הסרת רקע מתמונה כבר לא מצריכה שימוש בפוטושופ

מענה נרחב יותר משהיה בעבר

את תוכנת פוטושופ מכירים לא רק אלו שעוסקים בצורה מקצועית בעיצוב גרפי, אלא גם לא מעט חובבי גרפיקה בעולם ואנשים שלעתים יצא להם להתעסק מעט עם תוכנה זו כדי לערוך תמונה מסוימת למשל. מאחר ועולם התוכנות לא מפסיק להתפתח, הרי שהיום יכולים רבים ליהנות ממענה נרחב יותר למשימות שונות שהם רוצים לבצע גם ללא תוכנת פוטושופ, כשמדובר גם על הסרת רקע מתמונה למטרות שונות.

 

אחת המטרות העיקריות להסרת רקע היא הכנסת תמונה ברורה וטובה יותר של מוצר מסוים לדף מכירה באתר מסחר. בזכות כך שיש היום לא מעט תוכנות גרפיקה שמציעות אפשרויות מרשימות ביותר, הרי שכל בעל חנות באינטרנט יכול למצוא לעצמו את זו שתציע לו את כל הכלים המתקדמים והנוחים לשימוש כדי שהוא יוכל לקחת את תמונות המוצרים שלו, למחוק מהן את הרקע במהירות ולהציב אותן באתר בהתאם לרצונו.

 

תוכנה איכותית אינה מצריכה לימוד מייגע

אם דברנו קודם לכן על תוכנת פוטושופ, הרי שהן אלו שעובדים איתה בצורה מקצועית והן אלו שהיו זקוקים לה כחובבי גרפיקה או מסיבות שונות, יודעים שיש לא מעט דברים ללמוד עליה בטרם מצליחים להשתמש בה כראוי. לגבי הסרת רקע מתמונה, סביר מאוד שרבים לא ירצו לסבול מלמידה מייגעת שתיקח הרבה זמן, ואולי תקשה עליהם להבין כיצד בדיוק עושים פעולה חשובה שיוצרת לבסוף תמונה ברורה ללא רקע.

 

כשמדובר על תוכנה איכותית, הדבר אומר שהיא הרבה יותר נגישה לציבור הרחב והיא הרבה יותר ידידותית למשתמש. כלומר, להבדיל מתוכנות גדולות ומורכבות מאוד שמיועדות לשמש גרפיקאים מקצועיים, תוכנה להסרת רקע שמיועדת לבעלי אתרי מסחר באינטרנט, היא כזו שבה ניתן להכניס את כל התמונות לתיקייה אחת, להעתיק אל התיקייה את התוכנה, ולראות כיצד התוכנה מטפלת במיידי במספר רב של תמונות במקביל.

 

השקעה חד פעמית שמציגה תמורה רבה

יש נקודת מבט שצריך להציג אותה מבחינת אלו שפותחים חנות באינטרנט ומנהלים אתר מסחר ברשת. הכוונה היא לכך שכחלק מעיצוב האתר ושינויים ויזואליים שונים שהם רוצים לעשות בו במהלך הזמן, הם מבינים שדברים אלו כרוכים בעלויות שונות מול מומחי גרפיקה וכד'. אך אם מדובר על תוכנה איכותית שמספקת תוצאות מצוינות וקלות של הסרת רקע מתמונה, כדאי לדעת שהיא גם משתלמת מאוד מבחינה כלכלית.

 

זאת מאחר וקנייה חד פעמית של תוכנה כזו מונעת תשלום לגרפיקאים כשרוצים להסיר רקעים, מונעת הסתמכות על פתרונות אינטרנטיים שלרוב הם חלקיים או בעייתיים ומונעת חיפושים ממושכים אחר כלים שמצריכים למידה רבה או שהם אינם יכולים לספק תוצאות טובות. לכן השקעה חד פעמית שמביאה לתמורה רבה כל כך, היא זו שמדגישה בפני בעלי אתרי מסחר רבים מדוע כדאי לרכוש תוכנה ייעודית שמסירה רקעים בצורה הנדרשת.

 

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.