה בבית. בין אם מדובר על חדר השינה, סלון או מרפסת עליכם יהיה להתאים את חלל המקום לגודל התמונה, ואפילו ליצור מספר תמונות זעירות אשר יוצרות תמונה אחת גדולה. העיצוב בסופו של דבר הוא על הכתפיים שלכם, תוכלו להתייעץ על אנשי המקצוע בחנות לגבי רזולוציית התמונה, מיקום התמונה, אבל מגוון אפשרויות העיצוב האישי אשר עומדות לרשותכם הוא אינסופי, זה הזמן שלכם להפגין יצירתיות – כאשר התמונות נמצאות במבצע!

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.