בלוקים תמונות – איך משתמשים בהם בצורה נכונה

 לתמונות יש כוח. הן משפיעות הרבה יותר ממילים והרבה יותר מתכנים אחרים. כשאנחנו מציגים בפני אנשים תמונה, קל להם יותר להתרשם, קל להם יותר להבין על מה אנחנו מדברים ולמה אנחנו מתכוונים. אם נספר להם באופן מילולי מה התרחש, הם אולי ישמעו מה אנחנו אומרים, אך לא בהכרח יבינו לעומק את הכוונה. אם נציג בפניהם תמונה, יהיה להם הרבה יותר קל להבין את הכוונה שלנו.

לכן אנחנו בוחרים להשתמש בתמונות לצרכים שונים. לא רק כשאנחנו רוצים לגרום זעזוע, פחד או אימה אצל מי שמתבונן בה, אלא גם כשאנחנו רוצים לגרום לתחושות חיוביות, התרגשות או כל דבר אחר. אנחנו נציג תמונה ואז יהיה לנו קל יותר להביע את מה שאנחנו חווים ואת מה שאנחנו רוצים שהצד השני ירגיש.

זו אחת הסיבות מדוע נרצה להשתמש באופציה של בלוקים תמונות. מדובר על בלוק עץ אמיתי (אורן או אחר), בגודל מסוים, עליו נוכל להדפיס תמונה ולהציג אותה במקומות שונים, על פי הצורך שלנו. בלוקים תמונות יכולות לשרת אותנו, הן לצרכים אישיים, הן לצרכים מקצועיים, הן לצורכי פרסום או לצרכים אומנותיים.

מה זה בלוקים תמונות וכיצד נשתמש בהם?

הרעיון של בלוקים הוא מאוד פשוט. אנחנו בוחרים את התמונות אותן נרצה להציג, נשלח אותם אל החברה אשר יכולה לספק בלוקים של עץ, היא תדאג להדפיס את התמונות על גבי הבלוק באיכות הגבוהה ביותר, וכך נוכל להשתמש בהם לתצוגה.

חשוב לציין, אנחנו יכולים להשתמש בבלוקים מסוגים שונים, מבחינת סוג עץ, וכן אנחנו יכולים לבחור בלוקים בגדלים שונים, בהתאם לכך נוכל לבחור את גודל התמונה. כמובן, ככל שהתמונה תהיה גדולה יותר, כך היא תהיה ברורה יותר, וכן נוכל לעשות בה שימושים שונים.

צריך לציין עוד, הבלוק עצמו יכול להיות מעוצב בצורות שונות, בין אם זה בצורת ריבוע, מלבן, עיגול, כוכב, לב ועוד. אנחנו יכולים לבחור את הצורה המועדפת עלינו על פי סגנון התצוגה שנרצה לייצר.

מתי נשתמש בבלוקים לתצוגה של תמונות?

בלוקים תמונות יכולים לשמש אותנו, כאמור, לצרכים שונים ומגוונים. באופן טבעי, השימוש הנפוץ ביותר הוא לצרכים פרטיים. זוגות בוחרים להציג תמונות שלהם על פני בלוקים, משפחות עם ילדים מצלמות את עצמן ומציגות את התמונות על גבי בלוקים בגדלים במקומות שונים בבית, וכן הלאה.

אך השימוש נועד לא רק לצרכים פרטיים. ישנם בתי עסק רבים שבוחרים להשתמש באופציה זו לצורך פרסום ושיווק, בין אם זה בתוך החנות או המשרד ובין אם זה במקומות אחרים שמאפשרים זאת. למשל, משרד נדל"ן ירצה להציג פרויקטים שהוא מבצע דרך תמונות על גבי בלוקים. כך הלקוחות שנכנסים למשרד יוכלו לראות כל פרויקט בצורה מדויקת, ברורה ולהתרשם ממנו.

 

 

באנר pic
המדריך לקניית ספות שנפתחות למיטה

האם אתה מחפש למקסם את הפונקציונליות של חלל המגורים שלך? אל תחפש יותר מאשר ספות שנפתחות למיטה. רהיטים מגוונים אלה מציעים את הפתרון המושלם עבור דירות קטנות, חדרי אירוח, או כל חלל שבו אתה צריך אפשרות ישיבה נוחה שניתן להפוך בקלות למיטה. במדריך מקיף זה, נחקור את סוגי הספות השונים הנפתחות למיטות, את היתרונות שלהן וגורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישה.