להוסיף צבע – הדפסה קנבס ציור דיגיטלי 

אנחנו משקיעים כל כך הרבה כסף בעיצוב הבית. רוכשים רהיטים מיוחדים, חפצי נוי, צובעים את הקירות בסגנונות שונים, מקפידים על פרזול בחלונות, תולים נברשות מהודרות ועוד ועוד. ואכן, עיצוב הבית הוא דבר חשוב מאין כמותו. הוא אשר מלביש את הבית ונותן לו את האווירה הרצויה. השפעתו היא מעבר לעיצוב לבדו. היא משפיעה גם על מצב הרוח שלנו ועל התחושות שלנו בבית.

חלק נכבד מעיצוב בית או משרד, ניתן לעשות בצורה קלה ופושטה יחסית, באמצעות התמונות. אלו יכולות להיות תמונות קטנות, גדולות או ענקיות. בצבעים מגוונים או בתצורות שונות. התמונות עצמן יכולות להיות תמונות משפחתיות, תמונות נוף, ציורים או אומנות מודרנית כזו או אחרות. נקודות העיצוב שהן התמונות – מהוות הפחת חיים בבית. וכל הטוב הזה- לא חייב לעלות הרבה. הדפסה קנבס ציור דיגיטלי גם משדרגת את הבית וגם עושה זאת בכסף קטן.

הדפסה קנבס ציור דיגיטלי 

ציור או הדפסה קנבס ציור דיגיטלי

מאז ומעולם ציור נחשב לאומנות עילית. מלכים, הגמונים ופטרוני אומנות היו מאמצים ציירים ומבקשים מהם ציורים שיעטרו את ארמונותיהם. חלק מן הציורים נחשבים ליצירות האומנות הגדולות שבימינו. יש חן מיוחד לציור. משיכות המכחול הבולטות מעל בד הציור מקנים ייחודיות. לצערנו, ציורים מקוריים הם עדיין דבר מאוד יקר. לפעמים מאוד מאוד יקר. העובדה כי הם חד פעמיים, מעלה את ערכם עוד יותר.

לכן התפתח תחום הציור הדיגיטלי. הכוונה היא שהציור עצמו מועבר לפורמט דיגיטלי וכך ניתן להדפיסו על הבד. אפילו מספר רב של עותקים. הבד המומלץ לשימוש על ידי הציירים הוא בד הקנבס וזהו אותו בד בדיוק המומלץ גם על בתהליך הדיגיטלי של הדפסה קנבס ציור דיגיטלי. 

יתרונות הדפסה קנבס ציור דיגיטלי.

יש מספר רב של יתרונות לתהליך הדפסה קנבס ציור דיגיטלי על פני ציור מקורי על קנבס או של הדפסת ציור על תמונה רגילה. ננסה לפרוט אחדים מיתרונות אלו:

המחיר

כפי שציינו, מחיר ציור מקורי גבוה מאוד. לצערנו, לא כולם יכולים להזמין צייר שיצייר משהו ייחודי עבורם. באמצעות ההדפסה הדיגיטלית, ניתן לשכפל ציורים – במחירים זעירים מאוד. המבחר הוא עצום. ניתן לבחור ציור של צייר לא מוכר אך שיצירתו מוצאת חן בעיניכם וניתן אפילו להדפיס ציור אייקוני, בן מאות שנים ושמעתה יפאר גם את הלובר וגם את הסלון שלכם. כמובן, שאת מרבית הציורים ניתן למצוא ברשת האינטרנט וכמובן שיש חשיבות לשמור על זכויות יוצרים היכן שצריך. לרוב החברות העוסקות בתהליך הדפסה קנבס ציור דיגיטלי יש מאגר תמונות מורשה ובמקביל, תוכלו לבחור בעצמכם מן אתרים שונים ברשת.

לעצב את הציור

ניקח דוגמא: התאהבתם בציור מדהים של שקיעה על חוף הים או של נוף אורבני כלשהו. האווירה המיוחדת שבציור, משרה עליכם תחושה נעימה במיוחד. הבעיה היחידה היא, שאתם תכננתם לשים את הציור בסלון. והצבעים השולטים בסלון מנוגדים לאלו שבציור. אתם כל כך רוצים את התמונה אבל היא כל כך לא מתאימה לסלון שלכם בפורמט המקורי. כשעושים הדפסה קנבס ציור דיגיטלי- הפתרון הוא פשוט. באמצעות תוכנות עריכה ועיבוד מתקדמות, יכול חברת ההדפסה לשנות את הצבעים בתמונה או לעשות עליה מניפולציות נוספות לשביעות רצונכם, בלי שתוותר על רצונותיכם.

לקובע את הגודל

אותו הדבר לעניין גודל הציור. ציור מקורי יהיה תמיד בגודל קבוע. ככה האומן החליט. אבל בהדפסה דיגיטלית של ציור, אתם אלו שיכולים לקבוע את התמונה. אם אתם רוצים שהתמונה תהיה גדולה יותר ובעלת יותר נוכחות – ניתן למתוח אותה בתוכנה הדיגיטלית ולהדפיס אותה גם על קנבס ענק. אם דווקא יש לכם מקום מצומצם בחלל בו אתם רוצים לתלות את התמונה, אל תוותרו על תמונה שאהבתם רק בגלל שגודלה המקורי, לא נכנס היטב לחלל המיועד. פשוט תקטינו אותה ותדפיסו על קנבס במידה קטנה יותר. אין שום מגבלות.

עמידות

אנחנו לא מוזיאון. אין לנו מחלקת שימור. אין לנו רסטורטורים ואין לנו מערכות בקרות אקלים משוכללות. ציור שיתלה אצלנו בסלון, בסופו של דבר יתחיל להיפגע. דווקא הדפסה על בד קנבס, במידה ונעשתה על קנבס מקורי ואיכותי ובדיו ברמה גבוהה, שומרת על עמידות התמונה ומאפשרת לצבעים שלא לדהות ולהיות חדים ומדויקים גם לאחר שנים רבות.

בא לי לשנות

באומנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה. גם לא אם בא לכם לשנות אווירה בסלון או במשרד. ציור מקורי, שרכשתם בהרבה כסף, יגרום לכם לוותר על שינויי עיצוב. המחיר הנוח מאוד של הדפסה קנבס ציור דיגיטלי, יאפשר לנו להחליף תמונות, כמעט בלי חשבון. פשוט מדפיסים ציור חדש ומשנים את האווירה בכל הבית.

אנחנו ב-PIC מומחים בהדפסות על קנבס של כל הסגנונות, כל הצבעים וכל הגדלים. בקיצור, אנחנו בית לחלומות שלכם והכל במקצועיות, בשרירותיות ובסטנדרט בלתי מתפשר.

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.