לזכור חוויות עם הדפסת קנבס

הדפסת קנבספעם הינו מצלמים תמונות של המשפחה או חוויות מטיולים ואירועים באמצעות מצלמות פילים. הינו לוקחים בחשבון כל תמונה ותמונה, בשל העובדה שכמות התמונות בכל פילים הייתה מוגבלת ואז הינו הולכים אל חנות פיתוח התמונות, כדי להדפיס את התמונות פיזית. מהפכת הדיגיטל שסחפה את העולם הגיעה גם למצלמות. כעת כבר יכולנו לצלם מאות תמונות ככל שהרשה לנו גודל כרטיס הזיכרון. אבל בפועל, לא הינו מדפיסים אותם. לא הינו, מסדרים אותם באלבום. הם נשארו על גבי כרטיס הזיכרון או המחשב.

מהפכת הצילום הסלולרי, בה כל אדם עם מכשיר טלפון נייד הופך לצלם מומחה, חיזקה את התופעה. אנחנו מצלמים הכל, כמה וכמה פעמים. כל תזוזה או דבר קטן של המשפחה אנו מצלמים. אל שגם כאן, התמונות לא נשארות איתנו. אנחנו מצלמים, מעלים ברשת החברתית, שולחים בווטסאפ. אלא שגם אז, התמונה נעלמת בנבכי הזיכרון של המכשיר. לכן כל כך משמח לראות את הטרנד החדש של הדפסת קנבס. פתאום, התמונות הכי טובות של המשפחה יכולות להיות מודפסות בקלות ויתרה מכך, בצורה יפה, מרשימה וגדולה מאוד, שתפאר את הבית שלנו.

מה זה הדפסת קנבס?

הדפסת קנבס היא למעשה הדפסה על בד הקנבס, ממש כמו זה ששימש את הציירים הגדולים, העשוי 100 אחוז בד כותנה ארוגה בצפיפות. תכונות הבד והעובדה שצבעו לבן, מאפשרים להדפיס על גבו תמונות באיכות גבוהה מאוד ובעלות חדות מרשימה ורעננות, המביאים לכדי ביטוי את העומקים של הצבעים. ככל שההדפסה איכותית יותר, התמונה תראה הרבה יותר מציאותית.

לא זו בלבד, אלא שהקנבס מאפשר לנו להדפיס תמונה דיגיטלית, באיזה גודל שנרצה אפילו תמונות ענק בני כמה מטרים. כל עוד התמונה ברזולוציה איכותית דיה, ניתן למתוח אותה דיגיטלית על גבי הקנבס. את ההדפסה עצמה עורכים באמצעות מדפסות רחבות ייעודיות ועם דיו ייחודי. יתרה מכך, ניתן לעבד את התמונה, לנקות אותה ולערוך לה מקצה שיפורים עוד לפני ההדפסה, כדי להביאה למצב האידיאלי מבחינתנו.

לא רק ההדפסה

הבד שיוצא לאחר ההדפסה מכיל את התמונה, אולם כדי לתת לה את המראה היוקרתי הסופי, יש צורך למתוח אותה על גבי מסגרת. במידה והמסגרת איכותית ועשויה עץ מחוטא, התמונה תחזיק הרבה מאוד זמן בצבעיה המקוריים וגם עצם המתיחה על המסגרת, תיצור לה את המראה האידיאלי והמרשים ביותר. כעת חשבו על זה כך, כל תמונה מרשימה של המשפחה או שלכם בחוויה יוצאת דופן, יכולה להפוך בן רגע, לתמונה גדולה מרשימה שיכולה להתלות בכל מקום ולהזכיר לכם כיף, שמחה ואת היופי של משפחתכם, בכל זמן שתחלפו על פניה. הזיכרונות הטובים שלכם יהיו תלויים ממש בסלון.

מתנה למשפחה

למרות שרבים מייעדים זאת לכך, הדפסת קנבס אינה רק בכדי לתלות את התמונות שלכם אצלכם בבית. היא משמשת כמתנה נהדרת לקרובים. למשל לסבא או סבתא, או לחברים. הפשטות שבתהליך – רק העברת תמונה דיגיטלית איכותית מכל טלפון או מצלמה, אל חברת ההדפסות והתמונה נכנסת ליצור. בתוך זמן קצר תקבלו תמונה איכותית מאוד, בגודל מרשים ובמראה יוקרתי, כמו במוזיאון.

מחיר הדפסת קנבס

הדפסת קנבס מקצועית, עד כמה שזה ישמע מפתיע לא עולה סכומים גבוהים. ודאי לא יותר מהדפסת פוטו בגדלים גדולים מאוד או אפילו בקניית תמונה גנרית בחנות. כל זאת כמובן, בתנאי שאנו מדברים על הדפסת קנבס איכותית. יש חברות רבות אשר מבצעות הדפסות במחירים מגוחכים אלא שלרוב מתברר כי ההדפסה נערכת על גבי קנבס סינטטי, בדיו לא איכותי ועם מסגרת פשוטה ושבירה. התוצאה היא מחיר זול לקנבס שתשלמו אבל מועד התפוגה קרוב מאוד והתמונה נפגמת בקלות. במקרה של מחירים כל כך נוחים, יהיה זה חבל להדפיס את הזיכרונות המתוקים שלכם ולא לעשות זאת בצורה האיכותית ביותר.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.