איך מייצרים מפת כוכבים? המתנה המיוחדת שכבשה את ישראל

איך אפשר לדעת איפה היו הכוכבים
בכל רגע נתון?

בדקנו מה עומד מאחורי הרעיון המקורי של ניבה ויוני, שמקשט
את הבית של אלפי ישראלים.

אבל קודם תכירו מקרוב את המוצר הייחודי הזה, מפת כוכבים היא פריט דקור מלא בסטייל, היא מגיעה ממוסגרת בגווני פסטל ועיצוב נורדי אך מעבר ליופי היא מלאה במשמעות הכי מרגשת שיש – היא משקפת במדויק איך נראו השמיים והכוכבים לפי התאריך הרגע המיוחד שלכם. יצאנו לבדוק עם ניבה ויוני איך זה בעצם קורה.

אז ניגש לשאלה הכי מסקרנת – איך אפשר לדעת איך נראו הכוכבים ברגע מסויים?
"זאת שאלה שלקוחות רבות שואלות" מספרת יוני, "המפה מדוייקת ומבוססת על מאגרי מידע לווייניים.
באמצעות מערכת האסטרונומיה שלנו נוכל לדעת את מיקום הכוכבים בכל תאריך, מיקום ושעה, בעבר וגם בעתיד."

ואיפה ממלאים את הפרטים האלה? ניבה הסבירה כך- "באתר שלנו, בכל מוצר יש שדות שאפשר למלא, זה מאד פשוט וקל, החוויית משתמש פשוטה ונוחה"

אז נצלול קצת יותר לעומק , באתר סטארי תוכלו למצוא מגוון צבעים של מפות כוכבים, בעיקר צבעי פסטל שהם מייחדים את קו העיצובי הנורדי, העדין והרומנטי שמייחד את המותג של ניבה ויוני.
להשלמת הסטייל האישי שלכם תבחרו גם צבע מסגרת מתוך 4 אופציות– עץ אלון שהוא בסגנון בוהו שיק, מסגרת לבנה למראה עדין, מסגרת שחורה שנותנת טוויסט אם העיצוב בבית עדין ומסגרת וינטג' שנותנת נוכחות חזקה למפה.
אחריי שסיימתם עם הסטייל העיצובי, אפשר לעבור להקדשה – אפשר לבחור הקדשה מתוך מגוון הצעות קיימות, או** ניתן לכתוב הקדשה משלכם.
עכשיו עוברים לחלק הכיפי – המשמעות, פרטי המאורע החשוב שעליו מורכבת המפת כוכבים.
ממלאים את השדות – תאריך מאורע, מיקום מאורע, שעת מאורע וכמובן השם/ השמות של מי שהמאורע קשור אליו.
זה הכל! אלה אם כן תרצו להפנק גם באריזת מתנה מושקעת וכך להעניק את המתנה הכי מושלמת שאפשר לתת למי שאוהבים אבל גם לעצמך.

לשמח מישהו שאוהבים עם מפת כוכבים של סטארי, שמשקפת איך נראו השמיים והכוכבים ברגע המיוחד שלכם… זה יכול להיות תאריך החתונה, הדייט הראשון, היום שבו נולד הבייבי הגוזל או יום ההולדת של אמא או חברה טובה.
כולנו מסתכלים על אותם השמיים אבל רק עם מפת כוכבים אפשר לראות איך הסתדרו הכוכבים בדיוק ברגע המיוחד שלנו, וזה מה מיוחד רק לנו.

מפת כוכבים בהתאמה אישית היא פריט דקורטיבי שיקשט את הפינה האהובה עליכם בבית, החדר שלכם או חדר הילדים ופשוט תהנו להסתכל עליה ולהיזכר במשמעות שלה.

העיצוב העדין נבחר בקפידה וכך כל פרט קטן הוא חלק חשוב שמרכיב פריט דקור עם סטייל מושלם.
בכל מפת כוכבים יש הדפסה של מסגרת שחורה ובקצה התחתון הימני תוכלו למצוא את תביעת הלוגו של סטארי.

תוכלו לבחור למפה שלכם גוון פסטל ומסגרת ולקבל פיס ייחודי שישדרג מיקום לבחירתכם בחלל הבית- מושלם!

יש לכן גם תוכניות מעבר לים?
"וואו לגמרי כן! החלום שלנו התחיל בישראל וההגשמה הזאת כבר בעיצומה מספר חודשים, בנוסף אנחנו בפעילות מוצלחת יחסית ולכן החלטנו לעשות את הצעד הזה ולפנות גם לשווקים זרים" מספרת לנו יוני ומוסיפה
"כרגע אנחנו עובדות לפתוח את ארה"ב אבל מבחינתנו השמיים הם הגבול ובכל רגע שנמצא לנכון, נשקול כניסה למדינות נוספות, למה לא בעצם?"

 

setari

 

 

 

 

 

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.